چهارشنبه 6 شهریور 1392 - 1:55

دیدار قالیباف و هاشمی

روزهای سرنوشت‌ساز و حساس شورای چهارم شهر تهران در راه است و 8 روز دیگر چهارمین شورای شهر تهران آغاز به کار می‌کند. در شرایطی که گمانه زنی ها درباره شهردار آینده تهران همچنان ادامه دارد، منابع آگاه از دیدار روز گذشته محمد باقر قالیباف و محسن هاشمی خبر می دهند.

 

به گزارش بویرنیوز، به نقل از آفتاب، این دیدار که به دعوت قالیباف انجام شده است در ارتباط با موضوع بحث انتخاب شهردار بوده است. منابع آگاه می‌گویند قالیباف در این دیدار به محسن هاشمی گفته « قصد دارد در شهرداری بماند.»

 

از دیروز تعدادی از رسانه‌ها به هواداری از محمد باقر قالیباف برخاسته‌اند و در حال جریان‌سازی رسانه‌ای به نفع او برای انتخاب مجدد در شهرداری تهران هستند.

 

پس از اعلام نتایج انتخابات شوراها تاکنون نام‌های زیادی به عنوان شهردار احتمالی آینده در تهران مطرح شده اما آنطور که پیداست قالیباف رقیب اصلی‌اش در انتخاب شهردار تهران را محسن هاشمی می‌داند.

 

اصلاح‌طلبانی که عضو شورای چهارم هستند پیش از این گفته بودند نامزد اصلی آنها برای شهرداری تهران به احتمال زیاد محسن هاشمی خواهد بود. امروز هم مسجد جامعی در سخنانی دوباره تاکید کرده هاشمی در میان اعضای اصلاح‌طلب شورا بیشترین رای را داشته است.

 

هاشمی از زمان روی کار آمدن قالیباف تا یک سال پس از انتخابات ریاست جمهوری مدیرعاملی مترو را حفظ کرد اما اسفند سال 89 خبر رسید که قالیباف با استعفای او از شهرداری تهران موافقت کرده است.

 

به گزارش بلدیه، خبر این استعفا در شرایط خاص کشور در آن روزها حاشیه‌های زیادی پیدا کرد. حالا این دو نفر بار دیگر با هم رویارو خواهند شد این بار در آزمون انتخاب شهردار شانزدهم تهران.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65893
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما