پنجشنبه 31 مرداد 1392 - 12:13

مرگ دلخراش جوان گچسارانی

بخشدار مرکزی گچساران گفت: یک جوان گچسارانی بر اثر سقوط از کوه‌های حوالی امامزاده بی‌بی‌حکیمه (س) این شهرستان جان خود را از دست داد.

خبرگزاری فارس: مرگ جوان گچسارانی بر اثر سقوط از کوه

یوسف انصاری لحظاتی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به مرگ جوان گچسارانی بر اثر سقوط از کوه اظهار کرد: این حادثه تأسف‌بار در کوه‌های حوالی امامزاده بی‌بی حکیمه(س) گچساران از روستاهای این شهرستان روی داد.

وی افزود: متوفی با نام محسن کرمی یکی از کارمندان دادگستری گچساران بوده که به همراه دوستان خود به قصد زیارت، کوهنوردی، تفریح و گردش به منطقه زیارتی امامزاده بی‌بی‌حکیمه(س) رفته بود.

انصاری سقوط از کوه را علت فوت این جوان گچسارانی عنوان کرد و گفت: بعد از تلاش هشت ساعته گروه‌های امدادی اعزام‌شده به محل حادثه و نیروهای مردمی، جسد فرد متوفی از عمق 30 متری این کوه بالا کشیده شد.

بخشدار مرکزی گچساران با تشکر از نیروهای امدادی و انتظامی و نیروهای محلی، از مردم خواست تا در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مراکز امدادرسان اطلاع دهند.

به گزارش فارس، روستای بی‌بی حکیمه یکی از روستاهای بخش مرکزی گچساران بوده که در 80 کیلومتری جنوب غربی دوگنبدان مرکز این شهرستان واقع شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64572
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما