سه شنبه 5 شهریور 1392 - 0:41

مصاف تیم فوتبال شهرداری یاسوج با پرسپولیس تهران

مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: این تیم در یک بازی تدارکاتی روز شنبه هفته آینده به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود.

خبرگزاری فارس: مصاف تیم فوتبال شهرداری یاسوج با پرسپولیس تهران/تیم ملی جوانان و پیکان حریفان دیگر

علی‌اکبر نگین‌تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج از دیروز یک‌شنبه برای یک اردوی یک هفته‌ای به تهران سفر کرد.

مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: این تیم تا روز شنبه هفته آینده 9 مردادماه در تهران و در زمین شماره سه ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پشت سر خواهد گذاشت.

نگین‌تاجی با قدردانی از مسئولان شهرداری و شورای شهر یاسوج به دلیل موافقت برای حضور تیم فوتبال شهرداری در این اردوی یک هفته‌ای ابراز کرد: سه بازی تدارکاتی خوب در این مدت با تیم‌های شناخته شده فوتبال کشور خواهیم داشت.

مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: فردا در نخستین دیدار تدارکاتی با تیم پیکان در ورزشگاه پیکان‌شهر مصاف خواهیم داشت.

وی افزود: روز چهارشنبه تیم فوتبال شهرداری یاسوج در یک دیدار تدارکاتی سفت و سخت و حتماً دیدنی به مصاف تیم ملی فوتبال جوانان در کمپ تیم‌های ملی خواهد رفت.

مدیر اجرایی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به سومین دیدار تدارکاتی این تیم که در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: این بازی روز شنبه خواهد بود و چون پرسپولیس روز یک‌شنبه بازی دارد آن دسته از بازیکنان تیم پرسپولیس به مصاف ما خواهند آمد که در تیم اصلی این تیم نیستند.

وی اردوی تهران را از هر جهت خوب توصیف کرد و گفت: از نظر تغذیه و اسکان تیم در هتل پژوهش تهران مستقر شده که مکانی برای تیم‌های خوب ورزشی کشور است.

این مسئول در تیم فوتبال شهرداری یاسوج به جدیدترین بازیکنی که به این تیم پیوسته اشاره کرد و گفت: علی‌محمد دهقان دفاع راست فصل پیش تیم فوتبال شهرداری تبریز که سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور همراه با داماش گیلان را داشته به تیم شهرداری یاسوج خواهد پیوست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65652
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما