دوشنبه 7 مرداد 1392 - 23:14

شاهزاده خانم عربستانی تن فروش یا میلیاردر! + عکس

یک زن عربستانی که گفته میشود شاهزاده ای از اهالی این کشور است در انگلستان به اتهام قتل دو تاجر دادگاهی شد. در دادگاه رسیدگی به پرونده این زن عنوان شده او سابقا از کشور اتیوپی بدون هیچ پولی و با عنوان یک زن تن فروش وارد انگلستان شده است.
به گزارش بولتن به نقل از نامه ، این زن که “سارا عمودی” نام دارد به قاضی دادگاه گفت ” او واقعا ثروتمند است و فهرست خریدهای او در این سالها شاهد خوبی برای این ماجراست . او اظهار کرد تنها در دو ماه گذشته بیش از 912 هزار دلار صرف خرید عطر کرده است و به خرید کردن اعتیاد دارد و برای درمان آن به پزشک هم مراجعه کرده و مدارکی در دست دارد.
او با حجاب کامل در دادگاه حاضر شد و زمانیکه قاضی دادگاه از وی خواست حجابش را بردارد سعی کرد با دستانش سرش را بپوشاند.

وی در دادگاه ادعا کرد آقای “پیتون” مقتول 45 ساله که شریک تجاری او هم بوده است با وی رابطه عاشقانه داشته و بیش از 5 میلیون پوند پولی که از عربستان برای وی ارسال شده است را سرقت کرده بود.
او در دادگاه به نام خداوند سوگند خورد که زن ثروتمندی است و در یک دهه گذشته بیش از 10 میلیون پوند پول از عربستان برای او ارسال شده است. یک شاهد عینی میگوید در سال 1985 این زن را در حالی در اتیوپی دیده است که با نام دیگری زندگی میکرده و سعی داشته برای مادرش که هیچ پولی نداشته است یک رستوران باز کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59232
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما