پنجشنبه 7 شهریور 1392 - 16:59
بسته خبری بویرنیوز،

تصویر سند بانکی واریز 16 میلیارد تومان به حساب دانشگاه احمدی نژاد / نامه ۵۰ نماینده به لاریجانی برای تذکر به روحانی / هشدار شدید هاشمی رفسنجانی به غرب / پیام قاسم سلیمانی برای آمریکا

تصویر سند بانکی واریز 16 میلیارد تومان به حساب دانشگاه احمدی نژاد

 در روز تنفیذ ریاست جمهوری و در مدت کوتاه چند ساعته، مبلغ ۱۶میلیارد تومان از ردیف بودجه و حساب نهاد ریاست‌جمهوری به حساب کوتاه‌مدت بانک ملت به شماره ۴۷۰۱۶۸۶۴۹۵ به نام دانشگاه غیردولتی، غیرانتفاعی جامع بین‌المللی ایرانیان، دانشگاهی که احمدی نژاد به تازگی تاسیس کرده واریز شده است.

در عین حال شایعاتی مطرح است که رقم برداشته شده در واقع ۲۰ میلیارد تومان بوده است و مشخص نیست ۴ میلیارد آن کجا رفته و در کدام حساب است. همچنین گویا اخیرا رحیمی معاون اول دولت احمدی نژاد پیگیر دریافت ۶۰۰ میلیون تومانی بوده که به گفته وی برای خرید مبلمان دفتر ریاست جمهوری هزینه شده است.

این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفته و مشخص شده که کل این مبلغ برای مبله کردن ساختمان ۹طبقه ونک که برای دفتر ودانشگاه احمدی نژاد در نظر گرفته شده مصرف شده است.

نامه ۵۰ نماینده به لاریجانی برای تذکر به روحانی

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نامه ۵۰ نماینده به لاریجانی در اعتراض به لغو یکی از مصوبات دولت احمدی‌نژاد توسط دولت روحانی و تهدید سه وزیر به استیضاح در صورت عدم ارائه توضیح قابل قبول در این زمینه خبر داد.

وی افزود: امضاءکنندگان این نامه خواستار ارائه توضیح وزرای نیرو، اقتصاد و راه در این زمینه شدند و حتی وزرای مذکور را به استیضاح هم تهدید کرده‌اند و قرار شد رئیس مجلس با رئیس جمهور برای ابطال این تصمیم مذاکره کند.

هشدار شدید هاشمی رفسنجانی به غرب

 هاشمی رفسنجانی با ابراز نگرانی از آینده مردم سوریه كه در تهدید حملات داخلی و خارجی قرار دارند، گفت: انتظار از عقلای جهانی و حاكمان كشورهای قدرتمند این است كه گره‌ای را كه با دست در مذاكرات باز می‌شود، به جنگ و دندان نكشانند.

وی افزود: هم بمباران شیمیایی و هم بهانه آن برای به زحمت انداختن مردم سوریه، هیچ توجیه سیاسی و انسانی ندارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خویش، فعالیت‌های مؤسسات خیریه، مخصوصاً مؤسساتی را كه برای سلامتی انسان‌ها تلاش می‌كنند، ارزشمند خواند و گفت: گرفتاری‌های دنیا زیاد است و یكی از آنها مشكلات كودكان نیازمند در بخش‌های غذا و درمان است كه به خاطر بعضی از مخمصه‌ها، مانند سیل‌ها، زلزله‌ها و جنگ‌های داخلی و منطقه رو به افزایش است.

پیام قاسم سلیمانی برای آمریکا

“منابعی آگاه در عراق به بی بی سی فارسی گفته اند که ایران به صورت غیرمستقیم با آمریکا هم تماس برقرار کرده است.”

 

بی بی سی اضافه می کند که ایران ” به این منظور، سرتیپ قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را به بغداد نزد نوری مالکی، نخست وزیر عراق فرستاده است. به گفته این منابع، آقای مالکی هم مشاور امنیت ملی اش، فالح فیاض را حامل پیام ایران به آمریکا کرده است.”

 

سایت بی بی سی مدعی می شود: « اما محتوای این پیام هم در حد همین هشدارهای کلی بوده که مقامهای ایرانی نسبت به پیامدهای دخالت نظامی در سوریه داده اند و تهدیدی در بر نداشته است.»

 

این در حالی است که طی روز گذشته پیامکی منتسب به سردار سلیمانی منتشر شد که در آن آمده بود: « هر چتربازی که قرار است از هواپیما هلی برن شود، هر تفنگداری که قرار است از ناو ها پیاده شود، هر کماندویی که قرار است با نفربر پیاده شود، یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد. شامات (سوریه) خط قرمز انقلاب اسلامی است. همانجایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد».

 

در همین زمینه پایگاه خبری “النشره” (elnashra) نیز گزارش داد ه که سردار “قاسم سلیمانی” فرمانده سپاه قدس ایران در خصوص حمله احتمالی غرب به سوریه اظهار داشت: هر سرباز آمریکایی که روی خاک سوریه پا می گذارد باید تابوت خود را نیز با خودش حمل کند.

بنابراین گزارش سردار سلیمانی گفت: سوریه برای ما خط قرمز است، سرزمین شام معراج ما به سوی آسمان است و یقینا گورستان آمریکایی ها خواهد شد.

وی افزود: هر سرباز آمریکایی که از هواپیما پایین می آید یا از ناو خود بر خاک سوریه پا می گذارد، باید تابوتش را با خودش حمل کند.

گفتنی است فرمانده سپاه “سردار جعفری” نیز تاکیر کرده بود هرگونه جنگی که آمریکا در منطقه آغاز کند نابودی اسرائیل را در پی خواهد داشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=66187
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعید گفت:

    درود بر ایران اسلامی-جهان بدون سوریه معنایی ندارد-خط قرمز ما سوریه است.وسلام-رنجر

  2. شهادت طلب گفت:

    مسلمانان به پاخيزيد حكام عربستان وقطر را نابود كنيد چراكه با پول همين كشورها امريكا داره بمب وآتش روي سرما مسلمانان ميريزد واسمش را مبارزه با تروريسم مي گذارد مسلمانان مگر عراق ،افغانستان را نمي بينيد خدايي هرجا امريكا پايش را بگذارد فقط خون وآتش كه هيزمش مسلمانان مي باشد بيرون مي آيد مرگ برآل سعود مرگ بر حكام مرتجع عرب مرگ بر حكومت لائيك تركيه مرگ برآمريكا زنده باد مسلمانان واقعي مرده باد وهابيت مرده باد بهائيت ومرده باد كليه فرق هاييكه غربيها در مسلمانان ودر خاورميانه بوجود آوردند

  3. اریک کانتونا گفت:

    خط قرمز، سفره خالی بیش از نیمی از مردیم ایران عزیز است نه سوریه!!1111

  4. سید علی گفت:

    سلام بر سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی درود خدا بر شما انشاء الله بزودی شاهد نابودی رژیم غاصب یهودی باشیم // لبیک یا حسین ( ع )

  5. ایرانی گفت:

    سلام بر مالک اشتر علی سردار قاسم سلیمانی افتخار جهان اسلام.آقایی که از خط قرمزشکم صحبت کردی خط قرمز ما تفکرات امثال شما افراد منفعل است اگه مملکت به عزتی رسیده از راه شکم پروری نبوده ضمن اینکه قاسم سلیمانی که مسئول معیشت جنابعالی نیست دولت دارد کار خودش می کند عزیان امنیتی هم کار خودشان .

  6. پلنگ گفت:

    بابا ول كنين سوريه به ما چه ريطي داره

دیدگاه شما