سه شنبه 15 مرداد 1392 - 11:13

عشق دردسرساز بیمار به منشی مطب!

رییس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی هشدار داد که از اعتماد به ایمیل‌های مزاحمان خودداری کنید و در صورت تکرار مزاحمت موضوع را به پلیس فتا گزارش کنید.

سرهنگ قاسملو با اعلام این خبرگفت: پیرو شکایت خانمی مبنی بر دریافت ایمیل‌های توهین‌آمیز و ایجاد مزاحمت، ماموران اقداماتشان را برای شناسایی عامل یا عاملان این پیام‌ها آغاز کردند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات، متهم اهل و ساکن تبریز شناسایی و احضار شد، وی در ابتدا منکر مزاحمت‌های صورت گرفته بود،اما پس از رویت مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را این‌گونه اعلام کرد که برای ویزیت به مطب شاکیه رفته و به منشی وی علاقه پیدا کردم و با بدست آوردن شماره تماس و آدرس ایمیل شاکیه از او خواستم که از منشی خود رضایت بگیرد، وی در ادامه از ارسال ایمیل‌هایی با موضوعات زننده اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

به گزارش ایسنا،رییس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی توصیه‌کرد: فضای مجازی محل مناسبی برای جلب اعتماد طرف مقابل برای انجام امرخیر نبوده و برای ناشناس‌بودن هویت اصلی کاربران اینترنتی، از اعتماد به ایمیل‌های مزاحمان خودداری کنید و در صورت تکرار مزاحمت سریعاً موضوع را از طریق قضایی و پلیس فتا پیگیر تا از بروز عواقب ناگوار مزاحمت‌ها و خدشه‌دار نشدن امنیت روانی فرد یا خانواده جلوگیری به عمل آید.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=60814
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما