دوشنبه 4 شهریور 1392 - 10:50

مدارس استیو جابز در هلند/ تصاویر

نورنیوز نوشت: این مدارس که معلم در آن نقش نظارتی بر روی یادگیریهای دانش آموزان را دارد در شهرهای بردا ، آمستردام ، آلمیره ، اسنیک ، هینولیت و امن بنا نهاده شده اند و سیستم «آموزش نوین برای نسل جدید» را پیگیری می کنند.

به گزارش ماکرو مورز ؛ آموزش و پرورش هلند برای نخستین مرتبه 7 مدرسه جدید به نام مدارس استیو جابز مبتنی بر کار با آیپد و اپلیکیشن های آن راه اندازی کرده است.

این مدارس که معلم در آن نقش نظارتی بر روی یادگیریهای دانش آموزان را دارد در شهرهای بردا ، آمستردام ، آلمیره ، اسنیک ، هینولیت و امن بنا نهاده شده اند و سیستم «آموزش نوین برای نسل جدید» را پیگیری می کنند.

مدارس استیو جابز در مقطع ابتدایی فعالیت خواهند داشت و هیچ اجباری بر دانش آموزان اعمال نمی شود. مقامات هلند قصد دارند در این مدارس ، کودکان را با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا آشنا کرده و از آنان افرادی خلاق و  نوآور بسازند.

دانش آموزان 365 روز سال را به فراگیری دانش های روز دنیا می پردازند اما زمان مشخصی برای سر کلاس حاضر شدن آنان در نظر گرفته نشده است. آنان می توانند از ساعت 30 ‌: 7 تا 30 :‌18 هر زمان که خود راحت بودند سر کلاس حاضر شوند و با کمک آیپدهای خود به تجربه و خطا بپردازند.

سیستم یاد شده به O4NT معروف است و از ابتدای سال 2014 می تواند در دیگر مدارس هلند نیز فراگیر شود. حتی کودکان در سراسر جهان نیز قادر خواهند بود آموزشی بر پایه این متد جدید را برای آموزش تمام وقت خود انتخاب کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65556
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما