چهارشنبه 3 مهر 1392 - 14:13

حمله پسر شيطان صفت به زن همسايه در کرج

پسر جواني که متهم است در غياب شوهرِ زن جوان از راه پشت بام وارد خانه او شده و سپس نيت شوم خود را عليه وي عملي کرده است، پاي ميز محاکمه ايستاد.

به گزارش ابتکار، صبح روز يکم اسفند ماه سال 90 زن ميانسالي به نام فهيمه با مراجعه به کلانتري 25 محمد شهر کرج مأموران را در جريان حادثه‌اي سياه قرار داد.وي با جملات بريده به مأموران گفت: لحظاتي پيش و درست زماني که شوهرم براي رفتن به سر کار از منزل خارج شد، مرد نا‌شناسي از راه پشت بام وارد خانه شد و پس از تهديد با چاقو، به زور مرا مورد تعرض قرار داد.

او در جريان تحقيقات همچنين گفت: که چهره آن مرد براي او آشناست و چندين بار وي را در محل ديده است.بعد از طرح شکايت از سوي زن جوان تيمي زبده از مأموران پليس آگاهي به همراه فهيمه و شوهرش براي دستگيري متهم راهي محل شدند. مأموران از آنجا که مطمئن بودند فرد نا‌شناس از اهالي محل است بنابراين به گشت زني ادامه دادند تا اينکه متهم را 18 روز پس از حادثه در يکي از محله‌هاي محمد شهر شناسايي و در جريان تعقيب و گريز پليسي موفق به دستگيري وي شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=70260
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    بخشش لازم نیست اعدامش کنید

  2. amin گفت:

    سلام
    باید اعدام شود و البته سنگسار بهتر است تا درس عبرتی باشد برای دیگر شیطان صفتان و اگه کسی میگوید اعدام نباید شود خود در جرم آن شریک است.

  3. ناشناس گفت:

    باید در ملع عام اعدام بشه

دیدگاه شما