چاپ این برگه

واکنش تاجگردون به چماق لری / بزرگواری کار را خرابتر کرد

وی متاسفانه در سخنرانی خود لفظ چماق را بکار برد که مناسب نبود و در مجموع سخنرانی ایشان به نفع استان و کمک به توسعه آن نبود .

 

 نماینده شهرستان های “باشت و گچساران ” حواشی نطق جنجالی همکار هم استانی اش در مجلس نهم – نماینده شهرستان های “کهگیلویه ، بهمئی ، لنده و چرام ” را تشریح کرد .

“غلامرضا تاج گردون ” در گفت و شنود  با عصردنا گفت : قبل از سخنرانی آقای بزرگواری خدمت ایشان رسیدم و از ایشان خواستم تا در مخالفت با کلیت کابینه روحانی صحبت نکنند چرا که این مخالفت به نفع استان محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد ما نیست و بهتر است از این نطق منصرف شوید .

وی افزود : حتی آقای بزرگواری در نطقش هم به این موضوع اشاره کردند و گفتند یکی از نمایندگان به من گفت از این موضوع منصرف شود چرا که به نفع استان محرومی مثل ما نیست که نماینده مورد اشاره ایشان من بودم .

نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه آقای بزرگواری درخواست مرا نپذیرفت ادامه داد : وی متاسفانه در سخنرانی خود لفظ چماق را بکار برد که مناسب نبود و در مجموع سخنرانی ایشان به نفع استان و کمک به توسعه آن نبود .

تاج گردون گفت : پس از سخنرانی نماینده کهگیلویه خدمت آقای روحانی رئیس جمهور رسیدم  و از طرف مردم استان از ایشان بخاطر مباحث گفته شده در این نطق معذرت خواهی کردم  و تاکید کردم آقای بزرگواری منظور خاصی نداشت.

این نماینده مجلس با اشاره به هماهنگی انجام شده میان خود و “غلامحمد زارعی ” نماینده بویراحمد و دنا برای ایراد نطق زارعی در جلسه بعداز ظهر امروز مجلس افزود : قرار شد آقای زارعی قبل از موافقت با آقای دکتر نجفی وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش از طرف من و خودش به عنوان دو نماینده دیگر استان از مردم  بخصوص قم لر ، مجلس و دولت عذرخواهی کند که این کار را خیلی خوب انجام دادند .

وی ادامه داد : پس از این عذرخواهی خوشحال بودیم که موضوع در حال فراموشی است که مجددا تذکر آقای بزرگواری و تقسیم بندی لر به لر بزرگ ، متوسط و کوچک سبب ناراحتی نمایندگان لر استانهای دیگر شد  و قضیه بدتر شد .

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت : اتفاقات امروز در مجلس اتفاقات بدی بود و امیدوارم حاج آقا بیشتر رعایت کنند .

تاج گردون تصریح کرد : بالاخره این موضوع تاثیر نامطلوبی بر روی همه کابینه خواهد گذاشت .