پنجشنبه 11 مهر 1392 - 12:26

نشست ۴۰ متری زمین در خیابان ایران زمین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: نشست خیابان ایران زمین، ابتدای گلستان جنوبی به عمق ۴۰ متر در اثر ترکیدگی لوله آب بوده و تاکنون هیچ مصدومی نداشته است.

خبرگزاری فارس: نشست ۴۰ متری زمین در خیابان ایران زمین/چند برج و ساختمان ویلایی تخلیه شدند

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس درباره فرو رفتن زمین به عمق 40 متر در یکی از خیابان‌های تهران، اظهار داشت:‌ در ساعت 5:28 بامداد امروز تخریب بخشی از یک خیابان واقع در خیابان ایران‌زمین ابتدای خیابان گلستان جنوبی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: 6 ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شده و مشخص شد قطعه زمینی به وسعت 5 هزار متر که گودبرداری عمیقی به عمق 40 متر در آن صورت گرفته باعث شده تا در مجاورت خیابان گلستان لوله آبی دچار ترکیدگی ‌شود و باعث شسته شدن لایه‌های خاک شده و در نهایت خیابان گلستان به وسعت 40 متر تخریب ‌شود.

ملکی بیان داشت: آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را در محل حادثه انجام دادند و در اثر این حادثه چاه عمیقی در خیابان بوجود آمده بود که به ساختمان‌های اطراف نیز صدمه زده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: در حال حاضر ساختمان‌های محل حادثه تخلیه شده است و محل حادثه تحویل ستاد بحران، شهرداری و آب و فاضلاب شهر تهران داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه تاکنون هیچ مصدومی نداشته است و چند ساختمان ویلایی و برج در اطراف این حادثه تخلیه شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=71426
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما