شنبه 23 شهریور 1392 - 9:49

پرسپوليس به رده‌دوم رسيد

در ادامه هفته نهم ليگ برتر دو تيم پرسپوليس و گسترش فولاد تبريز از ساعت 20 در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر رفتند که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود سرخپوشان به پايان رسيد.

در دقيقه 44 مدافعان گسترش روي عاليشاه مهاجم پرسپوليس مرتکب خطاي پنالتي شدند که ضربه پنالتي را محمدرضا خلعتبري براي پرسپوليس تبديل به گل کرد. اين اولين گل خلعتبري براي سرخپوشان تهراني است.

به گزارش فارس، در نيمه اول دو تيم بازي سريع و زيبايي را به نمايش گذاشتند و موقعيت‌هاي گلزني را روي دروازه‌ها ايجاد کردند. گسترش فولاد بيشتر روي ضد حملات صاحب موقعيت مي‌شد.

گسترش فولاد نيمه دوم را تهاجمي آغاز کرد و حملات زيادي بر روي دروازه پرسپوليس انجام داد اما از موقعيت‌هاي گلش نتوانست استفاده کند. از دقيقه 70 به بعد پرسپوليس حملات خود را آغاز کرد.

محسن ترکي داور مسابقه به بهنام داداشوند، خالد شفيعي، احمد کامدار و ايمان موسوي از گسترش فولاد تبريز و محمدرضا خلعتبري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

با اين برد پرسپوليس 17 امتيازي شد و به رده دوم جدول رده بندي صعود کرد و گسترش فولاد هم با 10 امتياز به رده يازدهم سقوط کرد.

پيش از اين ديدار پرسپوليس با 14 امتياز در رده پنجم بود و با پيروزي در اين بازي تا رده دوم صعود کرد. گسترش فولاد تبريز هم با 10 امتياز به رده يازدهم سقوط کرد.

با اين برد پرسپوليس، تيم استقلال به رده ششم سقوط کرد. در حال حاضر در جدول ليگ برتر فولاد 19 امتيازي صدرنشين است. پرسپوليس با 17 امتياز در رده دوم قرار دارد. تراکتورسازي 16 امتيازي سوم است.

آخرين ديدار هفته نيز فردا در ورزشگاه تختي تهران بين دو تيم نفت تهران و سايپا برگزار مي‌شود.

از نکات قابل توجه در اين بازي  اينکه علي دايي در دقيقه 91 اولين تعويضش را انجام داد.

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، ميثم حسيني، قاسم دهنوي، حسين ماهيني، رضا حقيقي، اميد عاليشاه، ‌ پيام صادقيان( از دقيقه 91 مهرداد  کفشگري)،  محمدرضا خلعتبري (از دقيقه 94 يونس شاکري) و سيدمهدي سيد صالحي.

سرمربي: علي دايي

ترکيب گسترش فولاد تبريز:

محسن فروزاني، خالد شفيعي، ميثم نقي‌زاده، سيدايمان موسوي( از دقيقه 82 علي يونسي)، مهرداد بايرامي، بهنام داداشوند (از دقيقه 94 مهدي محمدپور)، سامان نريمان جهان، سعيد مهدي‌پور، احمد کامدار( از دقيقه 50 ديگو چاواري)، سيد اميد نظامي‌پور و محمدرضا زينال خيري

سرمربي رسول خطيبي

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=68551
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما