سه شنبه 26 شهریور 1392 - 9:37

پراید باز هم در کهگیلویه و بویراحمد قربانی گرفت

سخنگوی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از وقوع دو حادثه مرگبار و قربانی گرفتن دوباره خودروی پراید در محورهای پر تلفات این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: پراید باز هم در کهگیلویه و بویراحمد قربانی گرفت/ یک کشته و 6 مجروح

به گزارش بویر نیوز، محمدرضا قنبری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران از یک حادثه  مرگبار دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نخستین حادثه ساعت چهارده و 58 دقیقه روز یکشنبه در کمربندی ترمینال شهر یاسوج بین دو دستگاه پراید به وقوع پیوست که پس از حضور نیروهای امدادی در صحنه، در اثر شدت تصادف یک نفر از رانندگان خودروهای پراید در دم کشته و یک نفر دیگر مجروح شد که پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان انتقال یافت.

قنبری از وقوع یک حادثه مهم تصادف در حوزه شهری یاسوج نیز خبر داد و بیان کرد: در دو حادثه ترافیکی رخ داده طی یک روز که منجر به اعزام 3 دستگاه آمبولانس 115 به محل حوادث شد، کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی در یک تصادف جاده‌ای و یک سانحه رانندگی در حوزه شهری به حادثه‌دیدگان خدمت‌رسانی کردند.

6 مجروح در یک حادثه دیگر در محور یاسوج به اصفهان

سخنگوی اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین در یک حادثه دیگر در همین روز، ساعت 16 و 53 دقیقه در محور پر تلفات یاسوج به اصفهان – دو راهی روستای باگ – با برخورد دو خودروی سواری پژو 405 و پژو پارس رخ داد، 6 نفر مصدوم شدند.

وی گفت: پس از اعلام حادثه به مرکز پیام 115 بلافاصله دو آمبولانس اورژانس جاده‌ای از نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل اعزام شده و مجروحان حادثه را که دو مرد، دو زن و دو نوجوان پسر و دختر بودند را مورد مداوای اولیه قرار دادند.

قنبری تصریح کرد: مجروحان تصادف محور یاسوج به اصفهان، همگی آسیب‌های بدنی متعدد جدی دیده بودند که پس از اقدامات اولیه درمانی شامل کنترل خونریزی و آتل‌بندی شکستگی‌ها به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=69089
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امین گفت:

    در تصادف روز یکشنبه در جاده کمربندی ساحلی یاسوج ملک عباسی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی شهر یاسوج به لقا الله پیوست

  2. فرهاد گفت:

    وای بر مسولین استان که به جاده یاسوج به تهران واصفهان که از پاتاوه می گذرد توجهی ندارند بیشترین مرگ ومیر تصادفی داخل این جاده است و اقعا مسولین خجالت بکشند به خصوص اداره راه و راهداری و پلیس راه و اورژانس و هلال احمر و استاندار و فرماندار

دیدگاه شما