چهارشنبه 10 مهر 1392 - 17:47

دلیل مرگ دانشجوی دانشگاه سمنان اعلام شد

مهر نوشت:

یکی از دانشجویان پسر رشته برق، دانشکده برق دانشگاه سمنان، صبح روز گذشته در کارگاه این دانشکده دچار برق گرفتگی شدید شد و متأسفانه جان خود را از دست داد.
رئیس دانشگاه سمنان درباره علت مرگ دانشجوی دانشکده برق این دانشگاه گفت: دانشجو خواب آلودگی داشته و دقت کار وی نیز پایین بوده کاری که انجام داده این بوده که دو دست خود را به دو فاز مختلف زده و این باعث شده برق وارد بدن وی شده و دچار ایست قلبی شود.
دکترعلی خیرالدین با اشاره به فوت یکی از دانشجویان دانشکده برق دانشگاه سمنان که روز گذشته در کارگاه این دانشکده دچار برق گرفتگی شدید شد و متأسفانه جان خود را از دست داد گفت: این کارگاه بیش از 20 سال است که کار می‌کند و یکی از مجربترین کارشناسان دانشگاه آنجا مشغول فعالیت است که خود دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی وی را به عنوان تکنسین نمونه انتخاب کرده‌اند.
وی ادامه داد: تمهیدات ایمنی لازم در کارگاه پیش بینی شده که طی 20 تا 25 سال گذشته هیچ اتفاقی نیفتاده است متاسفانه در روز حادثه دانشجو خواب آلودگی داشته و دقت کار وی نیز پایین بوده و کاری که انجام داده این بوده که دو دست خود را به دو فاز مختلف زده است و این باعث شده برق وارد بدن وی شود.
رئیس دانشگاه سمنان ادامه داد: با توجه به اطلاعاتی که من از صاحب نظران کسب کردم هیچ دستگاهی نیست که این نوع خطر برق گرفتگی را رفع کند وقتی وی را برق گرفته، دچار ایست قلبی شده و متأسفانه جان خود را از دست داد.
خیرالدین افزود: جامعه دانشگاهی سمنان داغدار این مصیبت است و مراسم بزرگداشت وی در مسجد امام علی دانشگاه سمنان هفته دیگر برگزار خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=71288
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما