دوشنبه 7 مرداد 1392 - 16:47

یک بازیکن با 3 باشگاه قرارداد بسته!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مشکلات فوتبالی باید از طریق کمیته انضباطی حل شود نه مراجع قضایی، گفت: در نشست با رحیمی مدیرعامل سپاهان مشکلات بازیکنان دو تیم حل شد اما نمی‌دانم چرا آنها به این قول و قرارها پایبند نبودند و از دهنوی به مراجع قضایی شکایت کردند.

به گزارش  مهر، محمد رویانیان که صحبت‌هایش از طریق حسین قدوسی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به قاسم دهنوی تذکر دادم که مشکلاتش را باید از طریق باشگاه پیگیری کند نه اینکه راجع به مدیران سپاهان اینگونه صحبت کند.

وی افزود: چندی پیش با علیرضا رحیمی نشستی داشتیم که در آن جلسه حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم حضور داشت. مشکلات بازیکنان طرفین را در آن جلسه برطرف کردیم و قرار گذاشتیم که این مسائل به پایان برسد اما نمی‌دانم چرا آنها به این قول و قرارها پایبند نبودند و از بازیکن ما آنهم به مراجع قضایی شکایت کردند و چنین الفاظی را علیه بازیکن ما به کار بردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: من سوالی از کمیته انضباطی دارم که چرا حکم قاسم دهنوی را صادر کردند اما هنوز حکم شجاع خلیل‌زاده صادر نشده است. من این مسئله را از حسن‌زاده پرسیدم و ایشان اعلام کرد بزودی حکم این خلیل‌زاده صادر می‌شود اما هنوز این حکم صادر نشده که عدالت نیست. وقتی هم عدالت رعایت نمی‌شود سپاهان چنین حرکتی را انجام و به مراجع قضایی شکایت می‌کند.

رویانیان با بیان اینکه مسائل فوتبالی باید درون خانواده فوتبال و از طریق کمیته انضباطی حل شود، یادآور شد: اگر لازم باشد و این قضیه حل نشود، ما هم از دو بازیکن سپاهان شکایت می‌کنیم. متاسفانه یکی از بازیکنان سپاهان اصفهان با با 3 تیم قرارداد دارد، آیا درست است این اتفاق را علنی کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: من با رحیمی صحبت کردم و گفتم پولی که دهنوی از باشگاه سپاهان دریافت کرده است را ما پرداخت می‌کنیم. اما نمی‌دانم چرا ناگهان آنها چنین اقدامی را انجام داده و از این بازیکن به مراجع قضایی شکایت کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان بار دیگر اعلام کرد به خاطر صحبت‌های اخیر به دهنوی تذکر داده است و گفت: ما به قول و قرارمان پایبند بودیم اما ای کاش مسئولان سپاهان اصفهان هم به تعهداتشان عمل می‌کردند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59176
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما