سه شنبه 6 تیر 1391 - 19:20

حمله افراد ناشناس به اتوبوس در جاده یاسوج – شهرضا

بویرنیوز: یک دستگاه اتوبوس ولوو حامل 25 سرنشین در جاده شهرضا – یاسوج و در 10 کیلومتری شهرضا مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بویرنیوز به نقل از  ایسنا، منطقه اصفهان، ساعت 22 شامگاه یکشنبه، چهارم تیر، یک دستگاه اتوبوس ولوو درجاده شهرضا – یاسوج و در مجاورت روستای “قصرچم” در 10 کیلومتری جنوب شهرضا، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت که بنا بر گفته راننده و مسافران اتوبوس مذکور به این اتوبوس تیراندازی شده است.

“عباس رحیمی”، راننده اتوبوس در توضیح بیشتر این حادثه به خبرنگار ایسناي منطقه اصفهان گفت: شامگاه یکشنبه با 25 مسافر از طرف اصفهان به سمت سمیرم در حرکت بودم که در 10 کیلومتری جنوب شهرضا و در کنار روستای قصرچم، ناگهان صدای وحشتناکی به گوش رسید که بلافاصله شیشه‌های طرف راست و چپ اتوبوس نیز شکسته شد.

وي افزود: بلافاصله توانستم اتوبوس را کنترل و در حاشیه جاده پارک کنم و در همین لحظه بود که یک موتورسیکلت با سه نفر راکب را دیدم که از کنار اتوبوس با سرعت زیادی به سمت روستای قصرچم حرکت کردند.

رحیمی معتقد است که به سمت این اتوبوس تیراندازی شده زیرا شکسته شدن دوطرف شیشه‌های اتوبوس با این شدت نمی‌تواند بر اثر برخورد سنگ باشد.

وي ادامه داد: بعد از توقف اتوبوس در حاشیه جاده متوجه شدم که دو نفر از مسافران مرد از ناحیه چانه و مسافر دیگری نیز از ناحیه دست مجروح شده‌اند، خوشبختانه مجروحیت این مسافران سطحی بود و از طرفی یکی از مسافران این اتوبوس نیز یک پزشک جراح بود که بلافاصله زخم مجروحین را مداوا کرد.

راننده اتوبوس بیان کرد: بلافاصله موضوع این حادثه را به پلیس 110اطلاع دادیم و پلیس نیم ساعت بعد در محل حادثه حاضر شد و در همان مکان صورت جلسه‌ای تنظیم کرد.

وی با اشاره به این‌که سال‌های قبل نیز چنین حادثه‌ای برای اتوبوس‌های مسافربری در همین منطقه اتفاق افتاده است، گفت: از مسؤولان انتظامی و امنیتی می‌خواهیم که نسبت به شناسایی عاملان این حادثه اقدام کنند و مراجع قضایی نیز برخورد قاطعی با این افراد داشته باشند.

وی با ابراز ناراحتی از این حادثه، بیان کرد: اگر خدای نکرده در آن شب، مسافری جان خود را از دست می‌داد چه کسی پاسخگو بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=6025
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ادب گفت:

    جنبه خوندن نداری بی ادب نباش

  2. اکبر گفت:

    کسی به یاسوجی ها تهمت نزده اینقده آتششون تنده.

دیدگاه شما