پنجشنبه 21 شهریور 1392 - 0:01

3 متجاوز به عنف در ملأ عام در دهدشت اعدام شدند

حکم اعدام سه متجاوز به عنف صبح امروز و در ملأ عام در دهدشت اجرا شد.

خبرگزاری فارس: 3 متجاوز به عنف در دهدشت اعدام شدند

به گزارش بویر نیوز، حکم مجازات سه متجاوز به عنف صبح امروز در فلکه شهید شیرودی دهدشت و در ملأ عام اجرا شد.

مردم دهدشت که از ساعت‌ها قبل در محل برگزاری مراسم حضور داشتند شاهد اجرای حکم علنی سه متجاوزی بودندکه که برای احقاق حق شهروندان و درس عبرت گرفتن کسانی که در هوا و هوس تجاوز به حقوق دیگران می‌گذرند.

این سه نفر در دی ماه سال 90 در برج علیشیر دهدشت به زنی جلوی دیدگان شوهرش تجاوز کرده بودند.

این حکم در راستای انجام وظایف قانونی و در پاسخ به مطالبات عمومی از مجموعه قضایی صورت گرفت.

 دختر جوانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:در ملأ عام بودن شاید ناخوشایند باشد ولی این دلگرمی را به مردم می‌دهد که دستگاه قضایی به دنبال تأمین امنیت است.

پسر جوان 16 ساله‌ای که در محل اجرای حکم حضور داشت نیز با تشکر از قوه قضائیه ابراز داشت: بهترین راه عبرت گرفتن همین اعدام‌های در ملأ عام است.

مرد میانسالی با بیان اینکه اجرای این حکم‌ها در ملأ عام را اثرگذار دانست و افزود: این کار قطعاً باعث می‌شود برخی از افراد که به بیراهه رفتند به خود بیایند و عاقبت انجام چنین کارهایی را ببینند.

در همین زمینه؛

تصاویر: اعدام در ملاعام امروز در دهدشت + شرح ماجرا( اینجا کلیک کنید)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=68246
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دانشجوی عمران گفت:

    خدا رحم کنه به استان! داریم کجا می ریم!؟   واقعا شنیدن این اخبار قلب آدم را جریحه دار می کنه!  نه از این خاطر که در راستای اجرای حکم خدا عده ای متجاوز اعدام شدن؛ بلکه بابت این موضوع که توی استان غیور و معتقد ما چرا باید این موارد وجود داشته باشه؟!

    • دهدشت گفت:

      پس یادبگیریم قرآن کتاب خداست وچه زیبامیگه درقصاص برای شماحیات دوباره هسا.آفرین بر دستگاه قضاییه جمهوری اسلامی ایران .کاشکی قانو گذار بتونه قانونی ارایه بده که اینگونه افراد کمتراز6ماه اعدام بشن

    • یاس گفت:

      ماشالا به غیرتت..دمت گرم داداش

  2. مهمان گفت:

    مخالف اعدامم چون یه لحظه جون دادن و مردن باید حبس ابد میخوردن که روزی صد بار در زندان ارزوی مرگ بکردند

    • علي گفت:

      چنين افرادي حيفه زنده باشن،زنده بودن و زندگي كردن لياقت ميخواهد ،پس همون اعدامشون يه صرفه تره حيفه حتي نون خشك زندانو حروم اينا كرد

  3. ناشناس گفت:

    دختر هستم ..ارزومه راحت با داداشم یا نامزدم برم بیرون ولی امنیت نیس تو این شهر..خانواده ها اینقد میترسن که نمیتونن برا تفریح برن بیرون میگن شاید ای کارو بکنن..دوستان عزیز تورو خدا نگا به خاهراتون کنین و سعی کنین حرف نزنین فرهنگ سازی کنید..هرچند جوونای ما غیرت دارن

  4. محمدعلی گفت:

    قوه قضائیه باید بداند که مردم به صورت 100درصد ار اعدام این افراد خوشحال هستن..این کار باید ادامه پیدا کند آن هم در ملأ عام تا این افراد که به راحتی دست به این جنایت ها میزنند یاد بگیرند و از این کارها نکنند.حقشون بود که اعدام بشن….

دیدگاه شما