شنبه 9 شهریور 1392 - 2:10

دیدار سیاسی آمیتاب باچان با تماشاگران هندی+عکس

درام اجتماعی و سیاسی «ساتیاگراها» به روی پرده سینماهای هند رفت. این فیلم جنجالی و پر سر و صدای جدید هندی را پراکاش جها کارگردانی کرده است.

خبرگزاری فارس: دیدار سیاسی آمیتاب باچان با تماشاگران هندی+عکس

به گزارش بویرنیوز به نقل از فارس، «ساتیاگراها» اولین فیلم سینمایی از آمیتاب باچان بازیگر کلاسیک سینمای هند است که در سال 2013 به روی پرده سینماهای هند می‌رود.

این فیلم که در ژانر سینمای اجتماعی قرار می‌گیرد، قصه‌اش درباره مشکلات و مسائل اجتماعی است که جامعه معاصر هند با آن‌ها دست به گریبان است.

در کنار آمیتاب باچان، بازیگران جوانی مثل آجی دیوگان، کارینا کاپور، منوچ باجپای، آرجون رامپال و آمریتا رائو دیگر نقش های مهم فیلم ‌را بازی کرده‌اند.

پراکاش جها به دلیل ساخت درام‌های اجتماعی و سیاسی تند و انتقادی خود،شهرت زیادی در بالیوود دارد. فیلم‌های او با وجود قصه‌های سنگین و غیر متعارفی که دارند، با استقبال خوب تماشاگران روبرو میشوند.

به همین دلیل، پیش‌بینی فروش بالایی برای «ساتیاگراها» در جدول گیشه نمایش سینماهای هند شده و گفته می شود صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش خواهد شد.

این در حالی است که «کافه مدرس» هم با حال و هوای سیاسی و اکشن خود، هفته قبل با افتتاحیه‌ای32 کروری، نمایش عمومی موفقیت آمیز خود را آغاز کرد.

«ساتیاگراها» دومین فیلمی است که در سال جاری از آجی دیوگان (بازیگر ثابت فیلم‌های پراکاش ‌جها) به روی پرده سینماهای هند می‌رود.

بهار امسال کمدی اکشن «همت والا» از او به نمایش عمومی در آمد.این فیلم فروش متوسطی در جدول گیشه نمایش سینماهای هند کرد.

در عین حال «ساتیاگراها» اولین فیلمی نیز هست که از کارینا کاپور در سال 2013 و پس از ازدواج با سیف علی خان بازیگر مطرح هندی به نمایش عمومی در می‌آید.

در آخرین روزهای سال گذشته میلادی درام اجتماعی «تلاش» از وی اکران عمومی شد، که در آن در کنار عامرخان بازی کرده بود و نقش ویژه‌ای در آن داشت.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما در هند می‌گویند «ساتیاگراها» در سه روز اول اکران عمومی خود، به فروشی 40 تا 60 کروری دست پیدا خواهد کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66384
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما