یکشنبه 10 شهریور 1392 - 5:25

مقصر حادثه امروز یاسوج ـ سی‌سخت مشخص شد

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد مقصر امروز حادثه تصادف محور سی‌سخت به یاسوج را که طی آن دکتر حاتمی از پزشکان استان دارفانی را وداع کرد، انحراف به چپ خودروی آن مرحوم دانست.

خبرگزاری فارس: مقصر حادثه امروز یاسوج ـ سی‌سخت مشخص شد

سرهنگ منوچهر سیاهپور امروز در تشریح جزئیات حادثه برای دکتر فریدون حاتمی‌پور که امروز در یک سانحه تصادف دار فانی را وداع کرد، ابراز داشت: این حادثه در ساعت 8 و 10 دقیقه صبح امروز در کیلومتر 10 محور فرعی یاسوج به سی‌سخت رخ داده است.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این حادثه بر اساس تجاوز به چپ خودروی پژو پارس اتفاق افتاد که در آن سرنشین پژو یعنی دکتر حاتمی یکی از پزشکان استان فوت کرده و سرنشینان پراید هم در این حادثه به بیمارستان انتقال یافتند.

سیاهپور با بیان این‌که کارشناسان ما در این حادثه خودروی پژو را مقصر شناخته‌اند تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه و همچنین توجه به علائم راهنمایی و رانندگی تا حدود زیادی از بروز چنین حوادثی جلوگیری می‌کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66717
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کارمندی از سی سخت گفت:

    خدا آقای دکتر را رحمت کند و به ما کارمندان شهرستان دنا رحم کند. چرا که به خاطر بی لیاقتی و بی قانونی در مدیریت دولتی استان نمی توانیم در شهر سی سخت، مرکزی برای آزمون مهارتهای کامپیوتر کارمندان داشته باشیم. آقایان مسئول فکری به حال این کارمندان بکنید که به خاطر چند آزمون جان خودشون را در خطر انداخته و در این جاده خطرناک سی سخت- یاسوج رفت و آمد می کنند. فردا عکس کدام یک از این کارمندان و خبر مرگشان قرار است تیتر رسانه ها باشد.

  2. سراب گفت:

    جناب سرهنگ سىاهپور در زمان مدىرىت جنابعالى آمار تصادفات رو به فزونى رفته است

  3. هادی گفت:

    آقای سیاهپور تا الان این پیچ چندین کشته داده،شما میگید اگر به علائم راهنمائی و رانندگی توجه میشد این اتفاق نمی افتاد ولی بهتره بدونید که پیچ ذکر شده فاقد هیچکدامیک از علائم هشدار دهنده راهنمائی و رانندگی می باشد.

  4. همکلاسی گفت:

    با سلام و تسلیت به تمام دوستان مرحوم دکتر حاتمی

    . ایشان انسانی بینهایت مهربان ،دوستاشتنی، فداکار بود و جامعه پزشکی هرگز با فقدان فریدون حاتمی کنار نخواهد آمد.
    روحش شاد و یادش گرامی

  5. برادر گفت:

    بوير جان علت مرگ ايشان دانشگاه علوم پزشكي ميباشد………… بوير نيوز اگه خواستيد مدارك مربوط رو ارائه خواهم كرد

    • بویر نیوز گفت:

      برادر گرامی!
      لطفا در صورت امکان مدارک خود را بفرستید تا در قالب یک خبر جداگانه کار شود!

  6. ناشناس گفت:

    در حادثه تصادف محور یاسوج به سی سخت سرنشینان پراید که سه نفر بودند به بیمارستان انتقال یافتند ویکی از آنها به نام (سید خلیفه ولی پور)پدر سردار شهید ولی پور بعد از سه ساعت فوت می کند وچیزی که جای تاسف وتعجب است تعدادی از اقوام همسر مرحوم دکتر حاتمی که خود هم پزشک می باشد در بیمارستان حضور پیدا می کنند وراننده پراید را که مقصر هم نبوده ودر تخت بیمارستان در حال معالجه بوده کتک کاری می کنند

    • یکی از همه گفت:

      واقعا رفتار اقوام دکتر جای تاسف داره. به جای طلب آمرزش کتک کاری میکنن!!!!!!

      • دکتر محسن حاتمی پور گفت:

        با سلام خدمت هموطن عزیز. 
        در لحظه ای که ایشان بر سر جسد مرحوم دکترحاضر شدند به عنوان همسر و همکارو مادر فرزند 2 ساله دکتر یک لحظه کنترل روحیشان را از دست دادند و به راننده سیلی زدند. راننده هم با کمال خونسردی و درک موقعیت ایشان هیچ عکس العملی نشان ندادند. همان شب به همراه بستگان درجه یک به روستای ده بر آفتاب روستای راننده پراید مراجعه نمودند و خانم دکتر با چشمانی گریان از راننده و سایر اعضای خانواده ایشان عذر خواهی کردند. می توانید مراتب را از خانواده آسیب دیدگان و مرحوم ولی پور جویا شوید  و یکطرفه به قتضی نروید.
        با گذشت چندیدن روز هنوز دلجویی خانواده ها از هم ادامه دارد چون همه آنها اقوام و آشنا وازهمه مهمتر اعضای یک پیکرند.
        به هر حال از اینجا از  کلیه عزیزانیکه که ابراز لطفکردند تشکر داریم و از کسانی که احیانا در حقشان بی احترامی شده عذر می خواهیم.
        دکتر محسن حاتمی پور …داغدار

    • ناشناس گفت:

      خانم دکتر اون موقع حال خوبی نداشت راننده پراید نیز رعایت حال ایشان را نکردند

  7. سی سختی گفت:

    این واقعه جای بسی تاسف است . در گذشت دکتر حاتمی را به جامعه تسلیت می گوییم. خدا رحمتشان کند . و بابرادرش مشهور فرماید.

    به باس زحمات آن مرحوم در شهر سی سخت فاتحه مع صلوات

  8. ناشناس گفت:

    مرگ دکتر حاتمی جای بسی نگرانی دارد چرا که ما یکی ار بهترین پزشکامونو از دست دادیم هم به خانواده مرحوم حاتمی و هم خانواده مرحوم علی پور تسلیت میگم به هر حال قضا و قدر الهی بوده که پیش اومده دیگه دعوا چرا

  9. ناشناس گفت:

    خدا رحمتش کند شما که دایه مهربان تر از مادرش میشوید می گوید جای تاسف داره نباید اقوام دکتر این کار را می کردند این دو طایفه بزرگ در صلح هستند در ضمن از اقای استاندار انتقاد کنید که با اومدنش تمام طرح های جاده سازی را متوقف کرده

    • ناشناس گفت:

      حتما میخواین بگین خانواده طرف حادثه دکتر حاتمی هم وایسادن نگاه کردن آره ؟ نه عزیز من تا خودتون نبینید قضاوت بی جا نکنید .

  10. ناشناس گفت:

    خانواده آن مرحوم حتما اطلاعی نداشتن که مقصر تصادف کی بوده که دست به چنین اقدامی زدن حالا اونا اشتباه کردن خانواده مرحوم ولی پور چرا ؟ ندیده قضاوت نکنید لطفا….

  11. ن ن گفت:

    خدا رحمت کند دکتر و آقای ولی پور اولا چند نفر از هر دو طرف بودند بعد هم قضیه تصادف را طور دیگه تفسیر کرده بودند وسوم اینکه راننده چرا فحش داد

  12. علیرضا - ده برآفتاب گفت:

    من هم شاهد ماجرا بودم. درگیری خاصی اگررخ داد ختم به خیر شد و بلافاصله با وجود داغدار بودن هر دو طرف همگی از هم عذر خواهی کردند و همانروز به همراه خانواده راننده و شهید ولی پور بر مزار مرحوم دکتر حاضر شدیم . 
    جای بسی تشکر و تمکین داریم از روحیه خانم دکتر همسر مرحوم که علیرغم غم سنگین که تحمل آن برای هر کسی سخت است اینطور با سعه صدر به منزل راننده آمدند و دلجویی کردند.
    خدایش رحمت کناد

  13. ولی نسب گفت:

    خدا هر دوی کشته شدگان این حادثه را رحمت کند. ولی پور پدر شهید و دکتر حاتمی برادر شهید. 
    رفتار و منش این دو خانواده باید الگوی سایرین قرار بگیرد بویژه همسر مرحوم حاتمی و خانواده ولی پور.

  14. س گفت:

    حدا رحمتشان کند انقد زود قضاوت نکنید و پشت سر مرده حرف نزنید خوبیت ندارد

دیدگاه شما