سه شنبه 22 مرداد 1392 - 9:08

واکنش تاجگردون به چماق لری / بزرگواری کار را خرابتر کرد

وی متاسفانه در سخنرانی خود لفظ چماق را بکار برد که مناسب نبود و در مجموع سخنرانی ایشان به نفع استان و کمک به توسعه آن نبود .

 

 نماینده شهرستان های “باشت و گچساران ” حواشی نطق جنجالی همکار هم استانی اش در مجلس نهم – نماینده شهرستان های “کهگیلویه ، بهمئی ، لنده و چرام ” را تشریح کرد .

“غلامرضا تاج گردون ” در گفت و شنود  با عصردنا گفت : قبل از سخنرانی آقای بزرگواری خدمت ایشان رسیدم و از ایشان خواستم تا در مخالفت با کلیت کابینه روحانی صحبت نکنند چرا که این مخالفت به نفع استان محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد ما نیست و بهتر است از این نطق منصرف شوید .

وی افزود : حتی آقای بزرگواری در نطقش هم به این موضوع اشاره کردند و گفتند یکی از نمایندگان به من گفت از این موضوع منصرف شود چرا که به نفع استان محرومی مثل ما نیست که نماینده مورد اشاره ایشان من بودم .

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه آقای بزرگواری درخواست مرا نپذیرفت ادامه داد : وی متاسفانه در سخنرانی خود لفظ چماق را بکار برد که مناسب نبود و در مجموع سخنرانی ایشان به نفع استان و کمک به توسعه آن نبود .

تاج گردون گفت : پس از سخنرانی نماینده کهگیلویه خدمت آقای روحانی رئیس جمهور رسیدم  و از طرف مردم استان از ایشان بخاطر مباحث گفته شده در این نطق معذرت خواهی کردم  و تاکید کردم آقای بزرگواری منظور خاصی نداشت.

این نماینده مجلس با اشاره به هماهنگی انجام شده میان خود و “غلامحمد زارعی ” نماینده بویراحمد و دنا برای ایراد نطق زارعی در جلسه بعداز ظهر امروز مجلس افزود : قرار شد آقای زارعی قبل از موافقت با آقای دکتر نجفی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش از طرف من و خودش به عنوان دو نماینده دیگر استان از مردم  بخصوص قم لر ، مجلس و دولت عذرخواهی کند که این کار را خیلی خوب انجام دادند .

وی ادامه داد : پس از این عذرخواهی خوشحال بودیم که موضوع در حال فراموشی است که مجددا تذکر آقای بزرگواری و تقسیم بندی لر به لر بزرگ ، متوسط و کوچک سبب ناراحتی نمایندگان لر استانهای دیگر شد  و قضیه بدتر شد .

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت : اتفاقات امروز در مجلس اتفاقات بدی بود و امیدوارم حاج آقا بیشتر رعایت کنند .

تاج گردون تصریح کرد : بالاخره این موضوع تاثیر نامطلوبی بر روی همه کابینه خواهد گذاشت .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=62228
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رای دهنده پشیمان گفت:

    آبرو و حیثیت استان را بردی آقای بزرگواری مردم ما با داشتن دوستی مثل شما نیازی به دشمن نخواهند داشت

  2. منتقد چماق لری گفت:

    چرا که این مخالفت به نفع استان محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد ما نیست و بهتر است از این نطق منصرف شوید . به این جمله خیلی دقت کنید، نماینده باید اینده نگر و برای توسعه استان فکر کند نه اینکه دید همه را نسبت به استان عوض کند

  3. دوست گفت:

    از آقای تاجگردون و فهم ودرک بالای سیاسی ایشان در تمام آزمونهای پیش آمده تشکر می کنیم و از آقای بزرگواری میخواهیم بیشتر از این ابروریزی نکنه.جو گیر نشه.

  4. مردی از بویر گفت:

    با سلام وعرض ادب واحترام
    جناب آقای حاج زارعی ودکتر تاج گردون
    از شما دو عزیز که ماییه فخر وتوسعه استان بوده اید وخواهید بود بدلیل درایتتان تشکر وقدردانی را داریم امیدواریم که دوست سومتان(بزرگواری) کمی سر عقل بیایند وبه فکر توسعه وعمران وآبادی وآبروی استان عزیزمان کهگیلویه وبویراحمد باشند تا در هر جا وهر مکانی نا سنجیده سخن به زبان نیاورند که جبران آن یا غیر ممکن یا به طول انجامد.

  5. سهراب گفت:

    واقعاً روزگار رو ببینید

    هی. تا

    دیروز که آقای هدایت‌خواه حامی احمدی‌نژاد بود و چه پول‌ها که به استان سرازیر نکرد و … همه وکیل الدوله می خوندنش ولی حالا که یکی با زیرکی نماینده بویراحمد (اصولگرا)رو می فرسته جلو و … میشه حامی منافع استان! نخیر آقا اگه هدایت خواه وکیل الدوله بود آقای تاجگردون هم هست. البته باز هم به شرف تاجگردون که وکیل الدوله احمدی نژاد نبود، همچنانکه اگه هدایت خواه هم بود، وکیل الدوله روحانی نمی شد، بعضیا که وکیل الدوله همه می شن!

  6. ناشناس گفت:

    بزرگواری گند زد با اون حرفای بی ادبانش. نه به چفیه نه به لباس روحانیت و نه به این همه ….

دیدگاه شما