دوشنبه 21 مرداد 1392 - 14:09

واكنش غلام محمد زارعي به سخنان بزرگواري / زارعي در موافقت با كدام وزير صحبت مي كند؟

گروه سیاسی –  نماينده بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي به سخنان علي محمد بزرگواري نماينده كهگيلويه در مجلس واكنش نشان داد.

غلام محمد زارعي در گفتگو با «بويرنيوز» گفت : بنده به عنوان موافق كليات و مشي دولت ثبت نام كردم اما با توجه به اين كه مخالفان 18 نفر و موافقان 148 نفر بودند، در قرعه كشي صورت گرفته اسم بنده به عنوان سخنران خوانده نشد.

وی افزود: اما اينجانب در موافقت از برخي وزرا ثبت نام كرده و متاسفانه اسم من با توجه به تعداد زياد موافقان از قرعه بيرون نيامد، اما جناب آقاي عثماني نماينده بوكان محبت كرده و بخشي از وقت خود در حمايت از وزير آموزش و پرورش جناب دكتر نجفي را در اختيار بنده قرار دادند.

زارعي با ابراز تعجب از اظهارات علي محمد بزرگواري گفت: انتقاد و مخالفت حق نماينده است اما بايد در چارچوب ادب و نزاكت مطرح شود و بي اساس به كسي تهمتي زده نشود.

زارعي همچنين اشاره به استفاده از قوميت در صحبت هاي بزرگواري را اشتباه خواند و گفت ما نماينده مردم هستيم و نبايد با اظهارات خود خاطر مردم را جريحه دار و يا خدايي ناكرده بدنام كنيم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=62048
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    زارع و تاج گرون می بایست همان موقع واکنش نشون می دادند مث قاضی پور شجاع

  2. يار دبستاني گفت:

    آفرين بر زارعي نماينده فهيم مردم بويراحمد ودنا
    واقعا اظهارات بزرگواري زيبنده قوم لر نبود

    • دوست دار لرهای غیور گفت:

      دوست عزیز ما اهالی خراسان بزرگ   این سخنان نامربوط نماینده بی منطق را به پای مردم غیور – شجاع و غیرتمند لر نمیگذاریم و از شما هموطنان عزیز میخواهیم که نه 2 سال دیگر ، که همین امروز از این نماینده بی ادب تقاضای معذرت خواهی و عفو از جانب مردم ایران و لر زبانان عزیز بفرمائید.

      • صادق گفت:

        حاج زارع و دکتر تاحگردون خیلی دوستتون دارم به این میگن همکاری و همراهی بدون از حسادت

  3. سيد گفت:

    كاش تاج گردون هم مثل زارعي واكنش نشون مي داد.
    انشاء وزير آموزش و پرورش هم راي خواهد آورد و وضعيت آموزش و پرورش استان يك تغيير كلي ومشخص را خواهد ديد.

  4. دور از دیار گفت:

    درود بر جنب آقای زارع.آقای بزرگواری با اظهاراتی که کرده جز ننگ و خواری برای استان نداشته و نخواهد داشت.ایشان طوری صحبت کردند که کسی فکر می کند ایشان یکی از بزرگان مملکت هستند که می خواهند با زور جلوی کسی را بگیرند؟نمی دانیم مردم فهیم کهگیلویه و بهمئی چطور چنین فردی را به عنوان نماینده خود به مجلس فرستادند؟ایشان با این لحن صحبت کردنشان دیگران را به این فکر وا میدارند که شاید مردم غیور لور…هستند.
    واقعا جای بسی تاسف می باشد.

    • دوست دار لرهای غیور گفت:

      هموطنان غیور لر زبان ، ما دوستداران دکتر روحانی عین شما هستیم و باور داریم که نظر این نماینده بی ادب با نظر همگی لر زبانان مغایرت شدید دارد و صحبتهای ناموزون او باعث خوار شدن خودش و جناحش شده و علاقه ما به هموطنان لر زبان ریشه در دلهای مان دارد. یک خراسانی دلسوز وطن.

  5. کوروش گفت:

    واقعا متاسفم به عنوان یک دهدشتی…

    ولی یونس اسدی خوب جوابش رو داد: «غرور و تکبر اجازه نداد این آخوند بزرگوار درست صحبت کند. خود ایشان هم می‌داند که چقدر دستمال‌کش دولت بوده است. حالا به من می‌گوید چاپلوس.»

  6. يك منبع موثق گفت:

    قابل توجه مديران ناموفق در كهگيلويه وبويراحمد
    از هفته آينده تغييرات در استان آغاز خواهد شد.
    اولين كساني كه خواهند رفتبه ترتيب:
    1- ارژنگ دانشگاه ياسوج
    2-آرستگار و صادق پور بفاي شهري و روستايي -هر دو شركت ادغام مي شوند
    3- موسويان جهاد دانشگاهي كهگيلويه وبويراحمد
    4- صابري استاندار محترم استان
    5-طاهري آموزش و پرورش
    و……………………………………

  7. حقيقت گفت:

    بو بومي بوبومي /گفتيم بزرگوراي رفته حج يه كم حالش بهتر شده اما انگار وضعيت خراب تر شده .
    خدايي چماق لري يعني چي؟خدايي چماق لري يعني چي؟خدايي چماق لري يعني چي؟خدايي چماق لري يعني چي؟
    زنده باد حاج زارع .زنده باد حاج زارع .زنده باد حاج زارع .زنده باد حاج زارع .زنده باد حاج زارع .زنده باد حاج زارع .زنده باد حاج زارع .زنده باد حاج زارع .زنده باد حاج زارع .زنده باد حاج زارع .زنده باد حاج زارع .زنده باد حاج زارع .

    • ناشناس گفت:

      حاجی چکار کرده مگه بابا خلقمو کردید
      از این همه خرابکاریاش بگو حمایت از نیروهای سوخته ووو…

  8. اصلاح طلب بويراحمد گفت:

    خدايي دوست داريم حاجي

  9. مطهري گفت:

    انشاء الله كه همينطور خواهد بود و مديران ناكارآمد يكي يكي از استان خواهند رفت.
    من به عنوان كسي كه دانشجوي جهاددانشگاهي هستم شاهدم كه چطور اين اقاي موسويان رئيس جهاددانشگاهي چطور دوستان و شاگردان هدايتخواه را در اين اداره مشغول به كار كرده است. وچه اضافه كاري هايي كه به آنها نمي دهد .انشاء الله با تغيير موسويان جهاددانشگاهي دوباره نفس بكشه

  10. دهدشتی اصل گفت:

    نطق امروز بزرگواری در خصوص بررسی صلاحیت وزرا ما مردم کهگیلویه،بهمئی و چرام ولنده را برای همیشه شرمنده کرد.ایشان نشان داد که به درد وکالت مردم نمی خورد و از رای دادنمان پشیمان هستیم.اخ از بی تدبیری

  11. فدایی رهبر گفت:

    به عنوان یک بویر احمدی به آقای بزرگواری افتخار می کنم،ای کاش کسانی که ایشان را به باد فحش گرفتند متن اضهارات ایشان را می خواندند،آقای بزرگواری معتقد بود که نباید به شخصی مثل زنگنه رای اعتماد داده شود چرا که راه را برای دزدی آقازاده های همچن مهدی هاشمی باز می کند،آقای زارعی شما که از بردن اسم مهدی هاشمی ناراحت شدید چرا نامه ۱۵۰ نماینده را برای ردصلاحیت رفسنجانی امضا کردید؟وسلام

    • بی طرف گفت:

      بزرگواری فهم حرف زدن نداره؛مخالفی …….بگو مخالفم؛یه قوم رو برده زیرسوال

    • اجل معلق گفت:

      فدایی رهبر
      برو فدایی بزرگواری شو.
      امام علی(ع) فرموده حتی به دشمن خود دشنام ندهید و با توهین صحبت نکنید.
      مثل بقیه مخالفین و مثل یک آدم عاقل وبالغ مخالفتشو اعلام میکرد نه اینکه لرهای شرق تا غرب رو زیر سوال میبرد.
      از قدیم هم گفتند جواب های ، هویه
      با بزرگواری باید مثل خودش باهاش صحبت کرد

  12. اصلاحات گفت:

    جناب حاج زارع بهت رای ندادم اما درود بر شما الحق و الانصاف نمونه یک ادم مودب کاردان و با شخصیتی امیدوارم که پیروز سر بلند و موفق باشی.

  13. ایرانی گفت:

    بنازم به غیرت و رفتار و گفتار شیرین آقای زارعی که دل پر ما رو که امروز صبح از رفتار زشت و ناشایست این آقای بی سواد پر شده بود خالی کردند واقعا خدا حاج زارعی و تاجگردون رو حفظ کنه که موضع متفاوتی با نماینده کهگیلویه داشتن.

  14. افتخار گفت:

    جناب اقای زارعی از اینکه هویت و اصالت لر و فرهنگ غنی ان دفاع کردی سپاسگذاریم. همچنین از اینکه از دکتر نجفی به حق دفاع کردی تشکر مکنیم

  15. فرهنگی گفت:

    ما فرهنگیان از اینکه به حق صدایمان را شنیدی و به مطالبه مان در دفاع از دکتر نجفی بر آمدید قدردان هستیم

    • مهدی گفت:

      به نظرمن مرد روی حرف وقول خودش باید بماند نه مثل زارعی شما که تادیروز اصولگرا بود ولی از آقای نجفی اصلاح طلب تندرو حمایت کرد این یعنی عدم ثبات شخصیت یک فرد.درضمن قانون زشت وتصویب نشده مادامالعمر شرایط غیرمادی نمایندگان رو هم امضا زد.متاسفیم…..

  16. هوش سیاه گفت:

    متاسفم برای اقای بزرگواری که اگر اقای موحد را رد صلاحیت نمیکردن هیچ وقت چشمانش صحن مجلس را نمیدیدن اون دنبال بد نام کردن بزرگان ایران هست ان شاالله که دور بعدی مجلس اقای موحد تایید میشه و ما لرها این ابرو بر خودمان را حذف میکنیم 

  17. علی عسکر گفت:

    امروز که آقای بزرگواری نطق خود را شروع کردند ابتدا خوشحال شدم که نماینده شهرستان در بین نمایندگان مجلس ابراز وجود کرد اما وقتی که سخنانش را گوش دادم بسیار شرمنده شدم که وی خود را نماینده قوم لر جا زد و این قوم بزرگ و فهیم را در اذهان ایرانان قومی بی فرهنگ جلوه داد

  18. بهمئی گفت:

    از ماست که بر ماست///این اقا با آبروی لر تبارها بازی کرد / با آبروی نخبگانی که شب وروز برای اعتلای فرهنگ لر با هزار زحمت در پی کسب علم و دانش و نام آوری برای این خطه هستند بازی کرد/همه این زحمات را به باد داد/تو را به ما خیری نیست شر مرسان/از اقای زارعی صمیمانه تشکر می کنم که اگر چنیین نمیکرد هرگز خودش و تاجگردون را نمیبخشیدیم/خود تاجگردون هم باید از طرف اون عذر خواهی کند

  19. عزیزی گفت:

    البته جای گله مندی است که چنین مطلبی توسط فردی که به هر صورت به عنوان نماینده در مجلس حضور دارندمطرح میشود اما نبایدخیلی هم نگران شد زیرا باید میزان توقع از افراد تناسبی باشناخت وی ازتاریخ وفرهنگ وهمچنین احساسات وعواطف جامعه ای که به زبان می آورند داشته باشد

  20. yasuj-boy گفت:

    به نظر من مقصر اصلی این اوضاع و احوال آقای بزرگواری نیست ، چونکه سوادش بیشتر از این قد نمی ده! اگه نماینده شدن اینه ، ننه منم می تونست نماینده بشه.
    مقصر اصلی مردم دهدشت هستن که با این همه ادعای بصیرت سیاسی و اخلاق و … نتیجه انتخابشون این شده که می بینید. آقای بزرگواری رو نه به عنوان نماینده دهدشت بلکه به عنوان نماینده استان و از اون مهمتر به عنوان نماینده ای از قوم لر می شناسن و این عمل ایشون نه تنها باعث ایجاد ذهنیتی منفی از مردم استان در اذهان دولت جدید خواهد شد بلکه باید شاهد تخصیص بودجه های کمتر و پسرفت این استان به جای پیشرفت باشیم.

  21. bob گفت:

    راستش ا امروز تا حالا دارم با خودم فکر می کنم مردم دهدشت چه چیزی از این بزرگواری دیدن یا شنیدن که اینو واسه نمایندهه شون انتخاب کردن؟
    با این سخنرانی آقای بزرگواری , کارگرا ، بقالا ، نقاشا, بی کارها , خلاصه هر کی تا سوم ابتدائی درس خونده به نماینده شدن امیدوار شده!

  22. بویراحمد گفت:

    بنده شیوه صحبت های بزرگواری را قبول ندارم ولی اگرمنصفانه قضاوت کنیم 1- لحن ایشان مقع بکاربردن اصطلاح چماق بالبخندومزاح بود نه جدی که درانتها ی جلسه هم این موضوع را توضیح داد. البته حتی به شوخی هم نمی بایست این اصطلاح رابکارمی برد ولی بیش از اندازه این قضیه رابزرگ کردند.2- نبایدیک اشتباه موضعگیری ایشان را تحت الشعاع قراردهدباید مواظب حیله های رسانه ای باشیم بایددیدایشان چه گفت وچه کسانی را وبرای چه موضوعاتی موردحمله قرارداد شایدبرخی حرفهای او خوب باشدولی خوب ترباید بیان می شد.

    • مرادی گفت:

      شاید همین طورباشد. البته نماینده بویراحمد هم نبایددرآن جمع این اشتباه همکارش رادوباره بازگو می کردیا حداقل باید برای حفظ آبروی استان ونماینده کهگیلویه می گفت بیان این موضوع مزاح وشوخی بوده وجدی نبوده است تاهم آن نماینده خوارنشود وهم استان.

      • ناشناس گفت:

        جناب مرادی سفسطه نفرما ذروغ چرا داری میگی کجا گفتن شوخی بوده چرا نباید عذر خواهی می کردن من از دیروز دیگه واقعا به ایشون اعتقاد پیدا کردم و دوستام هر جایی که هستن از همچین واکنشی خوشحالن البته شما هم یکی مث بزرگواری هستین که میگین نباید میگفت. احسنت بر نماینده فهیم بویراحمد

      • اجل معلق گفت:

        از قدیم گفته اند شتر سواری که دولا دولا نمیشه
        بابا همه دیدن که چی گفت ، چطور گفت ، اونوقت میگی باید حاجی رفو کنه
        نه عزیزم حاجی اونقدر بی ملاحظه نیست که بقیه رو …. حساب کنه و بخواد با دورغ ، چرت و پرتهای بزرگواری ماستمالی کنه
        بهترین کار ممکن رو انجام داد

  23. رضا گفت:

    زارع فر قی با بزر گواری ندا رد سند دارم به خدا به مو قع رو می کنم

  24. ناشناس گفت:

    بنده اصلا ادبيات بزرگواري را قبول ندارم ولي اقاي زارع نامردي كرد ونبايد اينجوري همكار خود را جهت نشان دادن خود خورد مي كرد بنده در عجبم كه اقاي زارع كدوم طرفي است ايشان مثل بوقلمون هر روز ي يه رنگي دارد

    • لر با غيرت گفت:

      اقاي رضا چرا رو نميكني و بعد نشناس تو اگر ادب داشتي و شخصيت داشتي با اين لحن حرف نميزدي حاج زارع ابروي قوم بزرگ لر را خريد اگر تو غيرت داشتي اينطوري حرف نميزدي انشالا خدا جاي حق نشسته افرادي كه مثل تو حاج زارع رو تخريب ميكنن خدا بي جواب نميزاره شما رو حاج زارع قوم لر به شما افتخار ميكنه 

    • ناشناس گفت:

      برو بابا خودت با بزرگواریت خجالت بکش این اقا ابرو ملت برد زارع عذرخواهی کرد حالا بد بوده درود بر زارع

  25. دنا گفت:

    بزرگواری محکوم است ادبیاتش ولی زارع هم اخر بوقلمون صفتیست

  26. حمید گفت:

    خدارو شکر آقای زارع یه ذره عرضه از خودش نشون داد بالاخره

  27. مجیدی گفت:

    زارع وتاجگردون ازاول انقلاب تاحال چپی بودندسال گذشته دست جنتی رابوسیدند وتوبه کردندتارای مردم راگرفتندحالابااومدن روحانی دوباره رنگ عوض کردندامابزرگواری ازاول انقلاب یک رنگ ویک صداودلسوزنظام است اقایان به حق قضاوت کنید.

  28. علی گفت:

    با سلام من به حاج زارع رای دادم ولی خدایی حق بزرگواری نیست که این به شکل تخریب بشه بیایم یکم منطقی باشیم اون هم ادمه در هر شرایطی که باشه نماینده استانه خدایی یکم به فکر لر بودن خودمون باشیم برادر کشی نکنیم حالا یه چیزی گفته چرا باید فقط ما لر ها این حرف ها را بزرگ کنیم ایشالا دیگه تکرار نشه با ارزوی ایران و استانی سربلند دوستان عزیز خوش باشید صلوات

  29. ناشناس گفت:

    ای …. حالا دیگه کسی نباید کوچکترین حرفی بهت بزنه چون دلیل دارد احمدی نزاد قهرمان کنار رفت……. لاریجانی رفسنجانی روحانی لعنت به عدالتی که فقط در مورد افرادعادی و بدبخت اجرا میشه ایا …….. پس چرا محاکمه نشدند تورا خدا دست از سر مولا علی بردارید که در انجام عدالت هیچ مصلحتی را رعایت نمیکرد خیانت کنید تامیتونید/بزرگواری بحق گفت و مشخص بود زارعی چاپلوسی می کند چرا یک وزیر لر نداریم اقایانی که ایقدر اقا تشریف دارید

  30. رضا گفت:

    آفاي بزرگواري رو بعضي ها شيرش كردن كه اون حرف هاي گنده رو بزنه.آقاي بزرگواري انسان كم سوادي يه .اين درس خوبي بود براي دهدشت وبهمئي تا نماينده شايسته انتخاب كنن نه نماينده اي رو به مجلس بفرستن كه از روي احساس وتعصب طايفه اي انتخاب شده

  31. ارش گفت:

    باسلام خدمت تمام مردم ایران
    من به عنوان یک لر زبان از تمام مردم ایران عذرخواهی می کنم واین اقا نه تنها وکیل قوم لر نیست بلکه نماینده خود هم نمی تواند باشد.معلوم است که جای ایشان این جانیست.
    امیدوارم خدا از سر تقصیرات همه ی ما بگذرد.

  32. لردگان گفت:

    بنازمت لرباغیرت

  33. ناشناس گفت:

    زارع که جرعت نکرد صحبت کنه کرفقط بزرگواری دوست دارم

  34. مصطفی گفت:

    من دانشجوی ارشد دانشگاه شیراز هستم امروز شنیدم این اقا این جور خام صحبت کرده پیش دوستانم شرمنده شدم البته درسته که نماینده یاسوج نیست اما این  اشتباهش رو به حساب همه لرای این استان مینویسند اما لازمه بدونید این اقا  قبل از نماینده شدنش مدتی در یاسوج  به عنوان پیش نماز در امام زاده عبدالله بود اما این رفتاراش باعث میشد بیشتر مردم نماز را فرادا بجا اورند الان من خوشحالم که …………

  35. محمد گفت:

    در جواب اقاي دنا كه توهين به حاجي كردي ،اكه راست ميكي مردي اسم و شمارتو واسم بزار تا برسم خدمتت 

  36. علی گفت:

    زارع که شب با یکی هست روز بادیگری کی بهش گفته که از طرف بزرگواری معذرت خواهی کند . خودش را جم و جور کند . ما که وزیری از جنوب نداریم دلمون را به هیچ خوش نکنیم . دولت ازان اصفهان به بالاست چیش به ما

دیدگاه شما