دوشنبه 4 شهریور 1392 - 16:31

سه بازیکن فوتبال بازداشت شدند/عکس

العالم: نیروهای رژیم آل خلیفه، صبح امروز با یورش به منطقه “جدحفص”، سه فوتبالیست را بازداشت کردند.

نیروهای رژیم آل خلیفه، به منطقه جدحفص یورش بردند و شماری از مردم این منطقه از جمله سه بازیکن فوتبال به نام های ایمن عبدالامیر، قاسم سعید و محمد جعفر الشارقی را بازداشت کردند.

نیروهای رژیم آل خلیفه، پیش از این نیز، در تاریخ ۱۲ ماه جاری، محمد عبدالقادر بازیکن فوتبال را در گذرگاه مرزی پل ملک فهد در حال خروج از کشور بازداشت کردند، بدون این که توجیهی برای این کار داشته باشند.

فدراسیون بین المللی فوتبال چندی پیش از فدراسیون فوتبال بحرین درخواست کرده بود علت بازداشت شدن دو بازیکن بین المللی بحرینی به نام های محمد و علاء حبیل را توضیح دهد. رژیم آل خلیفه این دو بازیکن فوتبال را به اتهام شرکت در اعتراضات فوریه ۲۰۱۱ بازداشت کرده بود.

فیفا با انتشار بیانیه ای تاکید کرده بود که در اعتراض به بازداشت این افراد، پرونده ای برای تحقیق درباره دخالت دولت در ورزش بحرین تشکیل خواهد داد.

“محمد حبیل” برادر “علاء حبیل” گلزن جام باشگاه های آسیا در سال ۲۰۰۴ نیز برای محاکمه به دادگاه موسوم به سلامت ملی فرستاده شد و به اتهام شرکت در تظاهرات به دو سال زندان محکوم شد و رژیم ادعا کرد که او سعی در براندازی نظام داشته است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس، فاش کرد که از زمان برقراری وضعیت ” سلامت ملی ” در بحرین، تاکنون بیش از ۱۵۰ ورزشکار، مربی و داور از کار اخراج شده اند.

فدراسیون فوتبال بحرین در ماه آوریل سال ۲۰۱۱ اعلام کرد که در پی اعتراضات و بازداشت های صورت گرفته، شش باشگاه از شرکت در بازی های لیگ این کشور انصراف دادند. شیخ علی بن خلیفه ادعا کرد که این اقدام تحت فشار گروه های سیاسی صورت گرفته است. این در حالی است که این تیم ها در همراهی با مردم دست به این اقدام اعتراضی زدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65609
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما