چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 2:33

قشنگ‌ترین جوک انتخاباتی از نگاه غرضی!

قشنگ‌ترین جوکی که شما از دوران انتخابات شنیدید چه بود؟ این بود که گفتند آقای روحانی، غرضی را با تمام کسانی که به او رأی دادند دعوت کرده منزلش؛ یعنی تعدادی نبوده. پسرم اینجا بود، می‌گفت یکی به من زنگ زد و این جوک را خواند. بعد فردا شب پسرم به آن آقا زنگ می‌زند برای احوالپرسی، او می‌گوید کجایی پسرم می‌گوید خانه آقای روحانی.

به گزارش بویرنیوز،سيدمحمد غرضی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با چهلمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات نظرات خود را در خصوص ماهواره، فیسبوک، تلفن تصویری، شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات اعلام کرد. به گزارش آی‌تی‌آنالیز متن بخش‌هایی از گفت و گوی این ماهنامه با غرضی به این شرح است:

×× با تلفن‌های تصویری مخالفت‌هایی می‌شود. نظر شما چیست و فکر می‌کنید چقدر این تلفن مورد استقبال واقع می‌شود؟ مثل ماهواره و مثل بقیه چیزهاست. همان قدر که مخالفت با ماهواره نگرفت، مخالفت با این هم نمی‌گیرد. اسلام که با ابزار مخالفت ندارد. اسلام با سوءاستفاده از ابزار مخالف است. مثل این‌که بگوییم شمشیر چون برنده است نگیریم. اصلاً در بحث نظری این‌که شما بخواهید با ممانعت یک منعی را شکل اعتقادی بدهید، قبول ندارم. باید نفوس انسان‌ها تزکیه شوند، به ترتیبی که گناه نکنند. ماهواره‌ها را آقایان نگذاشتند ما بیاوریم، والا ما همه کارهایش را هم کرده بودیم.

×× شما در منزل خودتان ماهواره دارید؟ بله، ما همه چیز داریم.

××‌ شما عضو فیس بوک هستید؟ عضو نیستم، ولی ارتباطاتم خیلی وسیع است و نیاز هم ندارم. من تقریباً 24ساعته با تمام دنیا در ارتباط هستم. همه وقایع دنیا را دنبال می‌کنم. انگلیسی، عربی و فرانسه را بلد هستم. همه چیز را دنبال می‌کنم.

×× قشنگ‌ترین جوکی که شما از دوران انتخابات شنیدید چه بود؟ این بود که گفتند آقای روحانی، غرضی را با تمام کسانی که به او رأی دادند دعوت کرده منزلش؛ یعنی تعدادی نبوده. پسرم اینجا بود، می‌گفت یکی به من زنگ زد و این جوک را خواند. بعد فردا شب پسرم به آن آقا زنگ می‌زند برای احوالپرسی، او می‌گوید کجایی پسرم می‌گوید خانه آقای روحانی.

×× بعد از وزارت شما هیچ کدام از وزرای بعدی از شما مشورت گرفتند؟ نه، هیچ کدام مشورتی نگرفتند.

×× چه توصیه‌ای به وزیر بعدی؛ آقای واعظی دارید؟ بالاخره آقای واعظی آنجا مدیرعامل بوده در سوابقش 2سال کار در آنجا هست. بقیه این 2سال را هم نداشتند. باید گذاشت او کار کند. من توصیه و تقدیر نمی‌کنم. باید گذاشت او کار خودش را بکند.

×× جای آزمون و خطا که نیست؟ آنجا خیلی گسترده‌تر از این حرف‌هایی است که من و شما با هم صحبت می‌کنیم.

×× فکر می‌کنید شورای عالی قضایی چقدر وزارت ارتباطات را محدود کرده است؟ هر چه بکنند به ضررشان است.

×× اگر آقای روحانی به شما وزارت فناوری و ارتباطات را پیشنهاد می‌کرد، می‌پذیرفتید؟ گفتم که نتیجه عمرم دو کلمه است: توسعه جمهوریت و توسعه اسلامیت. هر مقامی، هر قدرتی و هر اهل کوچه و بازاری این دو کلمه را قبول کند من تا آخر عمر بندگی‌اش را می‌کنم، ولی دیگر کار فیزیکی نمی‌کنم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65923
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما