چهارشنبه 9 مرداد 1392 - 11:44

افزایش قیمت CNG از امشب

طبق اطلاعیه بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مدیران مناطق این شرکت از ساعت 12 امشب (9 مردادماه) افزایش قیمت CNG در بخش حمل و نقل اعمال خواهد شد.

علي ربيعي در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران از افزايش قیمت CNG به ازای هر متر مکعب 10 تومان خبر داد و گفت: اين افزايش قيمت حدود 2 درصد بوده و بر این اساس، قیمت این سوخت برای مصارف حمل و نقل که قبلا 300 تومان بود  به 310 تومان افزايش يافت.

وی در ادامه افزود: با اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران این افزایش قیمت از ساعت 24 امشب اعمال خواهد شد.

گفتني است افزایش قیمت CNG به نفع دولت در حالیست که روز چهارشنبه با وجود موافقت وزیر نفت، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، اعضای کمیسیون انرژی مجلس، ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت، سازمان هدفمندی یارانه‌ها و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان مبنی بر افزایش قیمت کارمزد جایگاه‌داران CNG این موضوع منتفی و برای بررسی بیشتر به شورای اقتصاد  ارسال شد.

طبق اطلاعیه بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مدیران مناطق این شرکت، از ساعت 12 امشب ( 9 مردادماه) افزایش قیمت CNG در بخش حمل و نقل اعمال خواهد شد.

*** اطلاعیه افزایش قیمت CNG

بر اساس اين گزارش در اطلاعیه‌ای مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مدیران مناطق این شرکت آمده است:

“نظر به این‌که در راستای اجرای بند 9-3 قانون بودجه سال 1392 کل کشور و براساس نامه شماره ک 85019 مورخ 92.4.30 شرکت ملی گاز ایران و موافقت مقام عالی وزارت مقرر گردیده مبلغ 100 (یکصد) ریال به ازای هر مترمکعب گاز طبیعی فشرده (CNG) از مصرف‌کنندگان بخش حمل و نقل دریافت شود. لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید تا با هماهنگی شرکت‌های گاز استانی از ساعت 24 مورخ 92.5.9 از مسیر ورودی کلیه جایگاه‌های تک و دو منظوره عرضه‌کننده CNG شماره‌برداری و نسبت به تنظیم صورتجلسه اقدام شود.

بدیهی است بعد از ساعت مذکور فروش و تحویل CNG به کلیه خودروهای مجاز صرفا با نرخ هر مترمکعب 3100 (سه هزار و یکصد)ریال قابل عرضه بوده و کماکان مسئولین جایگاه‌ها موظفند پس از کسر 400(چهارصد) ریال کارمزد متعلقه نسبت به واریز 2700 (دو هزار و هفتصد) ریال به ازای هر مترمکعب بهای فروش CNG به حساب شرکت ملی گاز اقدام و تسویه حساب کنند”.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59375
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما