یکشنبه 13 مرداد 1392 - 12:50

حمام خانه قتلگاه زن جوان

معمايي جنايي كه در آن چگونگي قتل يك زن 28 ساله با ضربات چاقو بدون جواب مانده 8 روز است كه پيش روي كارآگاهان پليس قرار دارد. جنايت پنجمين روز از مرداد ماه سال جاري در خيابان پيروزي در حالي به وقوع پيوسته كه به نظر مي‌رسد قاتل يا قاتلان، زن جوان را در حضور كودك يك ساله‌اش به قتل رسانده‌اند. گرچه بيش از يك هفته از وقوع اين جنايت در شرق پايتخت گذشته اما هنوز فردي در اين رابطه دستگير نشده است و كارآگاهان همچنان در حال رديابي مظنون يا مظنونان هستند.

چه كسي پليس را خبر كرد؟

نخستين كسي كه ماجراي اين جنايت را به پليس گزارش داد شوهر اين زن بود. او كه از سر كار به خانه بازگشته بود در حالي با جنازه خون آلود همسرش مواجه شد كه كودك شيرخواره‌اش در حمام در حال گريه كردن بود. ساعت حدود يك ربع به هشت شنبه گذشته بود كه تلفن قاضي كشيك قتل به صدا در آمد. آن سوي خط ماموري از كلانتري 128 تهران نو بود كه خبر از وقوع جنايتي در حوزه استحفاظي كلانتري مربوطه‌اش مي‌داد. با اعلام گزارش اين قتل به بازپرس ويژه قتل تيمي از عوامل تشخيص هويت اكيپ حفظ صحنه جرم كارشناسان پزشكي قانوني به همراه قاضي سپيدنامه در محل جنايت حاضر شدند. با حضور بازپرس ويژه قتل در محل مشخص شد جسد متعلق به زني حدودا بيست و هشت ساله به نام مرضيه است كه در حمام خانه‌اش به قتل رسيده است. پس از معاينات اوليه جسد به دستور قاضي سپيدنامه به پزشكي قانوني فرستاده شد تا معاينات دقيق‌تر روي آن صورت بگيرد. در ادامه به دستور رييس شعبه دهم بازپرسي دادسراي ناحيه جنايي 27 تهران تيمي از كارآگاهان اداره دهم مامور رسيدگي به اين پرونده شدند. ماموران در نخستين گام رسيدگي به اين پرونده جنايي شوهر اين زن كه اميد نام داشت را مورد بازجويي قرار دادند.

در روي چه كسي باز شده است؟

پليس اينك براي رسيدگي به اين جنايت بايد فرضيه‌هاي مختلفي را مورد توجه قرار دهد. نخستين فرضيه ارتكاب قتل توسط فردي است كه مقتول به راحتي در را براي او گشوده است. فرضيه‌هاي ديگري نيز مدنظر كارآگاهان است و بايد ديد جزييات به دست آمده در تحقيقات اوليه از سرقت يا مواردي از اين دست نيز حكايت دارد يا نه. با اين حال كارآگاهان نخستين تحقيقات خود را با بازجويي از شوهر مقتول آغاز كرده‌اند.

جسد مرضيه در كنار فرزندم كف حمام افتاده بود

اميد كه گزارش وقوع اين قتل را خودش به پليس داده بود در بازجويي‌ها به ماموران گفت: . هر روز حدود ساعت 9 به سر كارم مي‌روم و ساعت8 شب بر مي‌گردم. امروز هم مثل هميشه پس از اينكه از سر كارم خارج شدم به سمت خانه آمدم. در خانه را با كليد باز كردم و داخل شدم. وارد خانه كه شدم صداي گريه پسرم آرمان را شنيدم چند بار مادرش را صدا كردم تعجب كردم كه چرا آرمان گريه مي‌كند اما خبري از مرضيه نيست.

صدا از سمت حمام خانه مي‌آمد به سمت حمام رفتم كه ديدم پسرم كف حمام افتاده در حالي كه لباس‌هايش خوني است و مرضيه در حالي كه چند ضربه چاقو به سينه‌اش خورده كف حمام افتاده است. بعد از آن با پليس 110 تماس گرفتم و ماجرا را اطلاع دادم. ماموران در ادامه به بازجويي از همسايه‌ها پرداختند. در حال حاضر كارآگاهان در حال فرضيه‌سازي براي انگيزه‌هاي احتمالي از سوي قاتل يا قاتلان براي قتل زن جوان هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=60441
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حمید گفت:

    صحنه اش خیلی ترسناکه

دیدگاه شما