چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 12:51

جباري: فتح‌الله‌زاده به پدرم توهين کرد، با مشت به صورتش زدم

مجتبي جباري که 9 سال در استقلال بازي کرد پنج‌شنبه شب هفته جاري و در هفته دوم رقابت‌هاي ليگ برتر بايد مقابل تيم سابقش قرار بگيرد. او در شرايطي از جمع آبي‌پوشان جدا شد که با علي فتح‌الله‌زاده اختلاف‌هاي شديدي پيدا کرد و همين موضوع در نهايت منجر به جدايي‌اش شد.

به گزارش بویر نیوز به نقل از تسنيم، جباري تقابل با استقلال را يک اتفاق سخت توصيف و تاکيد مي‌کند که هيچ وقت فکر نمي‌کرد مقابل استقلال قرار بگيرد. او در خصوص رويارويي با تيم سابقش، اتفاقاتي که منجر به جدايي‌اش از استقلال شد و مسائل مختلف ديگر توضيح مي‌دهد.
به نظر مي‌رسد تقابل با استقلال آن هم در حالي که 9 سال براي اين تيم بازي کردي، برايت سخت باشد. اينطور نيست؟
صددرصد همين‌طور است. شايد سخت‌تر از آن چيزي باشد که ديگران فکر مي‌کنند. من 9 سال در استقلال بازي کردم و در شادي و غم هواداران سهيم بودم. از همان سال اول مورد حمايت هواداران قرار گرفتم و آنها چه در داخل استاديوم و چه در جاهاي ديگر مرا مورد لطف خود قرار دادند. هيچ وقت فکر نمي‌کردم روزي مقابل استقلال بازي کنم.
در بازي پنجشنبه شب چه انتظاري از هواداران استقلال داري؟
مسلما خيلي‌ها تلاش مي‌کنند افکار عمومي را در مورد من تغيير داده و بگويند جدايي‌ام به خاطر پول بوده است. اين در حالي است که من بابت سال گذشته پول قابل توجهي از استقلال طلب دارم و اگر قرار بود درصدي از پول فصل جديد را هم مي‌گرفتم، مشکل خاصي از لحاظ مسائل مالي نداشتم. تنها چيزي که باعث جدايي‌ام از استقلال شد برخورد مديريت باشگاه و يکسري مشکلات بود که از گذشته وجود داشت. صحبت‌هاي درستي انجام دادم ولي بعضي‌ها سعي کردند از اين موقعيت سوءاستفاده کنند و مرا مقابل هواداران قرار بدهند. مطمئنا هواداران دوست داشتند من بمانم در ضمن بازي کردن در استقلال براي من افتخار بزرگي بود ولي اتفاقات ديگري افتاد.
تصور مي‌کني هواداران استقلال در مورد حرف‌هايت چه فکري مي‌کنند؟
خيلي‌ها در اين سال‌ها هميشه از من انتظار داشتند که مقابل بي‌عدالتي و اتفاقات بد فوتبال واکنش نشان دهم و جلوي بي‌احترامي‌ها ايستادگي کنم. من حرف‌هايم را زدم و مطمئنا مسائلي وجود داشت که از گذشته بعضي‌ها را اذيت مي‌کرد. هيچ وقت نمي‌توانستم سکوت کنم و بعضي‌ها در استقلال اين را براي خودشان يک معضل بزرگ مي‌دانستند. هواداران استقلال فهيم هستند و مي‌توانند همه چيز را کالبدشکافي کنند. دوست دارم آنها تحت تاثير برخي افراد قرار نگيرند. شايد در بازي اين هفته با استقلال برخي اتفاقات به صورت خود جوش رخ دهد، شبيه به اتفاقي که برخي از هواداران استقلال به وزارت ورزش رفتند تا از مديريت باشگاه حمايت کنند. من در اين سال‌ها با قدرت و نهايت تلاش براي استقلال بازي کردم و حرف‌هايي که زدم نيز درست بود.
هنوز هم مي‌گويي به خاطر آن بيانيه از استقلال رفتي؟
باشگاه بعد از اين که من 9 سال در استقلال بازي کردم اعلام کرد مرا نمي‌خواهد. اين جدايي حتي مي‌توانست فصل گذشته رخ بدهد ولي من به خاطر هواداران صبر کردم و بعضي چيزها را در نظر نگرفتم. بعد از آن هم که آن درگيري‌ها در دفتر فتح‌الله‌زاده به وجود آمد و دوست نداشتم زياد در موردش صحبت کنم. باشگاه بيانيه داد که مرا نمي‌خواهد و من هم ديگر نمي‌توانستم مقابل بي‌احترامي‌ها صبر کنم. دو، سه هفته صبر کردم اما اتفاق خاصي نيفتاد و در نهايت من به سپاهان رفتم و حالا در خدمت اين تيم هستم.
مسئولان باشگاه استقلال از جمله فتح‌الله‌زاده و مسئول حقوقي اين باشگاه اعلام کرده‌اند تو را به دادگاه مي‌کشند…
وقتي قرار است کاري انجام شود ديگر نياز به اين همه جار و جنجال رسانه‌اي نيست. در ضمن دليلي ندارد که من هر روز حرف بزنم و خيلي چيزها را تکرار کنم. خيلي‌ها مي‌توانند حرف‌ها و برخوردهاي من و فتح‌الله‌زاده را کنار هم بگذارند و به واقعيت‌ها پي ببرند. من حرف‌هاي ديگري هم دارم که بزنم و هيچ وقت صحبت‌هايم برخلاف واقعيت نيست. من مشکلي با اين قضيه ندارم.
قبل از بازي به سمت امير قلعه‌نويي خواهي رفت؟
صددرصد اين کار را انجام خواهم داد. او براي من زحمت کشيده است. حتي فصل گذشته هم قلعه‌نويي باعث شد که من در استقلال بمانم. زماني که مصدوم بودم تقاضا کردم قراردادم با استقلال تمديد شود و پايم را جراحي کردم ولي قراردادي امضا نشد. مديرعامل استقلال به من گفت که براي تمديد قرارداد بحثي در مورد مسائل مالي صورت نگرفته و من هم گفتم اتفاقا در فوتبال ايران براي قرارداد بستن ابتدا مسائل مالي را در نظر مي‌گيرند و در موردش صحبت مي‌کنند. به او گفتم اگر در مورد مسائل مالي صحبت نکرديم پس در مورد چه چيزي حرف زديم؟حتي ممکن بود مصدوميت شديدي براي من رخ دهد ولي فتح‌الله‌زاده در مورد تمديد قرارداد زير حرفش زد. من گفتم براي شما متاسفم که به عنوان مديرعامل استقلال دروغ مي‌گوييد و فتح‌الله‌زاده مرا هل داد. من گفتم دستت را به من نزن و بعد از آن بود که فتح‌الله‌زاده به پدر من توهين کرد و من هم با مشت به صورت او زدم. اگر اميري معاون باشگاه ميانجيگري نمي‌کرد شايد اتفاق بدتري مي‌افتاد. بعد از اين اتفاق‌ها، حرکات و حرف‌هاي او آنقدر بد بود که حاضر نشد در موردش صحبت کند.
حالا که در مورد اين اتفاق صحبت مي‌کني، خيلي عجيب است که آن سال در استقلال ماندي…
گفتم که قلعه‌نويي خيلي تلاش کرد که بمانم و باز هم تکرار مي‌کنم يکسري اتفاقات در اين چند سال رخ داد که در نهايت ديگر امکان نداشت در استقلال بمانم. شما مي‌بينيد که مديرعامل باشگاه چگونه مصاحبه مي‌کند؛ يک روز مي‌گويد يک خسرو حيدري ديگر از جيبش درمي‌آورد، روز ديگر مي‌گويد که يک بازيکن را از لپ لپ درمي‌آورد و روز ديگر از نجات کوهنوردان در پاکستان صحبت مي‌کند. من از ته قلبم ناراحتم که باشگاه بزرگي مثل استقلال بايد چنين مديري داشته باشد. در آن جلسه‌اي که درگيري به وجود آمد حق او بيشتر از اينها بود. من روزهاي تلخ و شيريني در استقلال داشتم که مي‌توان به قهرماني در جام حذفي اشاره کرد و البته فوت پدرم در همان روز.
اگر به استقلال گل بزني خوشحالي مي‌کني؟
خير، نمي‌توانم اين کار را انجام دهم. من بازيکن سپاهان هستم و بايد بهترين بازي‌ام را انجام دهم ولي هيچ وقت فکرش را نمي‌کنم که مقابل استقلال خوشحالي کنم. بازي مقابل اين تيم براي من بسيار آزاردهنده است و فکر مي‌کنم خيلي‌ها حقيقت را مي‌دانند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59429
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما