یکشنبه 6 مرداد 1392 - 16:16
بسته خبري بويرنيوز،

كار احمدي نژاد به روحاني افتاد / قيمت سكه جان گرفت / کدام کشور به خاطر چاقی اجازه اقامت نمی‌دهد؟ / حقیقتی تلخ در مورد محمدرضا شریفی نیا / بازداشت بدترین پدر به جرمی باورنکردنی / هیولای آمریکایی در فرودگاه امام + تصاوير

كار احمدي نژاد به روحاني افتاد

در پی اخباري درباره مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور، بازخوردهای مختلفی را در بین شخصیت های دانشگاهی و رسانه های کشور به همراه داشته است.

در اخبار  آمده بود که در آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمود احمدی نژاد، پس از تقدیر و تشکر اعضا از 8 سال فعالیت احمدی‌نژاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تشکیل منظم جلسات این شورا، به درخواست وی پاسخ مثبت داده به‌اتفاق آرا، مجوز تأسیس دانشگاهی در تهران را به وی اعطا کردند.

اما پیرو این خبر، برخی منابع آگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی، در گفت وگو با  تسنیم، جزئیات و اطلاعات بیشتری از چند و چون مجوز اعطایی به احمدی نژاد برای تاسیس دانشگاه در تهران، ارائه کردند.

در این زمینه، یک منبع اگاه  گفت: اگر دانشگاه مدنظر احمدی نژاد برای تأسیس، دانشگاه خاص(همانند دانشگاه هایی چون امام صادق(ع)) باشد باید اساسنامه آن به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد.

وی همچنین افزود: همچنین اگر قرار باشد این دانشگاه به صورت غیرانتفاعی باشد نیز باید اعضای هیت موسس آن به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی برسند.

به گفته این منبع آگاه، با توجه به اینکه آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور فعلی، دو هفته پیش برگزار شد، بنابراین ادامه بررسی مجوز دانشگاه مورد نظر احمدی نژاد در دولت آینده خواهد بود.

از آنجا که ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی را رئیس جمهور برعهده دارد، ریاست این شورا در دوران استقرار دولت حسن روحانی به عهده وی خواهد بود، لذا احمدی نژاد بایستی ادامه روند تاسیس دانشگاه خود را از شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حسن روحانی پیگیری کند.

قيمت سكه جان گرفت

در چند روز اخیر روند قیمت‌ها در بازار طلا، افزایشی بوده و امروز هم سکه طرح جدید با 13 هزار تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت معامله شده در روز گذشته، یک میلیون و 64 هزار تومان به فروش رسید.

همچنین سکه طرح قدیم با 15 هزار تومان رشد یک میلیون و 35 هزار تومان، نیم سکه با 7 هزار تومان افزایش 575 هزار تومان شد و ربع سکه هم 5 هزار تومان افزایش یافت و به 380 هزار تومان رسید.

سکه گرمی در بازار تهران 240 هزار تومان درج قیمت شد که 2 هزار تومان رشد قیمت نشان می‌دهد و هر گرم طلای 18 عیار 102 هزار و 340 تومان قیمت‌گذاری شد.

امروز اونس جهانی 1334.80 دلار، یورو 4250 تومان و دلار 3180 تومان بود.

کدام کشور به خاطر چاقی اجازه اقامت نمی‌دهد؟

در سال ۲۰۰۷ وقتی این سرآشپز برای کار به همراه همسرش به نیوزیلند آمد ۱۶۰ کیلوگرم وزن داشت. مقام‌های اداره مهاجرت نیوزیلند اما حالا با وجود اینکه او ۳۰ کیلوگرم از وزن خود را کم کرده است اعلام کرده‌اند دیگر این سرآشپز به خاطر چاقی حق ماندن در این کشور را ندارد. همسر آلبرت بویتنهوس می‌گوید هر سال ویزای کاری آنها به راحتی تمدید می‌شد اما حالا مقام‌های اداره مهاجرت مدارک آنها را به خاطر اینکه وزن آلبرت «بیش از حد استاندارد» به حساب می‌آید رد شده است.

مقام‌های اداره مهاجرت نیوزیلند اعلام کرده‌اند که وزن زیاد این سرآشپز سلامت او را در معرض خطر قرار می‌دهد و این کشور در آینده قادر نخواهد بود مخارج درمان بیماری‌های ناشی از چاقی او مانند دیابت،فشار خون و عارضه‌های قلبی-عروقی را پرداخت کند. مقام‌های نیوزیلندی اعلام کرده‌اند که مهاجران به این کشور باید از سلامت لازم برخودار باشند تا هزینه زیادی را به بیمه‌های خدمات درمانی این کشور وارد نکنند. آقای  آلبرت بویتنهوس حالا با ۱۳۰ کیلوگرم وزن به تمدید نشدن اقامتش اعتراض کرده است اما فعلاً  باید به فکر بازگشت به آفریقای جنوبی یا رفتن به کشور دیگری باشد.

حقیقتی تلخ در مورد محمدرضا شریفی نیا

شریفی نیا عاشق بازی در نقش مردهای دوزنه است و همیشه دوست دارد نقش مردی را به او بدهند که زنش مرده و حالا می رود زنی دیگر می گیرد یا اینکه با وجود داشتن زن، زنی دیگر می گیرد.

 

به گزارش شبکه ایران؛ شبکه تلویزیونی «جام جم1» که از طریق گیرنده های دیجیتال هم قابل دریافت است شنبه و یکشنبه هر هفته راس ساعت 22.30 برنامه ای زنده روی آنتن می فرستد با عنوان «اینجا ایران است» با اجرای عبدالرضا امیراحمدی و حسین رفیعی.

 

در یکی از قسمتهای اخیر این برنامه مجید مظفری به عنوان مهمان به برنامه آمده بود. مظفری که خود زمانی به عنوان مجری در این برنامه حضور داشت در همان بدو حضور در برنامه و بعد از سلام و علیک با مخاطبان به شوخی به گله گذاری از محمدرضا شریفی نیا پرداخته و گفت:«شریفی نیا چشم نداشت ببیند ما این برنامه را اجرا می کنیم، رفت زیرآب ما را زد و برنامه را از ما گرفتند.»

 

این اظهارات مجید مظفری با تعجب مجریان برنامه روبرو شده بود اما مظفری با همان لحن خندان کنایه آمیز خود ادامه داد:«شریفی نیا عاشق بازی در نقش مردهای دوزنه است و همیشه دوست دارد نقش مردی را به او بدهند که زنش مرده و حالا می رود زنی دیگر می گیرد یا اینکه با وجود داشتن زن، زنی دیگر می گیرد.»

 

این بازیگر سینما همچنین گفت:«همین شریفی نیا بود که اول بار به من لقب داماد سینمای ایران را داد و هر جا رفت گفت من بهترین گزینه برای بازی در نقش داماد هستم! اما کسی نیست بگوید خودش چه کرد جز بازی در نقش مردهای دوزنه!»

بازداشت بدترین پدر به جرمی باورنکردنی

سایت العربیه، بدترین پدر بریتانیا سقف منزل فرزندانش را به سرقت برد.

لی ایلیس مرد 39 ساله بریتانیایی بخاطر سرقت سقف منزل همسر سابق خود و فرزندانش از سوی رسانه های این کشور به عنوان بدترین پدر در بریتانیا توصیف شد.
به گزارش روزنامه بریتانیایی دیلی میل ، “ایلیس” که مدتی است از همسر خود “جیل سلیتر” جدا شده است، در ساعات اولیه بامداد روز گذشته ، بالای منزل همسر و فرزندانش رفت و سقف منزل را که از کاشی و سرب ساخته شده بود به سرقت برد.

 

بر اساس این گزارش همسر این مرد که در شهر ویکفیلد بریتانیا زندگی می کند، با شنیدن صدای کندن سقف پلیس را خبر کرد .

 

به گزارش روزنامه دیلی میل پلیس پس از شنیدن گزارش خانم سلیتر فورا در محل حضور یافت و پدر جنجال برانگیز را بازداشت کرد.

 

دادگاه شهر ویکفیلد مرد بریتانیایی را به یک سال خدمات اجتماعی در شهر محکوم کرد.

 

هیولای آمریکایی در فرودگاه امام + تصاوير

تصویر اولین خودرو شورولت کامارو کانورتبل وارداتی رسمی جنرال موتورز به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره).

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=59016
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. fh گفت:

    صبا ع.. ایسونش.مردم وگوسنی ایمیرن کر …دنبال ماشین ایگرده …

دیدگاه شما