سه شنبه 15 مرداد 1392 - 14:58

سارق سابقه‌دار منزل در یاسوج دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارق سابقه‌دار منزل در یاسوج خبر داد.

خبرگزاری فارس: سارق سابقه‌دار منزل در یاسوج دستگیر شد

سرهنگ سید محمدحسن جعفری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از دستگیری یک سارق منزل در یاسوج خبر داد و گفت: متهم در زمان سرقت از منزل با هوشیاری مالک خانه و اطلاع‌رسانی سریع به پلیس گرفتار قانون شد.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد در تشریح کامل خبر اظهار کرد: گشت نامحسوس پلیس آگاهی در حال گشت‌زنی در منطقه‌ای از شهر یاسوج بودند که بلافاصله طی تماس تلفی یکی از شهروندان با پلیس 110 مبنی بر این‌که سارقی در حیاط منزلش قصد سرقت دارد وارد عمل شدند.

این مسئول در ادامه اذعان کرد: در پی این گزارش بلافاصله تیم گشت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و با هماهنگی‌های صورت گرفته با رعایت نکات انتظامی این فرد را که در حال سرقت از منزل بود  توسط ماموران آگاهی دستگیر شد.

جعفری‌نژاد اضافه کرد: متهم به همراه صاحب‌خانه که شاکی پرونده محسوب می‌شد به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و جزئیات کامل از سرقت خود از منزل شاکی را بیان کرد.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متهم در ادامه اعتراف‌های خود بیان کرد که بیکار و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر است و به دلیل سابقه سرقت و زندانی شدن؛ پس از رهایی از بند اقدام به سرقت از منازل شهر یاسوج کرده که در چهارمین سرقت گرفتار قانون شد.

این مسئول در پایان تصریح کرد: متهم ضمن اعتراف به چهار فقره سرقت از منزل در یاسوج پس از تشکیل دستور مقامات قضایی مجددا راهی زندان شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=60892
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما