یکشنبه 31 شهریور 1392 - 9:45

اظهارات صابری درباره میزان دخالت سه نماینده استان در کارهایش

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه نماینده استان در مجلس کمترین دخالت‌ها را در کارم داشتند.

خبرگزاری فارس: نمایندگان کمترین دخالت را در کارم داشتند

به گزارش بویر نیوز، سیدحسین صابری در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با نحوه و نوع تعاملی که در این مدت یک ‌سال مدیریت استان با نمایندگان مردم در مجلس داشته اظهار کرد: اصل رعایت تفکیک قوا چیزی است که اگر در کشور همه به آن پایبند باشیم کمترین مشکلات را خواهیم داشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص با بیان این‌که در همه دوران کاری که به عنوان مسئول در استان‌های مختلف حضور داشته‌ام خود را ملزم به رعایت این اصل دانسته‌ام، تصریح کرد: پذیرفتن چنین اصلی به معنای بی‌توجهی به خرد جمعی و عدم استفاده از فکر و اندیشه دیگران نیست.

رئیس شورای اداری استان با بیان اینکه در هر کجا بوده‌ام با التزام به اصل تفکیک قوا پیشنهادات منطقی نمایندگان مردم را هم پذیرفته‌ام، ابراز داشت: در حد توان این پیشنهادات منطقی را به کار بستم و تعامل را بیش از هر چیز دیگر سرلوحه کارهای خود کردم.

صابری به میزان دخالت سه نماینده استان در کارهای خود گفت و با تأکید بر این که آن‌ها کمترین دخالت را کارم داشتند، تصریح کرد: باورم از ابتدای شروع به کار این بود که هر چه قدر این تعامل بیشتر باشد استان سود بیشتری خواهد برد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=69755
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دوست گفت:

    تايپ هم بلدنيستين
    پاراگراف آخري سطر دوم

  2. کارمند گفت:

    لطفا شفاف باشید.اصلا نه تعامل داشتی و نه تحمل و مرغ جنابعالی همیشه یک پا داشت. فقط مدافع آقایان دکتر( ا و ن ) بودی و بودن شما هیچ سودی برای استان نداشت. ضمنا اگر می گفتید دو نماینده استان در مجلس اصلا در کارم دخالت نداشتند خیلی بهتر بود. البته یادمان رفته بود تعامل جنابعالی با نمایندگان قبلی بود.

  3. سامر صالح پور گفت:

    بجای این حرفها بگو چکاری برای این استان محروم انجام دادی .برو خوش باش و به ریش ما بخند.سیب زمینی کیلویی چند

  4. سعید گفت:

    مگه چه کار مثبتی کردی که کسی دخالت کرده باشه یانه

  5. رجب گفت:

    صرفا مدافع افراد كار نبلد مثل خودت امثال يعقوب موسوي جهاد كشاورزي بودي وهردو به استان به جهت غير بومي بودن وعدم دلسوزي خيانت كرديد.

دیدگاه شما