جمعه 25 مرداد 1392 - 13:52

وحشي‌ترين شرور مسلح تهران زانو زد / محسن رنگي پس از 9 سال فرار دستگير شد+عکس

فردي که پس از يک فقره قتل در استان قم به مدت 9 سال از دست ماموران متواري بود، در نهايت در يک جنگ تن به تن با رئيس کلانتري مغلوب شد.

به گزارش بویرنیوز؛ روز گذشته يک قاتل فراري در يک تعقيب و گريز پليسي و در يک درگيري تن به تن با رئيس کلانتري دستگير شد.

محسن.ع معروف به محسن رنگي که از اراذل و اوباش به نام جنوب غرب و جنوب تهران است و به اتهام قتل در استان قم، تهيه و توزيع شيشه، آزار دختران و آدم ربايي، حدود 9 سال در استان ها و شهرستان ‌هاي ايران از دست پليس فراري بوده، چند روز پيش با شليک گلوله حضورش مجددش را در منطقه يافت‌آباد اعلام کرد.

اين شرور خطرناک در چند روز پيش در جلوي درب مسجد يکي از دوستان قديمي‌اش را به دليل خصومت شخصي با شليک تير مجروح ساخت و متواري شد.

به دنبال اين موضوع کلانتري يافت‌آباد عزمش را جزم کرد تا اين قاتل فراري و خطرناک را دستگير کند.

ماموران در بررسي بيشتر از اين متهم دريافتند که اوايل امسال نيز ماموران مبارزه با مواد مخدر ناجا از مخفيگاه محسن رنگي يک لابراتور شيشه به همراه بيش از 6 کيلوگرم شيشه کشف و ضبط کردند ولي متاسفانه موفق به دستگير محسن رنگي نشده‌ بودند و متهم از دستانشان گريخته بود.

مامورات تجسس و اطلاعات کلانتري يافت‌آباد در حين رصد و رديابي متهم بودند که عصر روز گذشته از يک تيراندازي ديگر در خيابان معلم مطلع شدند و سريعا خود را جهت بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

اين بار به دليل حساسيت موضوع سرگرد سينکايي رئيس کلانتري شخصا در عمليات حضور پيدا کرد و سپس با حضور در صحنه تيراندازي جواني 22 ساله را به نام احسان که به دليل جراحت چاقو در صورت، سر و دستانش در خون غلط مي‌زد، مشاهده کرد و سريعا مصدوم را با همکاري عوامل اورژانس را به بيمارستان منتقل شد.

پسر مجروح در حالي که خونريزي‌اش قطع نمي‌شد، پرده از جنايت ديگر محسن رنگي برداشت و به ماموران بيان داشت که محسن رنگي از چند سال پيش از من کينه داشته و امروز پس از مدت‌ها ناپديد شدنش بازگشت و انتقامش را از من گرفت.

در حالي که رئيس کلانتري مي‌دانست که محسن رنگي براي اطلاع از وضعيت مصدوم به بيمارستان سر مي‌زند، درون خودرو جلوي درب بيمارستان به کمين متهم نشست و پس از چند ساعت انتظار، بالاخره سر و کله متهم پيدا شد.

متهم به محض اطلاع و از حضور پليس در اطراف بيمارستان با يک دستگاه خودرو پژو پرشيا صفر که هنوز پلاک نشده بود اقدام به فرار کرد و با سرعت بسيار زيادي وارد اتوبان خليج شد.

متهم که در حين فرار به تعداد زيادي خودرو‌هاي شهروندان آسيب رسانده بود، با اجراي طرح مها به بن بست رسيد و مجبور شد تا خودرويش را رها کرده و با پاي پياده اقدام به فرار کند.

محسن رنگي که تنها رئيس کلانتري را در پشت سرش مي‌ديد براي رهايي و کمتر شدن جرمش اسلحه کمري‌اش را به همراه تلفن همراه به رودخانه کن انداخت و به فرار خود ادامه داد.

در نهايت اين قاتل فراري که از وحشي ترين شرور‌هاي جنوب و جنوب غرب به حساب مي‌آمد وارد يک کارگاه متروکه شد و با کشيدن سلاح سرد آماده درگيري با رئيس کلانتري گرديد.

در همين حين رئيس کلانتري که پشت به پشت متهم وارد کارگاه شده بود، با رويارويي با محسن رنگي در يک جنگ تن به تن البته نابرار توانست متهم مسلح را با دست خالي زمينگير کرده و دستگير کند.

محسن رنگي که براي بازجويي و تحقيقات فني و پليسي به کلانتري انتقال داده شده بود در پاسخ به اينکه تا الان چه تعداد از هموطنان را با تيغ تيز خود مجروح کرده‌اي؟ به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: تعداد زيادي را با چاقو مصدوم و مجروح کرده‌ام، ولي تمامي کساني که با چاقو زدم حقشان بوده است.

اين فرد که جرم خود را سبک مي‌شمرد، با اعتماد به نفس کامل از آزاديش در چند روز آينده خبر مي‌داد.

سرگرد سينکايي رئيس کلانتري يافت‌آّباد به خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم با دستور دادستان مدت 3 روز در اختيار ماموران تجسس کلانتري است و تا حال حاضر نيز بيش از 7 شاکي اين پرونده شناسايي و جهت شکايت به کلانتري دعوت شده‌اند.

گفتني است به دليل حساسيت موضوع و جرائم متعدد اين شرور و قاتل فراري، چنانچه در جنوب و جنوب غرب  تهران از شهروندي زورگيري شده و يا مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، تقاضا مي‌شود براي شناسايي متهم  به کلانتري يافت‌آباد مراجعه کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=63053
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دهدشت گفت:

    قابل توجه پلیس وماموران امنیتی حوزه کهگیلویه وچرام
    که افراد سابقه دار -قاتل فراری وشرور قاچاقچی مثل …ع ..
    ازادانه در حوزه دهدشت -چرام وگچساران به شرارت وزورگیری میپردازد

دیدگاه شما