یکشنبه 6 مرداد 1392 - 13:53

قرارداد برادر دایی؛ حدود یک میلیارد ناقابل!

باید از علی دایی پرسید شما که درباره قرارداد خیلی از بازیکنان (از جمله انصاری‌فرد) حرف می‌زنید آیا درباره مبلغ قرارداد محمد دایی هم حرف می‌زنید؟

ایران ورزشی- چند سالی است که محمد دایی کنار علی دایی حضور دارد. این بار نه در خانه بلکه روی نیمکت تیم‌هایی که علی دایی سرمربیگری شان را به دست می‌گیرد. در راه‌آهن، نخستین فعالیت مربیگری محمد دایی به صورت حرفه‌ای رقم خورد. او که پیش‌تر در نفت تهران (در دسته 2) بازی می‌کرد بعد از گذران یک دوره کلاس مربیگری که البته چیزی از مدارک آن تاکنون رسانه‌ای نشده با حمایت برادر خود راهی نساجی قائمشهر شد و همکاری با رضا فروزانی را تجربه کرد. همکاری با مردی که همین حالا و در پرسپولیس هم یکی از دستیاران علی دایی است. بعد از حضوری ناموفق در نساجی، علی دایی تصمیم گرفت محمد را کنار خود داشته باشد. جلوی چشمان خود و در تیم‌هایی که مربیگری می‌کند.
راه‌آهن اما نخستین تیمی بود که برادران دایی به صورت رسمی در آن همکاری کردند. دایی سرمربی شد و محمد دایی یکی از دستیاران. آنهایی که در راه‌آهن با محمد دایی کار کرده‌اند خیلی خوب می‌دانند که سطح مربیگری او در چه حد است. با این حال علی دایی در اقدامی عجیب، محمد را با خود به پرسپولیس آورد. به تیمی که پیشکسوتان بسیاری دارد و البته پرطرفدار است و زیر ذره بین. به همین دلیل باید چیزی در چنته داشته باشی که روی نیمکت پرسپولیس بنشینی اما آیا محمد دایی چیزی در چنته دارد که به بازیکنان بزرگ و ستاره‌های پرسپولیس عرضه کند؟ آیا در فوتبالی که مثلا حسین عبدی با مدرک حرفه‌ای لیگ انگلیس و با سال‌ها بازی و مربیگری برای پرسپولیس بیرون گود نشسته محمد دایی باید دستیار علی دایی شود؟ آیا این ظلم به فوتبال نیست؟
حالا که محمد دایی آمده و حرفی هم نمی‌توان زد اما موضوع جدید، قراردادی است که او با پرسپولیس بسته. گفته می‌شود مسوولان پرسپولیس برای 3 سال مبلغی در حدود یک میلیارد برای او در نظر گرفته‌اند! مبلغی نجومی که به خیلی از سرمربیان لیگ برتری هم پرداخت نمی‌شود چه برسد به دستیار سوم. محمد دایی با این مبلغ مربی پرسپولیس شده. مبلغی که برای او نجومی است، برای او و سطح مربیگری‌اش. این وسط باشگاه پرسپولیس چاره‌ای ندارد جز گوش فرا دادن به دستورات دایی. دستورات دایی اما فقط تاکتیکی نیست بلکه به مسائل دیگر هم مربوط می‌شود. باید از علی دایی پرسید شما که درباره قرارداد خیلی از بازیکنان (از جمله انصاری‌فرد) حرف می‌زنید آیا درباره مبلغ قرارداد محمد دایی هم حرف می‌زنید؟ در این زمینه آماده‌ایم تا واکنش باشگاه پرسپولیس را هم بشنویم که شفاف قرارداد او و بند‌های آن را اعلام کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=58949
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما