دوشنبه 4 شهریور 1392 - 0:51

از شنای احمدی‌نژاد در رامسر تا اشتغال سعیدلو در دولت روحانی

مراسم ترحیم پدر صادق محصولی، وزیر سابق کشور که عصر امروز در مسجد امام خمینی(ره) شهرک محلاتی برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود که در ادامه می‌خوانید.
به گزارش بویرنیوز به نقل از مشرق – مراسم ترحیم پدر صادق محصولی، وزیر سابق کشور که عصر امروز در مسجد امام خمینی(ره) شهرک محلاتی برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود.

* در این مراسم در کنار اعضای جبهه پایداری، تعداد قابل توجهی از وزرای دولت نهم و دهم به چشم می‌خوردند.

* یکی دیگر از حاشیه‌های این مراسم حضور علی‌اکبر ولایتی به همراه فرزندان و نوه‌هایش بود. ولایتی به همراه خانواده‌اش در مراسم ختم پدر باجناق خود صادق محصولی حضور پیدا کرد و به او تسلیت گفت.

* حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در حاشیه این مراسم در پاسخ به سؤال مشرق مبنی بر اینکه نظر شما نسبت به سخنان اخیر وزیر اطلاعات درباره بازگشت برخی از افرادی که پس از حادثه سال 88 به خارج از کشور رفتند، چیست؟ گفت: باید از خود ایشان این مسئله را سؤال کنید.

* عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر اسبق رفاه، کار و تأمین اجتماعی در دولت محمود احمدی‌نژاد که بعداز ظهر امروز با حکم محمود احمدی‌نژاد، به‌عنوان رئیس مجتمع فنی و مهندسی دانشگاه ایرانیان منصوب شده بود در حاشیه مراسم و در جمع خبرنگاران در مورد شغل آینده خود گفت: “اگر بتوانم در دانشگاه احمدی‌نژاد کمک می‌کنم.”

* کامران دانشجو گویا تمایلی به ادامه همکاری با احمدی‌نژاد نداشت و واکنش متفاوتی نشان داد. او در پاسخ به این سؤال گفت “به دانشگاه احمدی‌نژاد نمی‌روم و به دانشگاه سابق خود یعنی علم و صنعت بازگشته‌ام.”

*علی سعیدلو نیز درباره ادامه حضور در معاونت بین‌الملل دولت یازدهم، گفت: بله، بنده هم اکنون نیز در این معاونت مشغول به کار هستم.

* علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی‌نژاد نیز در پاسخ به این سؤال که آیا از شما برای حضور در دانشگاه احمدی‌نژاد دعوت شده است، گفت: برای دانشگاه ایشان از من دعوت شده است اما من به دانشگاه نمی‌روم زیرا آنها کار دیگر انجام می‌دهند و من کار دیگری.

* نیکزاد همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا با شما درباره شهرداری تهران گفت‌وگویی صورت گرفته یا خیر، اظهار داشت:  با من درباره تصدی پست شهرداری تهران صحبت‌هایی شده است. ما خادم مردم هستیم و هر جا امکان خدمت باشد در خدمتگزاری حاضرم.

* داوود احمدی‌نژاد از دیگر کسانی بود که درباره “دانشگاه ایرانیان” واکنش نشان داد. او در حاشیه این مراسم عنوان کرد: دانشگاه ایرانیان به علت حضور مشایی و افراد دیگری از جریان انحرافی در این دانشگاه، تصویب نمی‌شود.

* برادر محمود احمدی‌نژاد همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت غیبت احمدی‌نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام به شوخی گفت: احمدی‌نژاد برای شنا به رامسر رفته بود!

* غلامحسین الهام از دیگر چهره‌های دولت نهم و دهم از دیگر افراد حاضر در این مراسم بود. او که به‌گرمی با خبرنگاران برخورد می‌کرد در پاسخ به سؤالی درباره احمدی نژاد این‌گونه پاسخ داد: احمدی‌نژاد مشکلی با بسته‌شدن دفترش ندارد، او به غیر از دشمن با همه چیز کنار می‌آید!

* یار دیرین احمدی‌نژاد همچنین درباره علت عدم حضور احمدی‌نژاد در مراسم تحلیف ابراز عقیده کرد: “تحلیف” تعریف قانونی ندارد! نمی‌دانم که احمدی نژاد به مراسم دعوت شده بود یا نه. احمدی‌نژاد مشغول فعالیت در دانشگاهش است.

* محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان نیز که برای عرض تسلیت درگذشت پدر صادق محصولی در این مراسم حضور یافته بود، در حاشیه این مراسم درباره مراحل تأسیس دانشگاه ایرانیان، گفت: در هفته آینده اخباری از این دانشگاه اعلام می‌کنم.

* خبرنگاران که می‌خواستند از حضور احمدی‌نژاد نهایت استفاده را ببرند با سؤالات متعدد و پیاپی او را تا خودرو شخصی‌اش بدرقه کردند؛ ولی وی در پاسخ به تمامی سؤالات آنان مثل همیشه جملاتی از قبیل همه سالم و موفق باشید، چشم‌تان روشن و ایمان‌تان کامل را به زبان آورد.

*در حاشیه این مراسم یکی از دوستداران احمدی‌نژاد با تلاش فراوان و با گذشتن از سد محافظان خود را به رئیس‌جمهور سابق رساند و دستان او را در مقابل دوربین خبرنگاران بوسید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=65472
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدا را شکر از دستش راحت شدیم .فرقه ای بودند که خدا کمک کرد رفتند که رفتند !

  2. ر گفت:

    چهر سال دیگر معلوم میشود سونامی به پا شود در ایران (انتخاب مجدد با رای صد در صدی احمدی نژاد)که جهان حیران شود انشا ئالله

  3. یازهرا گفت:

    انشاء الله… به قول الهام …همراه با امام عصر دوباره باز خواهد گشت….اگه امام همراهش نبود من به او رإی نمی دهم…

  4. جنفر گفت:

    خداییش ملت بعدازهشت سال بدبختی ودیدن آدمای بی منطق نجات پیداکرد

  5. رضا گفت:

    احمدی نژاد با تاسیس این دانشگاه می خواد برای باندش عضو گیری کنهچون بهترین جا برای عضوگیری دانشگاهه اگه سالی 15000 دانشجو بگیره تو چهار سال میشه 60000نیرو این رقم خیلی عدد بالاییه سال 1396 سال انتقام احندی نژاده امیدوارم با تصویب تاسیس این دانشگاه مسوولین موافقت نکنن

  6. ساشا گفت:

    خداحافظ كدا بروري.خدا حافظ حرف مفت. خدا حافظ توهين ها و تهمت زدنها .خدا حافظ حلقه انحرافي و . . . و خدا حافظ احمدي نزاد

دیدگاه شما