سه شنبه 8 مرداد 1392 - 4:08

پیکه و شکیرا درهاوایی+ عکس

ستاره های تیم ملی اسپانیا بعد از حضور در رقابت های جام کنفدراسیون ها این فرصت را دارند تا دیرتر از سایر هم تیمی هایشان به اردوی تیم های باشگاهی ملحق شوند. در حالی که اردوی پیش فصل بارسلونا در اسلوی نروژ در حال پیگیری است و کهکشانی ها هم در مادرید خود را برای شروع فصل جدید آماده می کنند، ستاره های ملی پوش آخرین روزهای تعطیلاتشان را سپری می کنند و دراین میان “جرارد پیکه” و “شکیرا” که به دلیل سفر به قاره امریکا در جشن عروسی چابی نیز حضور نیافتند، این روزها در هاوایی آخرین روزهای تعطیلاتشان را در کنار پسرشان میلان سپری می کنند.

پیکه و شکیرا درهاوایی و ایکر و سارا در سیشل

این اولین تابستانی است که میلان نیز در جمع آنها حضور دارد و از همین رو تعطیلات تابستان امسال برای آنها هیجان انگیزتر از هرزمان دیگری است. آنها جزیره آتشفشانی هاوایی را برای سپری کردن فاز پایانی تعطیلاتشان برگزیده اند و قبل از سفر به هاوایی نیز چند هفته ای در آمریکا بودند.

بعد از اتمام رقابت های جام کنفدراسیون ها پیکه و شکیرا در لس آنجلس بودند و بعد هم سفری به لاس وگاس داشتند. حالا هم در فاز پایانی تعطیلات تابستانی در هاوایی هستند و به زودی به اروپا بازخواهند گشت تا پیکه در این هفته به اردوی تیم کاتالان ملحق شود.

از سوی دیگر “ایکر کاسیاس” و “ساراکاربونرو” هم که جزو غایبان مراسم جشن ازدواج چابی بودند، این روزها ترجیح می دهند در گوشه ای دنج به استراحت بپردازند. در هفته های اخیر شایعات بارداری سارا قوت گرفته و از همین رو آنها می خواهند به دور از “پاپاراتزی” چند روزی را در کمال آرامش سپری کنند. این زوج جوان در ابتدا به جزایر سیشل رفتند که در آنجا با چندین پاپاراتزی روبرو شدند و و حدود 10 روز را در این جزایر سپری کردند. حالا به اسپانیا بازگشته اند و این روزها در اسپانیا استراحت می کنند. آنهااین روزها در خدمت خانواده هایشان هستند و در “کوررال د آلماگر” (تولدو) ، شهر زادگاه سارا و “موستولس” شهری در نزدیکی مادرید که زادگاه ایکر است در کنار خانواده هایشان حضور دارند.

“ناکاسیا”، مادربزرگ ایکر هنوز در موستولس زندگی می کند و حالا خیلی خوشحال است که نوه اش را در کنار خود می بیند. خانواده سارا هم استقبال گرمی از این زوج جوان داشتند و این روزها سارا و ایکر در کمال آرامش با دوستان خود به رستوران می روند و درجمع آنها به بازی و شوخی و خنده مشغولند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59282
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما