پنجشنبه 24 مرداد 1392 - 9:50

جزئیات پیدا شدن زن تهرانی در جنگل‌

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: زن تهرانی گم شده در جنگل‌های نکا پیدا شد.

اسماعیل فتحی  بیان داشت: این بانوی تهرانی به همراه 11 نفر از اعضای خانواده خود منطقه‌ای از جنگل‌های نکا را برای تفریح و استراحت انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: براساس اظهارات خانواده این بانو، این زن مدتی را به هوای قدم‌زدن از خانواده خود دور می‌شود و  به‌دلیل عدم آشنایی با منطقه جنگلی از دید خانواده خود ناپدید شده است.

فتحی افزود: نیروهای امداد و نجات پس از جستجوی بیش از 28 ساعت موفق شدند این مسافر گمشده تهرانی را صحیح و سالم و بعد از سیر مراحل قانونی دستگاه قضایی به آغوش خانواده‌اش بازگردانند.

رئیس جمعیت هلال احمر نکا نیز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: حوالی 11 صبح روز یکشنبه 20 مردادماه اعضای خانواده‌ای، مفقود شدن یک زن 32 ساله را به شعبه هلال احمر نکا در بخش هزار جریب نکا منطقه و روستای درویش خلک اطلاع دادند.

حسین حیدری در ادامه با اشاره به مفقود شدن این زن در جنگل‌های هزار جریب افزود: با دریافت این گزارش به سرعت چهار تیم امداد و نجات شامل 13 امدادگر و دو قلاده سگ زنده‌یاب به منطقه اعزام شدند.

وی در پایان با اشاره به عملیات 28 ساعته برای یافتن این زن خاطرنشان کرد: سرانجام پس از 28 ساعت تلاش امدادگران، این زن پیدا شد و وضعیت عمومی وی مساعد گزارش شده است.

حیدری گفت: محیط بانان محیط زیست، بلدهای محلی و افراد بومی و محلی، شکارچیان منطقه، جنگلبانان و… در این رابطه بسیار کمک‌کار بوده‌اند که باید قدردان این گروه مردمی باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=62762
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما