چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 11:56

احمدی نژاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد شود

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران اسلامیم خطه شهید پروراستانم وجود مردی را می خواهد که با بانگ به فضل الهی خود چهار فصل سرزمین خشکیده ام را دوباره زنده نماید من به عنوان فرزند کوچکتان از شما می خواهم دکتر محمود احمدی نژاد را به عنوان استاندار و مقام ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کنید

مطلب دریافتی / سیده زهرا حسینی عابد – همیشه حرف هایی است که ارزش گفتنشان خالی از لطف نیست حرفهایی که بر قلبت سنگینی می کنند و نگفتنشان آزارت می دهد حرف هایی که نیازمند گوش هایی است که بشنوند و دست هایی است که عمل کنند

693953

به گزارش بویرنیوز، هفته خبرنگار با همه اشک ها و لبخندهایش سپری شد همیشه ما مینوشتیم از صدای خفته در گلوی تو از دردهایت از دستان پینه بسته ات از مهر و نشان های کاغذهای مزایده و مناقصه ات . ما می نوشتیم و به حرمت قلم های امانت در دستمان ارام سکوت می کردیم . ساعت ها پشت درهای بسته اتاقت می نشستیم تا شاید در را بگشایی و راز چروک های جامانده  بر جبینت را شرح دهی ساعت کارت که تمام می شد در کنار خانواده ات آرامش تازه ای می یافتی آرامش توآغاز کار ما بود که نیمه شب ها تا صبح بیدار بمانیم  و با دستان خسته و چشمان دردمندمان پیامت را به گوش همگان برسانیم . چه درد بزرگی بود وقتی پاداش کارمان را با کارت های بانکی در دستت به خیال خودت جبران کردی و از قافله جمعی از رفیقان جدایمان ساختی و با خودت گفتی جناب ایکس یکی دو خبر بیشتر مهمانمان کرد ما قلم به دستان بهای امانت در دستمان را تنها با خدایمان معامله خواهیم کرد ما پرندگان یک لانه ایم نه آوارگان یک خانه پس به حرمت عظمت این جایگاه حرمت نگه دار….

رئیس جمهور همیشه ماندگارم دکتر احمدی نژاد جنگ و ستیز انتخاب وزیران هم به پایان رسید در جمع سیاسیون ارشد کشوری جای شما خالی بود با خود گمان کردم شاید هشت سال پرچمداری و خدمت صادقانه به سرزمین اسلامیمان برایتان ملال آور بوده و از قافله دوستان جا مانده باشید اما نه مگر می شود کسی که خادمی مردم را بزرگترین افتخاربشریت تلقی می کرد خسته راه شود و آرمان ها و وعدهایش با حضرت حق را نیمه تمام رها کند.

دولت شما دولت اراده و ایمان بود. نسیم عدالت محورانه شما چنان بر جهانیان سایه افکند که افقی تازه و فصلی نو برای وداع مستضعفین عالم با کابوس اربابی مستکبران بر جای گذاشت.

چه زیبا فرمود مولایم امیرالمومنین:( هر آمدنی را رفتنیست و هر نصبی را عزلی خوشا به حال آنان که در خدمت خلق و رضایت مخلوق قدمی بردارند.) قدمهایتان گلباران باد به راستی که در راه خدمت به این خطه کلام مولایمان را سرلوحه کار خویش قرار دادید.

رئیس جمهور امید و اعتدالم دکتر حسن روحانی می دانم اسم سرزمین دلیرمردان جنگ تامرادی و جنگ گجستان برای شما هم بوی غریبگی می دهد آنقدر غریب که ایمان دارم هرگز در سرمشق های دبستانی هیچ کودکی نام  کهگیلویه و بویراحمد را هجا نکرده اند. سرزمین من وسعتی کوچک اما مردمانش دلی به پهنای آسمان دارند.

روزگاری یادگار عشایر سرزمینم محمد بهمن بیگی از برف های آب نشده، پشم گوسفندان ، گندم های خوشه نبسته، صدای دل انگیز بلدرچین، جوجه کبک های خط و خال انداخته  و ماست های چاقو بریده برایتان داستان ها  سروده بود ولی امروز با دستان صنعتیشان برف کوه های روستایم را آب کرده اند چشمه همیشه جوشانش را خشکاندند. اینجا دیگر شیر بوی جاشیر نمی دهد گندم ها جایشان را به علف های هرز داده اند صدای بلدرچین را در گلو خفه کرده اند اینجا صدای مردان سرزمینم را کسی نمی شنود.

   رئیس جمهور عزیزم تپه های سر سبز و مشرف بر سرزمین چهار فصلم را ویران کردند و قلابهای بی جوابی را در آسمان آبیش آویزان نمودند من هم نمی دانم به کجا چنین شتابان.

اینجا  دردهای خفته در گلو بسیار است پهلوانان شهرم در کلبه های محقری نفس می کشند که صدای سوزناله هاشان به گوش احدی نخواهد رسید سرزمینم سرشار ازگل و بوته هایی است که یارای راست قامتی ندارند. اینجا چشم بسته جای برنو را با خفیف عوض می کنند سرزمینم سرشار از رحمت ولی ….

خیابان به خیابان و کوچه به کوچه شهرم بوی رزمندگان و شهیدانی را می دهد که نام و یادشان هرگز از تاریخ هک شده بر کشور آریاییم پاک نخواهد شد .سرزمینم هنوز بوی  دلیرمردان بازی دراز را می دهد بازی تمام نشده است من و خواهران  وبرادران سرزمینم همچنان در صحنه خواهیم ماند و در مقابل دشمنان ایران اسلامیمان سینه سپر خواهیم کرد.

دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران اسلامیم خطه شهید پروراستانم  وجود مردی را می خواهد که با بانگ به فضل الهی خود  چهار فصل سرزمین خشکیده ام را دوباره زنده نماید من به عنوان فرزند کوچکتان از شما می خواهم دکتر محمود احمدی نژاد را به عنوان استاندار و مقام ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب  کنید ایمان دارم حرف های من برای مردی که هشت سال عمرخود را در سازمان ملل و نیروگاه های هسته ای سپری نموده است بسی جای تعجب خواهد داشت اما آگاه باشید خدمت همیشه مایه تفخر خواهد بود حتی اگرجایگاهش از سرزمینی بزرگ به شهری کوچک باشد.

 هم اکنون نیازمند یاری سبز شما هستیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65949
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امين گفت:

    اگه بشه كه عالي ميشه

    به اميد بهار

  2. هنرمند گفت:

    ذوق هنری ات در بیان این نوشتار عالی بود ولی خانم حسینی یادتون باشه که انتخاب استاندار این جور نیست که شما فک میکنین
    رای اصلاح طلبان و اصوالگرایان غیر افراطی بود که دکتر حسن روحانی رو به پیروزی رسوند اونا احمدی نژاد را حذف میکنن حتی برای استان های کوچک حتی حاضر نیستن که هیچ مسوولیتی به اون بدن یادت باشه همیشه مردم حرف اول رو میزنن چه در رای به احمدی نژاد چه در رای به حسن روحانی

  3. رضا گفت:

    خدا ….. سیده زهرا
    تازه ودسش راحت وابیمه ایطوری سیش خوته نکش
    قربونت وقتی ایشون اومه دلار 970 ت.من، گوجه 300 تومن بی الان دلار 3140 تومن و گوجه 1000 تا 3000 تومنه. انشالله هیچ وقت تجربه مشابهی نداشته بیم

  4. ناشناس گفت:

    مسخره تر از این تحلیل تا حالا ندیدم و نخوندم

  5. ناشناس گفت:

    کشور داغون کرده نوبت ماست که خود داغونیم

  6. ناشناس گفت:

    یعنی عنوان رو که دیدم سیر خندیدم.

  7. ناشناس گفت:

    خانم یره ظرف بشور تو را چه به این حرفا

  8. ناشناس گفت:

    طنز خوبی بود

  9. بویراحمد گفت:

    اولاکه احمدی نزاددرجلسات تشخیص مصلحت شرکت نمیکندچه برسدکه افتخاربدهد.دوماازموده دوباره ازمودن خطاست.سوماخواهشن رویایی فکرنکن.چهارمادروضعیت اقتصادی مردم درزمان احمدی نزادمقاله ای بنویس.

  10. ناشناس گفت:

    احمدی نزاد استاندار مشایی فرماندار نیکزاد مدیر کل راه. خوبه خانم حسینی چیز دیگری نمی خواید بگم بدن خدمتتون. برا خندیدن خوب بود

  11. ناشناس گفت:

    خاتمی فرماندار و هاشمی هم امام جمعه بشه نظرت چطوره خانم محترم. محسن هاشمی هم بیاد شهردارمون بشه راضی میشی

  12. ناشناس گفت:

    وای از خنده ترکیدم

  13. ناشناس گفت:

    الحق که خوب گفتن جاتون تو آشپزخونه است

  14. حسینی گفت:

    بسیار شگفت زده شد از این متن بسیار زیبا ، هرچند طولانی ولی در عین اینکه این استان گفته ها و ناگفته های زیادی دارد اما شما با جملاتی کوتاه ٰ معنا دار و تکان دهنده بیان فرمودید …. اما اینطور که مشخص می باشد در آخر که پیشنهاد گزینه استانداری آقای دکرت محود احمدی نژاد را به رئیس جمهور داده اید این گزینه شاید به فکر ما خیلی خوب است اگر اینطور بشود ولی با عقل جور در نمی آید…… هنوز نمایندگان ما نتوانسته اند گزینه استاندار مناسب را به وزیر کشور پیشهاد کند و روی گزینه ها با هم هم عقیده نیستند…. اینطور که مشخص است استانداری خواهد آماد که وزیر کشور خود انتخاب کند و هیچ یک از گزینه های نمایندگان استان نیست…..

    با توکل به خدا و با کلیدهای دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید ما هنوز امید داریم…. با امید پیشرفت روز به روز این استان

  15. ناشناس گفت:

    نه من راضی نیستم احمدی نزاد باید بخشدار ما “مارگون” بشه. بخندیم

  16. حق گفت:

    جریان سه هزار میلیارد تومانی به استان نمی اید چون باید مشخص شود ایا مقصر است یا نه / دولت جدید باید جریان سه هزارمیلیاردی را مشخص کند وشما نادان هستی این حرف را می زنی اگر این جریان مشخص نشود وعاملان ان اعدام نگردد دیگر مردم ….

  17. پویا گفت:

    همون لحظه که خبر رو دیدم فک کردم اومدم تو جک نیوز خیلی باحالی بویر

  18. مطلع گفت:

    ….اسم خبرنگار را ……….. خانه مطبوعات استان که هر بازاریاب ……. را کارت خبرنگاری بهش داده و اسم خبرنگار را به……..

  19. سید مالک گفت:

    فقط دهدار ده برافتاب در خور ایشان است

  20. شهلا گفت:

    ابرو زنله بردی

  21. شهلا گفت:

    فکر کنم این …

  22. هم شهری گفت:

    اگه بشه چی میشه
    گلستان میشه

  23. علی گفت:

    متاسفم متاسفم متاسفم این متن فقط برا مسخره کردن خوبه… واقعا خنده دار و مضحک بود… بویر جان شما چرا همچین متن سخیفی رو منتشر میکنی….

    • بویر نیوز گفت:

      مخاطب گرامی!
      مطلب ارسالی خوانندگان است. چنانچه نقدی بر آن داشته باشید آماده انتشار آن هستیم

  24. امیرعلی گفت:

    خانم نویسنده…. تو از عالم سیاست چی میدونی…. بهتره بری ظرفاتو بشوری…. با این پیشنهاد بی معنا..

  25. عجب گفت:

    کاش می شد ولی حیف که عملی نمی شمد.
    چه می شد اگر روزی ابر مردسیاسی ایران وجهان استاندار ما میشد. ان روز برای استان ما بهاران می شد

  26. ناشناس گفت:

    من کار ندارم که احمدی نژاد استانار بشه یا نه ولی خدا میدونه در دولت نهم و دهم کارهای زیر بنای خیلی انجام شده این را خودمان نمی دانیم بنده در سفری که در حدود یک ماه پیش به ترکیه داشتم اتفاقا اینقدر از احمدی نژاد می گفتند و تمجید می کردند ولی این را هم باید بگم که ما ایرانی ها قدر نشناسیم و با همین قدر نشناسیمان دوست دارم از سوریه و عراق بدتر به سرمان بیایید

  27. محمد گفت:

    متن بسیار زیبا اما درخواست بسیار بیجا و نابخردانه بود

  28. جوک 92 گفت:

    اگه استاندار یاسوج بشه دیگه به جای سفرهای استانی به سفرهای روستایی یاسوج روی خواهد آورد وعصرها هم در پارک میدان معلم می آید و مثل همیشه برای مردم جوک تعریف می کند

  29. فرهنگی گفت:

    متاسفم که تابع احساسات زنانه این پیشنهاد را دادی چطور توقع داری کسی که 8سال رئیس جمهور بوده بیاد استاندار دلخواهت بشه؟ بعد ایشان در تیم دولت روحانی جایی ندارن میخواهی استان را هم مث کشور نابود کنه؟ مردیم تا رفت

  30. یک نفر دانشگاهی گفت:

    خواهر عزیزم-دخترم
    سرکار خانم حسینی
    خواهش میکنم کمی تاریخ بخوانید. از تاریخ میشود عبرت گرفت.این بابا مملکت ما را 100 سال برده عقب. چرا شما هنوووووز خواب هستی؟

    • یوسف گفت:

      اقای دانشگاهی هیچ هم عقب نبرد .
      کارهای زیر بنایی که احمدی نزاد انجام داد نه کسی انجام داده و نه کسی انجام خواهد داد .
      کاش زنده باشیم و 5 سال دیگه همدیگر رو ببینیم تا قضاوت تاریخ را نه بعد از صد سال بلکه بعد از 5 سال در خصوص احمدی نزاد بخونیم .
      ما بی انصافیم که همیشه عقب هستیم

  31. ناشناس گفت:

    هنوز اینقدر احمق تو دنیا داریم که کشته مرده احمدی نژاد باشن!!!!

  32. حسن گفت:

        نوشته اى علمى تخيلى از ژول ورن ترجمه زهرا حسينى عابد

  33. استاندار آینده گفت:

    یعنی سی دهیار تنگ تامرادی هم نخوبه. کم گپ مسخره بزنید. آبرومونه نبرید

  34. FGH گفت:

    احمدي نژاد استراحت ميخواد نه پست …..چه فكر بكري

  35. ناشناس گفت:

    بسیار زیبا تامل برانگیز ،کنایه آمیز ورندانه بود .

  36. معترض گفت:

    انشای کلاس پنجم بود یا مقاله؟

  37. بویراحمدی گفت:

    تنفر از این ادبیات دارم لطفا چاپ کنید ایشان باید شهردار ماداون شود

  38. یوسف گفت:

    چند ماه دیگه همه میفهمند که احمدی نژاد کی بوده و همه افسوسش رو میخوریم .

  39. محسن گفت:

    از بویرنیوز میخوام مطالب جوک و خنده دار مقالات بیشتر دقت کنید کمتر از مقالات درپید استفاده کنید

  40. الهام گفت:

    ای خوا ده بسه
    ای خوا ده بسه
    خدا نکنه

  41. یک بیسواد گفت:

    به عنوان مقاله و علت انتشارش توسط بویر نیوز و همچنین سایر کامنت ها ندارم.فقط به اون یک نفر دانشگاهی عرض کنم که واقعا تاریخی که بخواهد امثال تو را یادآوری کند نیاز به قدمت ندارد. چون امثال شما خودتان را به خواب زده بودید، تنها شش ماه کافی است.

  42. سعید گفت:

    وا نفسای قیامت در این مقاله و کامنت ها مشخص است.
    اگر مثلا آقای (فردوسی پور)این مقاله رو زده بود این همه کامنت داشت؟؟؟؟

  43. ارین گفت:

    برای مترسک سر جالیز عالی است .دیگه هیچ پرنده ای پر نمی زند

  44. بهروز گفت:

    خدایا ده بسه،….

  45. چماق بدست گفت:

    انصافا هر وقت ببینمش باتهاش درگیر میشم البته شاید منو بزنه اما بدجوری هم باهاش گلاویز میشم اون اعصاب برامون نذاشت

  46. خدازده گفت:

    ای خندسم ای خندسم خاله زهرا بنظرم تبت بالی چهل درجیه زلتر خته برسون اورژانس

  47. صادق م. گفت:

    خدا نکنه احمدی نژاد استاندار یاسوج بشه

  48. رها گفت:

    ايمان دارم حرف های من برای مردی که هشت سال عمرخود را در سازمان ملل و نیروگاه های هسته ای سپری نموده است بسی جای تعجب خواهدبود ….(فرازي از سخنان گهربار سركارخانم حسيني ..)سركارخانم حسيني فك ميكنم شايد شما در اين 8سال مملكلت نبوديد و شايد همچون اصحاب كهف خواب تشريف داشتيد و شايد هم همچون رانت خواران از اين قبل به نوايي رسيده ايد.مگرحضور مداوم ايشان و لشكر كشي هرسالشان به نيويورك و علاوه بر برصرف هزينه هاي گزاف مالي و سخنراني براي صندليهاي خالي چه دستاوردي داشته كه شما را چنين به وجد آورده؟؟مگرشما شاهد آثار و تبعات زيانبارصحبت هاي نسنجيده و غير مسئولانه ايشان در جامعه نيستيد؟؟شما تورم .بيكاري .ازهم پاشيدن سيستم اداري كشور.رواج فساد در همه سطوح.فاميل بازي .برباددادن منافع ملي …..را دراين 8سال نديديد كه چنين محو ايشان شده ايد.پيشنهاد ميدهم قدري به عقب برگرديد و حداقل تاريخ 8سال را خوب بخوانيد و منجمله 45 روز آخر ايشان كه حكايت بذل و بخشش ها و واگذاريهاي ايشان خود يك تاريخ جداگانه ميخواهد..

  49. علی گفت:

    هی خانم ،جون بابات دیگه از طرف مردم درخواست نکن .
    مگه تو قیم مردمی !!!!!!!!!!

  50. مینا گفت:

    خانم حسینی براتون متاسفم شما رو بزرگواری رو سفید کردید با این درخواست کودکانه ات خیلی مضحک بود 

  51. ککا گفت:

    نظر این خانم محترم اینه که چون استان ما خیلی شیر تو شیر اقای احمدی نژاد بیاد با تصمیمات ابکیش شیر تو شرترش کنه . یکی از خوانندگان عزیز نوشته بود ازموده را دوباره ازمودن خطاست پس اقای احمدی نژاد هم ازمایشش را پس داده بنابراین اگه بیاد گل را به سبزه می اراید

  52. مجتبی گفت:

    من هیچ وقت به احمدی نژاد رآی ندادم ولی به زودی برای همه ارزشمندمیشه میگین نه نگاه کنیدچطور محبوب بشه. احمدی نژادرو ازهمه طرف بهش فشار آوردن که آبروشوبریزند وبه قول خودشون موفق شدند ولی به زودی خواهیم دیدکه چه خواهدشد

  53. ناشناس گفت:

    کو بره….

  54. صبور گفت:

    خانمی دیونه تر از تو ندیدم فکر کنم منافع زیاد داری که این جور شاعرانه صحبت کردی

  55. مخالف نظریوسف گفت:

    آقایان برادران خواهران حضرات محترم.
     دوستان عزیر توجه بفرمایین …
    لطفا بسه دیگه خواهش میکنم.
    این خانم یک نفرن قطعا یک نظر شخصی دارن ونظرشون قابل احترام، چه صحیح وباتدبیر وچه ناصحیح وناپخته!!!

    اما مسئله مهم تر وجود افرادی امثال این دوستیست که باعنوان “یوسف” کامنت میزاره.
     ای کاش میشد با ایشون 2دقیقه رو در رو صحبت کرد واز این گرداب وباتلاق خطرناک احمدی نژاد نجاتش داد
    یعنی واقعا این روزا دیگه کسی هم پیدا میشه بگه احمدی نژاد واااا حیرتاااا
    بابا برو فکر نون باش که خربزه آبه چی میگی واسه خودت مسلمون!!!!؟؟؟
    خداوکیلی قسم بخور به حرفایی که میزنی وتعریفایی که ازاحمدی نژاد میکنی ایمان داری؟؟؟ 
    5 ماه دیگه یا 5سال دیگه احمدی نژاد میخاست چه تحولی انجام بده که توی این هشت سال نتونست؟؟؟ بابا ازاین کامنتا نزار آبروی استانو نبر
    منصف باش ، صادق باش، واقع بین باش

  56. iهشت سال فلاکت گفت:

    اعتبار احمدی نزاد تمام شد دوران پاچه گیری هم تمام شد

  57. ده برافتاب گفت:

    حاج حسینی بهترین گزینه برای استاندار شدن می باشد آدمی پاک دلسوز متعهد مردمی فرهنگی بدور از هرگونه باند بازی آشنا با درد و رنج مردم

  58. شاهرخ گفت:

    باسلام.نظربسیارجالبی بود.بزرگوارانی که باچندحرف چرندبه احمدی نژاد تهمت میزنید.کمی تیزبینانه تر به دنیای سیاست نگاه کنید.چن سال بعد خواهیدفهمیدکه چه کسانی در تورم نقش داشتن وچرا؟خواهید فهمید تنها دلسوز مردم چه کسی بود؟به قبل از 8سال احمدی نژاددقت کنید وبه بعدش هم بنگرید.چرااحمدی نژاد رامورد اهانت قرار دادند؟چون راهزنان بیت المال در کمینش بودن وهستن.به امید روزی که همه ما به ارزشهای انسانی و فهم سیاسی برسیم.

    • خدایا به فریادمون برس گفت:

      ممنونم آقای شاهرخ واقعا الان که وضعیت مملکت را می بینم متوجه می شوم اقای احمدی نزاد یه دادی بلد بود بزنه این یکی رئئس جمهور هیچ بخاری نداره یه دونه رای بهش دادم سر پل صراط جلوشو میگیرم

دیدگاه شما