چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 15:41

پایان دوئل عشقی 2 دختر جوان با اسیدپاشی مرگبار

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران جزئیات اسیدپاشی مرگبار در دوئل عشقی دو زن جوان را تشریح کرد.

سرهنگ عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت 4:18 صبح روز 19 تیرماه امسال  کشف پیکر زن جوانی در کانال آبی در سه راه مهدیه در شهرستان بهشهر به ماموران اطلاع داده شد. در ادامه تیمی از ماموران کلانتری 11 در محل حاضر شده و پیکر زن جوان را از داخل کانال آب بیرون کشیده و به بیمارستان انتقال دادند اما زن جوان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. پزشکان در گزارش اولیه خود اعلام کردند این زن بر اثر اسیدپاشی دچار سوختگی شدید در تمام نقاط بدن شده بود.

وی افزود: در ادامه پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.  ماموران در نخستین گام هویت مقتول به نام فاطمه 31 ساله را شناسایی کرده و در بررسی های خود متوجه شدند مقتول آخرین بار همراه یکی از دوستانش به نام زهرا دیده شده است. در ادامه دو مظنون که یکی از آنها زهرا بود تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفتند که منکر هر گونه اطلاعی از قتل فاطمه شدند. از سوی دیگر 24 تیرماه در جریان بررسی های جنایی مشخص شد زمان حادثه زن جوانی به یکدستگاه خودروی پراید در اطراف بیمارستان تردد داشته و  از پرستاران جویای حال قربانی اسیدپاشی می شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران ادامه داد: با بررسی مشخصات زن ناشناس و خودروی پراید مشخص شد فرد مورد نظر همان زهرا 33 ساله بوده که شب حادثه در اطراف بیمارستان حضور داشته است. با کشف این سرنج زهرا در خیابان خیام بهشهر دستگیر و تحت تحقیقات قرار گرفت. ماموران پلیس زن بر روی دست زهرا آثار سوختگی کشف کردند که با بررسی این آثار مشخص شد او نیز بر اثر ریختن اسید بر روی دستش دچار سوختگی شده است. از سوی دیگر آثاری از اسید در صندوق عقب خودروی او به دست آمد در حالی که زهرا همچنان منکر قتل می شد در بازرسی کیف دستی او دفترچه تامین اجتماعی، دفترچه بانک و فتوکپی کارت ملی مقتول کشف شد.

سرهنگ عظیمی خاطرنشان کرد: متهم به قتل که دیگر هیچ راهی برای فرار نداشت لب به اعتراف گشود و  جزئیات قتل دوست خود با اسید را تشریح کرد.  زن جوان درباره انگیزه اش از این جنایت اظهار داشت؛ من و فاطمه دوستان قدیمی بودیم. من قرار بود با پسر جوانی به نام سهیل ازدواج کنم و با او قول و قرار ازدواج گذاشته بودم، فاطمه نیز قرار بود با پسری به نام ایمان ازدواج کند اما چندی قبل رابطه آنها با مشکلاتی روبرو شد و ایمان تصمیم گرفت از فاطمه جدا شود. بعد از این اتفاق متوجه شدم فاطمه تماس هایی با سهیل داشته و قصد دارد با او دوست شود، برای اینکه سهیل را از دست ندهم تصمیم به قتل فاطمه گرفتم. شب حادثه همراه ایمان سراغ فاطمه رفته و به بهانه حرف زدن او را به محلی خلوت در سه راه مهدیه کشاندیم. در آنجا من به بهانه پنچری لاستیک توقف کرده و بعد بر روی صورت و بدن فاطمه اسید پاشیدم، چند ساعت بعد نیز برای اطلاع از وضعیت به بیمارستان رفتم.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون تحقیقات از متهمان ادامه دارد و قاضی پرونده برای هر دوی آنها قرار قانونی صادر کرده است. زهرا مدعی است که به تنهایی مرتکب قتل شده که نقش ایمان در این جنایت در دست بررسی می باشد.از سوی دیگر تحقیقات درباره انگیزه این جنایت ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59492
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما