مرگ تلخ پزشک نمونه بیمارستان امام سجاد یاسوج در محل کارش

پایگاه خبری تحلیلی بويرنيوز (BoyerNews.com) :

گروه اجتماعی  – دکتر جعفر امجدی منش، متخصص بیهوشی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که روز یکشنبه ۳۱ شهریور در اتاق عمل بیمارستان امام سجاد حدود ساعت ۱۱ صبح در حین انجام وظیفه دچار نارسایی قلبی شده بود به جهت مرگ مغزی در روز دوم مهر کاندیدای اهداء عضو گردید.

مدیر امور بیمارستان ها و قائم مقام معاونت درمان علوم پزشکی یاسوج ضمن اعلام این خبر به «بویرنیوز» گفت: در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با رضایت خانواده و طبق وصیت ایشان شامگاه چهارشنبه سوم مهر دو کلیه، کبد و پانکراس ایشان توسط گروه تخصصی پیوند اعضاء جهت بیماران نیازمن اهدا گردید.

دکترکیان دهراب پور افزود: در روز پزشک امسال دکتر امجدی منش از طرف دانشگاه علوم پزسکی یاسوج به عنوان پزشک نمونه معرفی و از ایشان تقدیر به عمل آمده بود.

روحش و یادش گرامی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
info@boyernews.com

نظرات بينندگان / ۲۵ نظر

  1. مرضیه
    | ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷
    Thumb up 28 Thumb down 2
    روحش شاد.نسلش باقی

    + پاسخ

    فیروز پاسخ در تاريخ مهر ۵م, ۱۳۹۲ ۹:۲۹ ق.ظ:

    منفی برای چی دادی؟عجبا!!!!!!!!!!!

    + پاسخ

  2. دانشجو
    | ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۴
    Thumb up 19 Thumb down 0
    خدا رحمتت کنه استاد...خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد...

    + پاسخ

  3. ناشناس
    | ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۳
    Thumb up 17 Thumb down 0
    خدایش بیامرزد

    + پاسخ

  4. سی سخت
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۷:۲۸
    Thumb up 13 Thumb down 0
    روحش شاد ویادش گرامی

    + پاسخ

  5. عبدالله زاده
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۷:۴۶
    Thumb up 10 Thumb down 0
    ازمرگ یک انسان مفید و خدوم واقعاً متاسفیم وبه خانواده محترمش تسلیت می گوییم واز اقدام انسانی آنان در اهداء اعضاء بدن عزیزشان صمیمانه تشکر می کنیم .

    + پاسخ

  6. اسلامی
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۷:۴۷
    Thumb up 10 Thumb down 0
    خدا رحمتش کند روحش شاد یادش گرامی باد ضایعه سنگینی برای دانشگاه علوم پزشکی بود واقعا ناراحت کننده غم از دست دادن چنین پزشکی

    + پاسخ

  7. مهر
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۷:۵۷
    Thumb up 9 Thumb down 0
    خداوند رحمتشون کنه

    + پاسخ

  8. رضوانی
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۸:۴۵
    Thumb up 11 Thumb down 0
    روحش شاد. نسلش بر دوام

    + پاسخ

  9. شبکه بهداشت درمان دنا
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۹:۵۹
    Thumb up 6 Thumb down 0
    شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دنا این مصیبت بزرگ را به جامعه پزشکی تماتمی مردم استان کهگیلویه وبویر احمد وخانواده داغدار مرحوم دکتر امجدی و کارکنان بیمارستان امام سجاد یاسوج تسلیت عرض نموده وخودرا در این مصیبت عظما شریک میدارد روحش شاد .

    + پاسخ

  10. ناشناس
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
    Thumb up 4 Thumb down 0
    خدا رحمتت کنه استاد.واقعا مرد به تمام معنا بود.من از دانشجو هاش بودم.واقعه خیلی سنگینیه از خدا میخوام روحشون قرین رحمت و شادی باشه و به خونوادشون صبر بده.یادت گرامی بزرگوار.

    + پاسخ

  11. کشاورز
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۱
    Thumb up 4 Thumb down 0
    خدا رحمتت کنه استاد.واقعا مرد به تمام معنا بود.من از دانشجو هاش بودم.واقعه خیلی سنگینیه از خدا میخوام روحشون قرین رحمت و شادی باشه و به خونوادشون صبر بده.یادت گرامی بزرگوار.

    + پاسخ

  12. ناشناس
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
    Thumb up 9 Thumb down 0
    در این عصر پنجشنبه جهت شادی روح این پزشک مهربان فاتحه مع الصلوات

    + پاسخ

  13. لاله
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
    Thumb up 7 Thumb down 0
    خدا بیامرزش روحش شاد

    + پاسخ

  14. ز_قاسمی
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
    Thumb up 6 Thumb down 0
    من دانشجوی سال آخری بیهوشیم واقعا تو این چند سال هیچ بدی ازش ندیده بودیم.کاش این اتفاق نمیوفتاد،واقعا حیف شد.حیف حیف حیف. خودش ک عالی بود با احیاش ک دیگه جاش تو بهشته

    + پاسخ

  15. رضوانی
    | ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۰
    Thumb up 4 Thumb down 0
    نسلش بر دوام

    + پاسخ

  16. پزشک
    | ۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
    Thumb up 5 Thumb down 0
    ازصمیم قلب ناراحت شدم ما آخرین گروهایی بودیم با دکتر بیهوشی گذروندیم؛هنوز صداش تو گوشمه یادم نمیره اصلا باورم نمیشه دکترخیلی باسواد و زحمت کش ودلسوز بیماراش بود؛خدا به خانواده ش صبربده

    + پاسخ

    ناشناس پاسخ در تاريخ مهر ۶م, ۱۳۹۲ ۹:۲۷ ق.ظ:

    خدا رحمتش کند وبه خانواده اش صبر عطا نماید

    + پاسخ

  17. سید
    | ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۹:۴۹
    Thumb up 3 Thumb down 0
    خداوند همه رفتگان خاک بخصوص این پزشک عزیز ودلسوز را مورد رحمت ومغفرت خویش قرار دهد که البته ایشان هم در زمان حیات خود نجات بخش جان بیماران بودند و هم در زمان فوت با اهدا اعضا خویش زندگی دوباره ای به بیماران نیازمند عضو بخشیدند. خواهشمند است جهت آمرزش روح این مرد بزرگ و دیگر عزیزان یک حمد و سوره به همراه صلوات قرائت فرمائید

    + پاسخ

  18. حداد
    | ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶
    Thumb up 3 Thumb down 0
    بار سیاسی خبر از اطلاع رسانیش بیشتره (خدا رحمت کنه مرحوم دکتر امجدی را)، متاسفانه سیاسی کاری مدیران ضعیف واینکه فقط تشنه مطرح شدن هستند بر همگان پیداست.

    + پاسخ

  19. راننده بیمارستان
    | ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹
    Thumb up 3 Thumb down 0
    ایا مسیولین نباید برای خانواده امجدی که حق بزرگی گردن همه ما داشتند ( که برای مراسم امده بودند) یه جای خوبی پیش بینی میکردند تا در پانسیون بیمارستان بچه کوچک ان مرحوم جای خالی پدرش را نمیدید وبیهوش نمیشد مدیران علوم پزشکی باید از این کارشان شرمسار باشند ومن برای خودم هم متاسفم که باید راننده این ادمهای...باشم البته بقیه پزشک ها هم کم لطفی کردند..

    + پاسخ

  20. حسین یاراحمدی
    | ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۱
    Thumb up 3 Thumb down 0
    خواهشمند است جهت آمرزش روح این مرد بزرگ و دیگر عزیزان یک حمد و سوره به همراه صلوات قرائت فرمائید برادرم با دریافت کبد این بزرگوار به زندگی برگشت از خانواده محترم امجدی منش بسیار سپاسگذارهستم

    + پاسخ

  21. زابلی زاده سی سخت
    | ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
    Thumb up 3 Thumb down 0
    خدا رحمت کنه این بزرگوار رو که بزرگواری خودشونو رو کامل کردند

    + پاسخ

  22. بهروزیان
    | ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳
    Thumb up 3 Thumb down 0
    بر خودم عهد بستم هر زمان که به یادت افتم یک حمد و سوره نثار روحت کنم و برای اون روح بزرگت از خداوند متعال طلب امرزش و مغفرت مینمایم .روحت شاد و یادت گرامی باد که نمونه یک انسان کامل بودی .

    + پاسخ

  23. س.ا
    | ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
    Thumb up 2 Thumb down 0
    صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید

    + پاسخ

ثبت نظر »

۱) بويرنيوز، نظراتی که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد.
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد.
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید.
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است