شنبه 16 شهریور 1392 - 0:38

بیماری روحی روانی مسیح علی نژاد از تحویل نگرفتن حسن خمینی + عکس

این روزها مسیح علی نژاد را همه جا می توان پیدا کرد. البته پیش از این جلوی مجلس و زیر باران بیشتر پیدایش می شد و چون نماینده ها تحویلش نمی گرفتند همیشه زانوی غم به بغل می گرفت و در گوشه ای می نشست و به سرنوشت خودش می اندیشد.

به گزارش بولتن نیوز، این موضوع آنقدر به وی فشار آورد که بالاخره از ایران بیرون زد و الان صدای واقعا ناهنجارش را در صدای آمریکا و رادیو فردا و از این قبیل جا ها که بیشتر دنبال بی کارهای بی عار می گردد می شنویم.

مسیح علی نژاد البته گویی در آخرین تلاشهایش برای به دام انداختن یکی از مسئولین بالارتبه مملکتی سراغ نوه امام ( ره) رفته و البته در نهایت به در بسته خورده و از این موضوع شدیدا دچار مشکلات روحی و روانی شده است.

این موضوع تا جایی پیش می رود که مسیح رانده شده از هر جا تصمیم می گیرد تا در کوچه و بازار به دنبال شخصی بگردد که شبیه حجت الاسلام حسن خمینی باشد. وی بعد از جستجوی فراوران در خیابان کوچه و زمانی که نا امید شده است و در دقایق پایانی نیمه شب و برای استراحت به یکی از کلاپهای آنور آبی! سر میزند و گویا به یک باره فرد مورد نظر خود را پشت یکی از میزها پیدا می کند.

در اینجا دیگر گویا زمان انتقام فرار رسیده و او که تا کنون در جلد یک خبرنگار ظاهر شده بود چهره واقعی خود را به نمایش می گذارد و حسن خمینی را اینگونه که در صفحه فیسبوکش آورده تهدید می کند که میتوانم عمر سیاسیت در ایران را تمام کنم.

البته در تماسهایی که با دکتر مسیح علی نژاد در محل کارش گرفتیم، گفتند: ” مسیح علی نژاد به دلیل برخی اختلالات روانی به پانسیون روانپزشکی بیماران حاد روانی معرفی شده است و بعد از درمانهای ویژه برای ادامه فعایت به جزیره گولا گولا در آفریقا منتقل خواهد شد”.

روحش شاد و یادش گرامی باد!.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=67479
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما