سه شنبه 5 شهریور 1392 - 9:12

هر آنچه در برنامه نود گذشت + گزارش تصویری

برنامه نود دوشنبه شب 4 شهریورماه 1392 از ساعت 22 و 37 دقیقه به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

به گزارش بویرنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران برنامه نود دوشنبه شب 4 شهریورماه 1392 از ساعت 22 و 37 دقیقه به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

سوال مسابقه پیام کوتاه برنامه در خصوص میزان رضایت ببیندگان از روند آماده سازی تیم ملی برای جام حهانی بود.

ابراهیم میرزا بیگی کارشناس داوری برنامه بود.

در ابتدای برنامه نود گزارشی از روند آماده سازی ورزشگاه نقش جهان اصفهان و چگونگی بازسازی ورزشگاه حافظیه شیراز پخش شد.

کفاشیان در ارتباطی تلفنی با برنامه نود گفت: مشکل بی پولی ما تنها مختص تیم ملی بزرگسالان نیست و در تمامی تیم ها و رده ها این مشکل را داریم ما هم اکنون 8 میلیارد تومان بدهی داریم ما باید یا اسپانسر بزرگ بگیریم و یا اینکه دولت باید از ما حمایت کند. تمام فکر ما نباید تیم ملی ما باشد و باید به فکر تیم های آینده ملی نیز باشیم.

وی در ادامه گفت: نظر کادر فنی این بود که تیم ملی به پرتغال برود و در آنجا بازی دوستانه برگزار کند اما به دلیل مشکلات مالی این بازی لغو شد. فدراسیون فوتبال با این همه زیر مجموعه و تیم های ملی نیاز به حمایت بیشتر است.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال نیز در ارتباطی تلفنی با برنامه نود ضمن انتقاد به نحوه آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: اگر قرار نیست اردوها برگزار شود بهتر است لیگ را با فاصله بیشتری برگزار کنیم.

کفاشیان در خصوص نامگذاری جعلی در لیگ امارات گفت: این بحث ورزشی نیست و سیاسی است و ما نیز از طریق وزارت امور خارجه این موضوع را پیگیری کردیم و انشاالله به نتیجه می رسیم.

وی در خصوص استعفای عزیزی خادم گفت: ایشان استعفا دادند و ما قبول کردیم و انشاالله از ایشان در جاهای دیگر استفاده می کنیم.

نکات بازی نفت تهران و پرسپولیس:

 

 

 

جی لویید ساموئل هافبک تیم استقلال تهران که مهمان برنامه نود بود در صحبتهای خود گفت: از طریق یک شرکت نقل و انتقال فرانسوی وارد ایران شدم و به تیم استقلال پیوستم که یک چالش جدید و جذاب برای من بود. وضعیت تیم اکنون خیلی خوب است و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان وضعیت خوبی داریم و امیدوارم در بازی برگشت با بوریرام نیز بتوانیم موفق باشیم.

وی در ادامه گفت: تیم بوریرام نسبت به ما وضعیت بهتری داشت ولی فکر می کنم اینکه ما در خانه گل نخوردیم به ما خیلی کمک می کند.

ساموئل خاطرنشان کرد: من سه ساله بودم که به انگلیس رفتیم و خانواده من در حال حاضر در انگلیس هستند و گاهی به ترینیداد نیز سفر می کنیم. در حال حاضر دو بازی ملی نیز برای ترینیداد انجام دادم ولی فکر نمی کنم فرصت حضور در جام جهانی را داشته باشم.

در برنامه نود گزارش یکی از تلویزیون های لندن در بدو ورود ساموئل به ایران پخش شد که در آن مجری برنامه از این بازیکن درخصوص دلایل حضورش در ایران سوال کرده بود.

ساموئل دوران نوجوانی در تیم آستون ویلا بازی می کرد اما به گفته خودش طرفدار لیورپول بوده و در میان بازیکنان حال حاضر لیگ برتر طرفدار جیوانی فان پرسی هافبک منچستر یونایتد است.

ساموئل در ادامه گفت: برخورد مردم ایران با من در این مدت خیلی خوب بوده و من کاری به مسائل سیاسی ندارم تنها آمده ام که فوتبال بازی کنم و کاری به مسائل دیگر ندارم. در ایران فرصت گشت و گذار ندارم زیرا فوتبال به من فرصت نمی دهد و از میان غذاهای ایرانی قرمه سبزی را خیلی دوست دارم.

ساموئل تصریح کرد: در ایران با توجه به کیفیت زمین ها و توپ مسابقه ها شرایط کمی با لیگ های معتبر مثل انگلستان تفاوت می کند حتی شرایط داوری ها و بازی تفاوت می کند و خیلی از لیگ های اروپایی مانند انگلیس هستند.

زارعی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان که در اولین برنامه نود از فدراسیون به دلیل پرداخت نکردن مطالبات و هزینه هایش انتقاد کرده بود در برنامه دیشب از فدراسیون بابت اظهاراتش عذرخواهی کرد.

کارلوس کی روش در هنگام بازی استقلال و راه آهن به خواب فرو رفته است.

 

فردوسی پور با پخش دقایقی از سریال هزاردستان با کنایه حال و روز این روزهای فوتبال و خواب کی روش بیان کرد.

رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان در ارتباطی با برنامه گفت: جباری با کسی مشکل ندارد ایشان از هفته دوم اعلام کرد که می خواهد اصلا فوتبال بازی نکند و این مساله در رسانه ها منعکس شد اما فکر می کنم به سود جباری نیست که این مساله ادامه پیدا کند امیدوار هستیم ظرف چند روز آینده این مساله به پایان برسد اما اگر جباری با کرانچار مشکل داشته باشد قطعا ما از سرمربی تیممان حمایت می کنیم.

رحیمی در خصوص مذاکره با خلعتبری گفت: ما سه ماه پیش خلعتبری را می خواستیم اما عجمانی ها گفتند نمی دهیم و ما دیگر دنبالش نرفتیم و اگر کسی در این مدت از طرف باشگاه سپاهان به عجمان رفته است من از شما خواهش می کنم این موضوع را پیگیری کنید ببینید این شخص چه کسی بوده است؟ البته در این مدت خلعتبری با ما در تماس بوده است و حتی مدیر برنامه های او نیز با ما صحبت کرد و اعلام کرد اگر ما 800 هزار دلار را بپردازیم خلعتبری می تواند به سپاهان بیاید ولی ما اعلام کردیم که توان پرداخت این مبلغ را نداریم.

شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس اظهار داشت: من تشکر می کنیم از آقای هدایتی که کل هزینه های این انتقال را تقبل کرد؛ من نمی دانم این مبلغ چقدر بوده اما از هدایتی که به عنوان یک پرسپولیسی آنرا پرداخت کرد تشکر می کنم.

احمدرضا براتی کارشناس حقوقی فوتبال با ارائه اسلایدهایی در خصوص قرارداد خلعتبری معتقد بود که می شد بدون پرداخت هزینه ای خلعتبری را به لیگ ایران بازگرداند.

خلعتبری در صحبتهای خود گفت: من تهران هستم و در برنامه 23 اردیبهشت نود که حضور داشتم به شما گفتم که امارات بودم و در همان تاریخ نیز قرارداد خود را ثبت کردم ضمن این که خلیج برای من همیشه خلیج فارس بوده و هست و حتی در اردوی ترکیه تیم عجمان شرکت نکردم. قرارداد دوساله من با آنها 7 میلیارد تومان می شد اما همه چیز برای من پول نیست و با افتخار و تمام توان برای پرسپولیس بازی می کنم.

وی در خصوص مجوز بازی در لیگ ایران گفت: من اصلا برای عجمان بازی نکردم و حتی در تمرینات این تیم نیز شرکت نکردم و با صحبتی که با کفاشیان داشتم نیز او تاکید کرد که هیچ مشکلی بابت بازی در لیگ ایران ندارم.

هدایتی مالک پیشین باشگاه های استیل آذین و ملوان در ارتباطی تلفنی با برنامه نود گفت: حدود یک میلیاردو 200 میلیون تومان برای فسخ قرارداد خلعتبری پرداخت کردم که آن هم انجام وظیفه بوده است .

وی در ادامه گفت:اگر از زمان در اختیار گرفتن تیم گهر اگر کسی از ما طلب داشت من دو برابر آن را پرداخت می کنم. در خصوص ملوان بنابر تعهدی که داشتم با درودگر تسویه حساب کردم و یک ریال بدهی نیز ندارم. تعهد من به باشگاه ملوان 5 میلیارد بوده که من 8 میلیارد تومان پرداخت کرده ام و نامه تسویه حساب آن را از درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان دریافت کردم. من از همین جا اعلام می کنم که اگر شخصی یا باشگاهی از من طلبکار باشد من دو برابر آن را به آنها پرداخت می کنم.

تامینی بازیکن تیم ملوان نیز گفت : 50 درصد قرادادام که 125 میلیون تومان می شود را از ملوان طلب دارم. من به خاطر تیم خودم و شهر خودم به تیم ملوان بازگشتم و به خاطر پول نبوده که به این تیم آمدم.

برنامه نود در ساعت 2 و 17 دقیقه بامداد سه شنبه به پایان رسید و در مسابقه نظر سنجی پیامکی آن نتیجه زیر به دست آمد:

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65664
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما