چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 2:11

روایتی جذاب از دشمن قسم خورده رهبر عالی ایران

فرید زکریا تحلیلگر شبکه سی ان ان در بخشی از برنامه یکشنبه شب خود به بررسی جدید ترین مقاله اکبر گنجی با عنوان “خامنه ای کیست” پرداخت.

 

به گزارش بویرنیوز، “فرید زکریا” تحلیلگر شبکه سی ان ان (CNN) در بخشی از برنامه یکشنبه شب خود به بررسی جدیدترین مقاله اکبر گنجی با عنوان “خامنه ای کیست؟” پرداخت که برای نشریه “فارین افرز” (foreignaffairs) نگارش شده بود.

 

ماهنامه ” فارین افرز” از قدیمی ترین نشریات سیاست خارجی آمریکا در نود و یکمین سالگرد انتشارش به زندگی سیاسی و اجتماعی، رهبر معظم انقلاب پرداخت. به گفته بی بی سی (BBC) “این نخستین بار است که یک مجله معتبر آمریکایی تیتر اول و مطلب اصلی اش را به مرور مواضع و جهت‌گیری‌های رهبر کنونی ایران اختصاص می‌دهد.”

 

 

 

 

کارشناس-مجری شبکه سی ان ان می گوید: « این مقاله توسط دشمن قسم خورده رهبر عالی ایران تهیه شده است که جدای از آنکه  حاوی مطالب گوناگونی است، شخصیتی جذاب از قدرتمندترین فرد در ایران به نمایش می گذارد.»

 

فرید زکریا ضمن اشاره به قسمت هایی از مقاله می افزاید: « در این مقاله اکبر گنجی یادآوری می کند که موضع رهبر عالی ایران در قبال غرب کمی نرم شده است. در این مقاله اینگونه بیان شده که او دلایل زیادی برای عدم اعتماد خود به غرب داشته است.»

 

زکریا معتقد است که این مقاله “آقای خامنه ای را فردی هوشمند و حرفه ای و با تجربه توصیف کرده که در مواقع حساس تصمیم عجولانه ای اتخاذ نمی کند.”

منبع: جام

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65903
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما