جمعه 15 شهریور 1392 - 5:10

۵ کشته و زخمی در یک نزاع در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش بویرنیوز ضیاء رسولی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درروز گذشته و در  پی اعلام مردمی به مرکز پیام ۱۱۵ مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی که منجر به جراحات عده ای در روستای چین از توابع لوداب شده، بلافاصله چهار واحد امدادی  جاده‌ای و شهری اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند .

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این حادثه تأسف‌بار، پنج نفر از مصدومین که با اسلحه‌های شکاری مورد اصابت ساچمه قرار گرفته بودند تحویل تیم امدادی اعزامی در منطقه مارگون داده شدند.

دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی افزود: متاسفانه یکی از مصدومین درگیری که مردی ۲۴ ساله بود قبل از رسیدن نیروهای امدادی بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد و اقدامات پیش‌بیمارستانی، درمان‌های اولیه، پانسمان جراحات و کنترل خونریزی و سرم‌تراپی برای نجات چهار مصدوم دیگر- سه مرد و یک زن- انجام شد.

رسولی با بیان اینکه مصدومین با چهار دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافتند، ادامه داد: وضعیت عمومی ۲ نفر از مصدومین وخیم گزارش شده که یک نفر به شیراز اعزام شده و دیگری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج تحت درمان است.

این حادثه، ساعت ۱۹ روز پنچ شنبه در منطقه لوداب رخ داده است.

گفتنی است، نزاع‌های دسته‌جمعی در استان کهگیلویه و بویارحمد همواره یکی از دغدغه‌ها بوده که همت و تلاش بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه‌ةآی‌فرهنگی را می‌طلبد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=67392
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین گفت:

    حتما با چماق همدیگه رو زدن…..چه میکنه این چماق زین پس…

  2. یاسوج گفت:

    باید برخورده قانونی و قاطعی با این اخلال گران نظم بشه

  3. ناشناس گفت:

    ……….. بیش از این انتظاری نیست

    • واقعیت گفت:

      یه مثلی میگه : …. از سرگذشت خودش میگه
      /// دوست ناشناس سعی کن به طوایف و مناطق توهین نکنی // این همه زندانی مربوط به قتل و درگیری داریم که از اکثر طوایف و مناطق استان می باشد // این جور مسائل خاص یک منطقه نبوده و نیست.

  4. امید گفت:

    تا کی باید این نزاع ها تو استان ما ادامه داشته باشه

  5. ناشناس گفت:

    فرهنگ……………………………..

دیدگاه شما