پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 17:27

قتل شوهر در جلوی چشمان همسر

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: فردی که با وعده پیدا کردن گنج نقشه قتل یک زوج جوان را طراحی و اجرایی کرد، دستگیر شد.

به گزارش بویرنیوز ، سرهنگ  داوود رسولی‏‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ، به تشریح جزئیات این جنایت پرداخت و گفت: خبر وقوع فقدان یک زوج جوان به مرکز فوریت‏های پلیسی 110 شهرستان سمنان اعلام شد.وی در ادامه گفت: پس از اعلام این خبر و با توجه به اهمیت و حساسیت آن، بی‏درنگ اکیپ ویژه‏ای از مأموران مجرب پلیس آگاهی استان سمنان تشکیل شد و رسیدگی سریع به آن در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات گسترده و همه‏ جانبه پلیس در راستای پیدایش مفقودان ادامه داشت که ماموران با کسب اطلاعات فردی را به عنوان مظنون اصلی پرونده شناسایی کردند و با هماهنگی‏‌های لازم قضایی، متهم را به نام ناصر بازداشت و به مقر انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مظنون در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با مفقودان بوده است، تصریح کرد: با اقدامات تخصصی پلیس، متهم به فریب با وعده پیدایش گنج و اقدام به قتل مفقودان در محلی اطراف سمنان اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اعزام سریع نیروهای پلیس و امداد و نجات افزود: زوج مفقود شده در حالی که مرد به قتل رسیده بود و همسر وی دچار آسیب‏دیدگی بود، پیدا شدند و زن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی پرونده با هماهنگی مراجع قضایی در حال بررسی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64702
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما