سه شنبه 29 مرداد 1392 - 16:06

عاقبت روابط پنهانی دو زن متاهل در چالوس

شرق: روابط پنهانی دو زن متاهل، وقوع دو جنایت را موجب شد. در یکی از وقایع، زنی شوهرش را از پا درآورد و در ماجرای دیگر شوهر زن، مردی را که با همسرش در ارتباط بود، با شلیک گلوله به کام مرگ کشاند.

کارآگاهان پلیس آگاهی چالوس چند روز قبل جنازه مرد جوانی را یافتند که به نظر می‌رسید به قتل رسیده است. متوفی لباس خانه به تن داشت اما جسدش در منطقه‌ای خلوت رها شده بود. کارآگاهان بعد از انتقال پیکر قربانی به پزشکی‌قانونی، به تحقیق درباره چگونگی وقوع این جنایت پرداختند و بعد از اینکه هویت مقتول به‌نام سعید را فاش کردند، به همسر وی ظنین شدند.


زن جوان در بازجویی‌ها منکر دست‌داشتن در قتل همسرش شد اما وقتی تحقیقات از وی ادامه یافت، به جرمش اقرار کرد و گفت: «من و سعید یک‌سال قبل باهم عقد کردیم ولی اصلا او را دوست نداشتم و از این ازدواج ناراضی بودم به همین دلیل هم با مرد دیگری به‌اسم سیامک رابطه برقرار کردم. دوستی ما مدتی ادامه داشت تا اینکه تصمیم گرفتم برای رسیدن به سیامک، شوهرم را از سرراه بردارم. نقشه قتل را طراحی کردم و با سیامک درمیان گذاشتم. او قبول کرد به من کمک کند.»


متهم به قتل ادامه داد: «روز حادثه در غذای سعید قرص برنج ریختم. او بعد از خوردن آن از حال رفت. سپس موضوع را به سیامک اطلاع دادم و دونفری نقشه‌مان را تکمیل و جسد را از خانه به بیرون منتقل کردیم.»  کارآگاهان بعد از اطلاع از نحوه وقوع قتل، سیامک را نیز بازداشت کردند. این مرد در بازجویی‌ها گفته‌های همدستش را تایید کرد.  در پرونده دیگری کارآگاهان جنایی استان اردبیل وقتی از آتش‌گرفتن یک کامیون و مرگ راننده آن مطلع شدند، به محل حادثه که یکی از جاده‌های خروجی استان بود، رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. بعد از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی، معلوم شد مقتول مردی به‌نام صمد بود که قصد داشت 14راس دام را از اردبیل به ورامین منتقل کند اما احشام به سرقت رفته بود.


ماموران که احتمال می‌دادند این جنایت با انگیزه دزدی انجام شده، سعی کردند احشام مسروقه را پیدا کنند. تجسس‌ها در این زمینه به نتیجه رسید و پلیس دامداری محل نگهداری احشام مسروقه را پیدا کرد. صاحب دامداری ابتدا مردی را که از دلالان دام بود، معرفی کرد و گفت حیوانات را از او خریده است اما در بازجویی‌های تکمیلی، مرد 30ساله‌ای به‌نام هاشم را به‌عنوان فروشنده احشام مسروقه معرفی کرد.  کارآگاهان وقتی به خانه هاشم رسیدند که او و همسرش وسایل خود را جمع کرده بودند و قصد داشتند اثاث‌کشی کنند. مرد جوان بعد از دستگیری به قتل اقرار کرد.


او گفت: «از مدتی قبل متوجه رابطه بین همسرم و صمد شده بودم برای همین نقشه قتل صمد را کشیدم و وقتی فهمیدم او قصد دارد دام به تهران ببرد، مسیر و زمان حرکت وی را به‌دست آوردم. سپس یک‌دست لباس ماموران راهور را تهیه کردم و در جاده منتظر کامیون ایستادم. وقتی صمد را دیدم، دست تکان دادم و از او خواستم مرا تا مسیری برساند. صمد که مرا نمی‌شناخت قبول کرد. بعد از اینکه سوار ماشین شدم، آن مرد را با سلاح شکاری کشتم و پس از سرقت احشام، کامیون را به آتش کشیدم.» بنا بر این گزارش تحقیقات از این متهم به قتل هنوز به پایان نرسیده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=64182
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما