دوشنبه 11 شهریور 1392 - 8:23

سارق زورگیر را شناسایی کنید+عکس

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، چهاردهم مرداد مأموران کلانتری 18 باغستان شهریار، در حین گشت زنی به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکی رنگ مشکوک می‌شوند.

با صدور دستور ایست از سوی مأموران، سرنشینان موتورسیکلت اقدام به فرار می‌کنند اما پس از یک تعقیب و گریز, مأموران موفق به دستگیری هر دو سرنشین موتورسیکلت می‌شوند.

با آغاز تحقیقات اولیه در کلانتری 18 باغستان، مأموران با بررسی مدارک هویتی موتورسیکلت پالس مشکی اطلاع پیدا کردند که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت در محدوده کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس است.

با ارجاع پرونده به تهران و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با شناسایی مالک موتورسیکلت، این شخص پس از حضور در پایگاه چهارم آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: من با موتورسیکلت مسافرکشی می‌کنم؛ روز نهم مرداد در سه راه تهرانپارس، یک نفر به بهانه رفتن به جاجرود اقدام به کرایه موتور کرد و در بین راه به بهانه تماس گرفتن با دوستش از من درخواست کرد تا لحظه‌ای توقف نمایم اما به محض توقف، با چاقویی که در زیر لباسش پنهان کرده بود مرا مجبور کرد تا از موتور پیاده شوم.

مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه متوجه شدم این فرد قصد سرقت موتور را دارد، تصمیم گرفتم تا مانع از این کار شده و به همین علت دستم را به سمت چاقو انداختم که وی با کشیدن چاقو باعث شد تا رباط دستم پاره شود و از آنزمان دچار ضعف حرکتی از ناحیه دست چپ شدم.

شناسایی هویت سارق

با توجه به اظهارات صاحب موتورسیکلت در خصوص نحوه سرقت موتورسیکلت، کارآگاهان به تحقیق از دو متهم دستگیر شده توسط کلانتری 18 باغستان پرداخته و یکی از آنها در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد که موتورسیکلت را از پسردایی‌اش به نام حمید.الف 30 ساله خریداری کرده است.

با شناسایی هویت حمید.الف، تصاویر وی استخراج و صاحب موتورسیکلت بلافاصله وی را به عنوان سارق زورگیر و فرد ضارب مورد شناسایی قرار داد که در ادامه، با شناسایی مخفیگاه حمید در شهر بومهن، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی از مخفیگاهش متواری شده و در حال حاضر بلامکان است.

سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به متواری بودن و به منظور دستگیری متهم، دستور انتشار تصویر متهم پرونده از سوی مقام قضایی شده است؛ لذا از کلیه شهروندان که اطلاعاتی در خصوص محل‌های تردد و یا مخفیگاه متهم دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود رااز طریق شماره تماس 21866360 در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66839
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما