پنجشنبه 28 شهریور 1392 - 11:40

قتل شوهر عمه داماد، عروسی را به خون آلود

قتل شوهر عمه داماد، عروسی را به خون آلود

جشني كه قرار بود در تالار عروسي المپيك شهرستان متل قو برگزار شود در حالي به عزا تبديل شد كه برادر داماد شوهرعمه خود را به قتل رساند. مقتول (حسن) در حالي جمعه گذشته به قتل رسيد كه قهرمان رزمي كاري بوده و صاحب مدال كشوري بوده است.

به گزارش اعتماد، جنايت بيست و دوم شهريورماه در حالي يك عروسي را به خون آلود كه پليس هنوز نتوانسته متهم را دستگير كند. گفته مي شود شاهدان آخرين بار وي را در حال رفتن به چالوس ديده اند. در هر حال انگيزه متهم هنوز مشخص نيست و كارآگاهان متل قو در پي يافتن سرنخ هايي براي اين جنايت هستند.

ساعات ابتدايي جمعه بيست و دوم شهريور ماه امسال بود و تنها خانواده هاي نزديك عروس و داماد وارد تالار شده بودند كه ورودي اين تالار غرق خون شد و مردي حدودا 35 ساله بر زمين افتاد. شنيده هاي خبرنگار «اعتماد» از مردمي كه در تالار بودند حاكي از آن است كه زماني كه عمه و شوهرعمه داماد وارد تالار شده اند هنوز افراد زيادي نيامده بودند و به همين دليل شوهرعمه داماد به عنوان ميزبان جلوي در ورودي ايستاد تا به ميهمانان خوشامدگويي كند.

مقتول به بيمارستان نرسيد

يكي ازكساني كه در اين جشن خونين شركت كرده بود درباره روز حادثه به «اعتماد» گفت: هنوز خيلي از ميهمان ها و همچنين عروس و داماد نيامده بودند كه برادر داماد (حميد) به شوهرعمه اش حمله ور شده و كاردي كه در دست داشته را با شدت به گردن و پهلوي وي زده است. بر اساس اين گزارش حميد كه تنها 22 سال دارد بلافاصله پس از قتل از ميهماني خارج و قبل از اينكه پليس به محل برسد متواري شده است.

يكي ديگر از ميهمانان كه اين صحنه را شاهد بوده است در پاسخ به اينكه آيا قاتل از قبل كاردي به همراه داشته است يا خير، گفت: هيچ كس نديد «حميد» كارد را از كجا آورد و يا از قبل داشته است و همه ما ناگهان متوجه شديم كارد را چند بار به پهلو و يك بار محكم به گردن حسن فرو كرد و با پاره شدن شريان اصلي او (مقتول) محدوده ورودي تالار غرق در خون شد و مقتول بر زمين افتاد. بلافاصله پليس با تماس مردم در جريان قرار گرفت و به همراه اكيپ حفظ صحنه جرم و كارشناس پزشكي قانوني راهي محل حادثه شدند. به گفته كساني كه در مجلس حضور داشتند حسن 35 ساله جمعه شب گذشته قبل از اينكه به بيمارستان برسد جان خود را از دست داد.

آخرين بار در مسير چالوس

شنيده ها حاكي از اين است كه متهم پس از فرار از مجلس تا ساعت 12 شب ديده نشده و هيچ كسي از او خبر نداشته است. بر اساس اين گزارش دوستان متهم (حميد) به «اعتماد» گفتند: «حميد» ساعت 12 شب در خروجي شهر متل قو به سمت چالوس در حال گرفتن تاكسي ديده شده بود. يكي از دوستان متهم به «اعتماد» گفت: زماني كه ديديم او تنها سه، چهار ساعت بعد از قتل، چمداني به دست دارد و منتظر تاكسي ايستاده است متوجه شديم در حال فرار از پليس است اما چون خيلي عصباني بود هيچ يك از ما نتوانستيم با او گفت وگو كنيم و هيچ كدام از ما جلو نرفتيم.

متهم از چه خانواده يي بود

بر اساس اين گزارش متهم اعتياد به مواد مخدر نداشته ولي اهل شرب خمر بوده است و اين موضوع چند بار باعث درگيري در محل زندگي وي شده بود. همچنين شنيده هاي خبرنگار «اعتماد» حاكي از اين است كه برادر 18 ساله متهم (حميد) سال گذشته خود را حلق آويز كرده و در معبر عمومي خود را دار زده است. تاكنون خانواده متهم از مخفيگاه پسر خود اظهار بي اطلاعي كرده اند و گفته اند هيچ خبري از وي ندارند.

اين گزارش همچنين حاكي از اين است كه حسن 35 ساله روز يكشنبه گذشته بيست و چهارم شهريور ماه در امامزاده يي در متل قو به خاك سپرده شد.

كارآگاهان پليس متل قو همچنان در پي يافتن سرنخ هايي براي دستگيري متهم فراري 22 ساله هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=69468
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما