یکشنبه 6 مرداد 1392 - 20:32

فحش های زیر لب جادوگر عصبانی

برترین ها به نقل از روزنامه تماشا نوشت: یکی از حساسیت های ویژه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، حضور علی کریمی در تیم حریف بود. بازیکنی که زیاد پرفروغ نبود اما درگیری هایش با قاسم دهنوی حاشیه ساز شد. به نظر می رسد کریمی رفتار دهنوی را ناشی از دستورات دایی می داند.

یکی از بازیکنان پرسپولیس که دوست نداشت نامش فاش شود به قانون آنلاین گفت: «علی آقا آن شب خیلی عصبانی بود و خب طبیعی بود که به خاطر رفتارهایی که با او شده، چنین حالتی داشته باشد. من خودم چند بار شنیدم که داشت زیر لب فحش می داد و سر صحنه درگیری اش با دهنوی شنیدم که به دایی هم فحش داد.»

فحش های زیر لب جادوگر عصبانی

چیزی که این بازیکن درباره کریمی تعریف کرد، این بود: «[…] بلد نیست به بازیکنانش تربیت یاد بده.» یکی از بازیکنان تراکتور هم که دوست نداشت نامش منتشر شود این خبر را به صورت ضمنی تایید می کد: «قاسم دهنوی رفته بود روی مخ علی آقا. مثل اینکه اصلا ماموریت داشت که اعصابش را به هم بریزد. دهنوی بازیکن درگیری نیست اما معلوم بود که از کادر فنی پرسپولیس ماموریت داشته که روی اعصاب کریمی کار کند. من در صحنه درگیری کریمی کمی از صحنه دور بودم اما باخبر شدم که علی آقا از عصبانیت شدید چیزهایی هم به دهنوی گفته و از خجالت دایی هم درآمده است.»

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59037
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما