پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 16:52

دستگیری عاملان تیراندازی در بلهزار شهر یاسوج

با تلاش پلیس شهرستان بویراحمد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عاملان تیراندازی در بلهزار شهر یاسوج در کمتر از24 ساعت در دستان قانون گرفتار شدند.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ علی کاشانی؛ فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اعلام این خبر گفت: با اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی در خیابان انقلاب بلهزار، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند که با بررسی و تحقیقات مشخص شد چند نفر به علت مشکلات قبلی ، با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سمت منزل فردی کرده و سپس با خودرویی متواری شده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه تیراندازی در منطقه بلهزار باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان بویراحمد قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: با تلاش ماموران و بدست آوردن سرنخ هایی از این افراد محل اختفاء متهمان شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفت.

کاشانی ادامه داد: ماموران در پی یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند در کمتر از 24 ساعت این افراد شرور و عاملان تیراندازی را دستگیر کنند و در بازرسی از مخفیگاه آن ها یک قبضه اسلحه کلاشینکف غیر مجاز کشف و ضبط کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس بطور شبانه روزی آمادگی کامل مقابله با هرگونه شرارت و مخلان نظم عمومی را دارد و هیچ فرد شروری نمی تواند از چنگال قانون فرار کند.

گفتنی است، مردم با ابراز خرسندی از سرعت عمل پلیس در جهت شناسایی و دستگیری این افراد خواستار برخورد قاطع قانونی با مجرمان بخصوص افرادی که زمینه احساس ناامنی را فراهم می کنند، شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64681
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. غلام گفت:

    در بخش پاتاوه هم چنین اتفاقاتی میافتد اما نهادهای انتظامی و امنیتی اقدامی نمی کنند

دیدگاه شما