شنبه 23 شهریور 1392 - 12:22

دو باجناق در بشار یاسوج غرق شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حاثه‌ای ناگوار دو مرد که با یکدیگر باجناق بودند در رودخانه بشار یاسوج غرق شدند.

خبرگزاری فارس: باجناق‌ها در رود بشار غرق شدند

به گزارش  فارس از یاسوج، ضیاء رسولی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت 17 و 20 دقیقه روز جمعه، 22 شهریورماه گزارشی مبنی بر احتمال غرق شدن دو نفر نزدیک پل “تلگاه” از توابع شهرستان بویراحمد به سامانه 115 اعلام و سریعا یک واحد امدادی اورژانس 115 به محل اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از رسیدن نیروهای امدادی حاضران در محل اعلام کردند دو مرد 31 ساله و 41 ساله که باجناق بودند پیش از ظهر جهت ماهیگیری به کنار رودخانه می‌روند و چون مدت زمان زیادی گذشت و خبری از آنها نشد باعث نگرانی همراهانشان شده و به جستجو می‌پردازند و سپس از امدادگران کمک می‌جویند که در نهایت پس از کاوش فراوان در ساعت 18 و 10 دقیقه پیکرهای بی‌جان دو مرد توسط اهالی محل در عمق رودخانه پیدا و تحویل نیروهای اورژانس که از ساعاتی پیش در محل بودند، شد.

وی اظهار کرد: به دلیل این‌که مدت زمان زیادی از خفگی و غرق شدن آنان گذشته بود بررسی اجساد آن‌ها نشان داد هیچ‌گونه علائم حیاتی ندارند و فوت کرده بودند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=68618
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما