پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 15:49

عمل ختنه نفس‌های کودک کهگیلویه‌ای را به شماره انداخت

کودک۱/۵ ساله ساکن قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه به دلیل ختنه شدن توسط یک طبیب ناوارد محلی و عدم رسیدگی به موقع و عفونت شدید در بستر بیماری است.

به گزارش سایت استان، حبیب‌اله آبتین که در سن یک سالگی پدر خود را از دست داده بود؛ خانواده‌اش برای عمل ختنه او را نزد یک فرد محلی می‌برند.

3500 عمل ختنه نفس‌های کودک کهگیلویه‌ای را به شماره انداخت

این گزارش حاکی است، بعد از انجام عمل توسط این فرد ناوارد؛ کودک دچار عفونت شدید شده که بلافاصله توسط مادرش به بیمارستانی در شهر دهدشت برده می‌شود و پزشکان نیز به نوعی او را جواب می‌کنند.

مادر حبیب‌اله که از نظر مالی در تنگنای شدیدی به سر می‌برد، کودک خردسالش را در حالی که حتی کرایه رفت و آمد را نداشت با همکاری راننده های تاکسی بین ‌شهری به گچساران منتقل می‌کند. بعد از رسیدن به گچساران با خودرویی دیگر این کودک را به بیمارستان نمازی شهر شیراز در استان فارس می‌رساند.

بر اساس این گزارش، این کودک هم‌اکنون در بیمارستان نمازی شیراز بستری است و این در حالی است که این کودک که دچار وضعیت اورژانسی هم بوده بدون آمبولانس به گچساران و سپس شهر شیراز منتقل شده است.

ختنه شایعترین عمل جراحی است که روی پسران انجام می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=69504
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    به سلامتی پسرایی که تنها عمل زیبایی زندگیشون ختنه بوده….
    ایشالا این آقا پسر گل هم سلامتیش رو بدست بیاره.

  2. بچه دهه 50 گفت:

    همه ما بچه های دهه 50 و قبل از آن پیش طبیب محلی ختنه کردیم چرا چیزی مون نشد

  3. مالك از اهواز گفت:

    سلامتي اين طفل معصوم رو از خداوند متعال خواستاريم به هر حال اگه نياز مادي داشتن در حد توان آماده ايم

  4. م.م گفت:

    بایداون طرفی که الکی ادعامیکنه ونمیتونه کارشودرست انجام بده روقانونا تنبیه کنن تایه باردیگه ازین غلطانکنه.

  5. حمید گفت:

    منم توسط یه… ختنه شدم  خونریزی شدید کردم بستریم کردن ….خدایی در این حد کمبود خبر دارین؟ حداقل جریان اون زن رو خبر کنید که چند روز پیش داشته پشت سایپا گردو می خورده و سنگ رو انداخته بیرون و یه بنده خدا رو که ده روز  بعد عروسیش بوده کشته و این در ادامه خبرم بنویسید که خونواده مرحوم با تفنگ  برداشتن رفتن ایل و تبار زن رو نابود کنن که پاسگاه مانع شده…تا حداقل یکم فرهنگ سازی بشه و مردم بفهمن قضا و بلا تقصیر ایل و تبار یه زن بدبخت نیس 

دیدگاه شما