دوشنبه 1 مهر 1392 - 7:29

بانکداری اسلامی موضوع پایان‌نامه دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی می‌شود

مدیرکل بانک اقتصاد مهر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تفاهمی که با برخی دانشگاه‌های استان داشته‌ایم از این پس بانکداری اسلامی موضوع پایان‌نامه دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی می‌شود.

خبرگزاری فارس: بانکداری اسلامی موضوع پایان‌نامه دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی می‌شود

کرامت پرهیزگار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بانکداری اسلامی مفهوم عمیقی دارد که لازم است در بیان اقشار تأثیرگذار جامعه تبیین شود.

مدیرکل بانک اقتصاد مهر استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: برای این کار لازم است با دانشگاه‌ها تعامل بیشتری داشته باشیم تا از قدرت اثرگذاری نهاد دانشگاه استفاده بیشتری کنیم.

پرهیزگار یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مباحث اقتصادی را موضوع بانکداری اسلامی دانست و گفت: باید در چارچوب شرع مقدس و عمل به فرامین رهبری و موضوعات فقهی این اصل مهم در اقتصاد را به صورت عملی در شریان حیاتی اقتصاد کشور ساری و جاری کنیم.

مدیرکل بانک اقتصاد مهر استان کهگیلویه و بویراحمد به نشستی که چندی پیش با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار کرده اشاره کرد و گفت: در آن نشست مقرر شد تا دانشگاه موضوع اختصاص برخی پایان‌نامه‌های دانشجویی به بانکداری اسلامی را در دستور کار قرار دهد تا از این راه بتوانیم بخشی از مهم‌ترین هدف خود را جامه عمل بپوشانیم.

این مسئول ارشد بانکی در استان کهگیلویه و بویراحمد تعامل با رسانه‌ها برای نیل به این هدف مهم را از دیگر برنامه‌های بانک اقتصاد مهر در استان دانست و افزود: به همین منظور دست خبرنگاران را به گرمی برای همکاری در خصوص فرهنگ‌سازی بانکداری اسلامی به گرمی می‌فشاریم.

مدیرکل بانک اقتصاد مهر استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر در چهارچوب اهداف بانکداری اسلامی حرکت کنیم علاوه بر رعایت همه جنبه‌های شرعی اعتماد مردم نیز به حد اعلا حاصل می‌شود.

این مسئول ارشد بانکی در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین اهداف این بانک را کمک به رونق اقتصادی در استان دانست و گفت: تاکنون هر خدمتی که از دست ما بر آمده برای واحدهای تولیدی فعال استان انجام داده‌‌ایم و در آینده نیز این خدمات را بیشتر و بهتر ارائه خواهیم کرد.

وی از خدمات‌دهی تعداد هشت شعبه از این بانک در کهگیلویه و بویراحمد گفت و افزود: 65 نفر به صورت مستقیم و 100 نفر به صورت غیرمستقیم مشغول همکاری با ما در راستای خدمات‌رسانی به مردم و مشتریان هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=69881
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما