شنبه 12 مرداد 1392 - 2:49

جلسه مشترک روحانی با هاشمی، خاتمی و سید حسن خمینی

به گزارش بویرنیوز، سایت سحام به نقل از آینده نوشت در حالی که انتشار فهرست هایی از اعضای کابینه روحانی، انتقاداتی را در میان طیف پیروز انتخابات به وجود آورده است، سه شنبه شب دکتر روحانی نشستی با  آقای هاشمی رفسنجانی و حجج اسلام سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی داشته است.

 

بنابر این گزارش، سه شنبه شب گذشته رئیس جمهور منتخب در ادامه جلسات خود با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای انجام مشورت های نهایی به منزل او رفته است. در این زمان آقای هاشمی رفسنجانی به روحانی اظهار می کند که آقایان خاتمی و سید حسن خمینی نقطه نظراتی درباره کابینه دارند و سپس خاتمی و سید حسن خمینی با حضور در منزل هاشمی به بیان دیدگاه های خود درباره برخی افراد می پردازند.

 

دکتر روحانی نیز دلایل خود را بیان کرده و برخی از دلایل رسیدن به فهرست کنونی را با خاتمی و سید حسن در میان می گذارد.

 

در همین زمینه بنا به ادعای سحام نیوز، دراین دیدار پیرامون معرفی عبدالرضا رحمانی فضلی به وزارت کشور بحث و تبادل نظر شده است.

 

آقایان هاشمی، خاتمی و سید حسن خمینی در این دیدار مخالفت خود را با معرفی این معاون اسبق علی لاریجانی در صداوسیما؛ به عنوان وزیر کشور، به حسن روحانی اعلام کردند.
رحمانی فضلی از افراد نزدیک به علی لاریجانی است که معاونت وی در شورای عالی صدا و سیما را بر عهده داشت و اغلب پست‌های دولتی وی در همراهی با علی لاریجانی بوده است. او در جریان انتخابات ریاست جمهوری نهم در سال ۱۳۸۴ ریاست ستاد انتخابات صدا و سیما را برعهده داشت.
طی دوران مدیریت رحمانی بر معاونت سیما، برنامه های زیادی بر علیه اصلاحطلبان در این رسانه ملی تولید و پخش شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=60018
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما